Frigata Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Eg har ikkje trua på 93-kortet.. Franlin vs. Henderson = major care. MEN: 94 kjem til å ta fokuset vekk i frå alle verdas konflikter. Då står nemleg krigen mellom Penn vs. St.Pierre II!!! Det veit vel alle. Det vert perfekt oppvarming til Fedor i Affliction. Serr folkens, i tida framover er det mykje god mma i vente! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Tror både Rich Franklin Vs. Dan Henderson og Mark Coleman Vs. Mauricio "Shogun" Rua kan bli bra kamper. Gleder met til å se om Shogun virkelig er tilbake i storform eller ikke. Angående Affliction, så er vel det stevnet en uke før UFC 94. Begge disse kommer til å bli kanonbra Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det som kommer ut av Franklin vs Henderson er hvertfall hvem som skal være trener for neste Ultimate Fighter. Hvor det blir Team England (med Bisping som trener) mot Team USA? Eller har jeg misforstått der? Lenke til kommentar
AriGold Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Tror ikke det blir USA vs England alikevel. Men blir iallefall vinneren av Franklin - Henderson som blir trener nr 2 ja. Ja de neste 3 helgene nå er det MYE bra mma. Gleder meg sinnsykt til å se Shogun, Henderson, Machida, Bj penn - GSP såklart, og AA vs Fedor. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Penn vs. GSP 2 blir heilt kanon. Men fan, eg har jækli sansen for begge to, og då er det ikkje like fett å sjå den eine tape --> I motsetning til når Mir knuste trynet til styggen Nogueira. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Henderson har hatt en relativ dårlig periode etter Pride. Har alltid hatt sansen for ham, men den siste tiden har han virket umotivert. Håper han er tilbake for kampene hans har bestandig vært spennende. Trur Franklin-Henderson er en mye bedre match-up enn Penn-GSP, liker Penn, men har ikke helt trua på ham i denne kampen. GSP virker for sterk, men alt kan skje. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Det som kommer ut av Franklin vs Henderson er hvertfall hvem som skal være trener for neste Ultimate Fighter. Hvor det blir Team England (med Bisping som trener) mot Team USA? Eller har jeg misforstått der? Vinnern av Franklin vs Henderson blir trener for Team USA. Bisping er som de fleste vet, trener for Team UK. Godt intervju med Bisping fra The Mirror Endret 12. januar 2009 av Justin_Sane Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Håper henderson vinner kampen ihvertfall. Gsp vs bj penn blir knall. Bj tar denne tror eg. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvis jeg ikke husker helt feil i farten, så var Henderson passe kjedelig før, han har vel heller ikke hatt noen dårlig periode. Tap mot Rampage i en ganske gjevn kamp, og Silva har vært i en klasse for seg i det siste, men han slo jo palhares greit. Mye kult som skjer framover nå, Arlovski vs Fedor og Bj vs GSP!! Det kommer til å bli så sykt fett! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 For ikke å snakke om Vladimir Matyushenko vs. Antonio Rogerio Nogueira 2. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Forresten, er det bare meg her som trur at Shogun kampen blir noe av det kortere vi ser i UFC93? Greit nok at han møter en Hall of Famer, men kan ikke se for meg at muskelbunten på 44(?) har noe å stille opp med i denne kampen, foruten å vise at de gamle er eldst. Hadde forøvrig vært utrolig artig om jeg tok feil, men trur jeg skal sette litt penger på den kampen om mulig. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Heeeeeeeeell no!! Mark "The sprøytemisbruker" Coleman må da tape.. Eneste muligheten Coleman har er at han klarer å ligge oppå Shogun i 3 x 5 min(Human blanket), og den kampen ønsker ikke jeg å se.. Jeg vil heller se en ny "roid rage" etter enda et tap. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har ikke sett så mye av Shogun selv om jeg har sett mye Pride så har han unngått meg. Er rimelig sikker på at Coleman er sterkere enn Shogun og med den agressive stilen til Coleman så kan han filleriste Shogun litt i alle fall de første minuttene. Hva som skjer i løpet av den tiden er usikkert, men overlever Shogun de første minuttene så vinner han nok rimelig lett vil jeg tro. Satte penger på Franklin, Shogun, Davis og Palahares denne gangen. Setter som regel en symbolsk sum på de jeg vil skal vinne slik at det blir litt mer spennende å se sendingene samt at jeg har noen å heie på. Opplevde litt ofte før jeg begynte å sette litt penger på kampene at jeg ofte heiet like mye på begge fighterne og det derfor ble litt likegyldig hvem som vant. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har ikke sett så mye av Shogun selv om jeg har sett mye Pride så har han unngått meg. Er rimelig sikker på at Coleman er sterkere enn Shogun og med den agressive stilen til Coleman så kan han filleriste Shogun litt i alle fall de første minuttene. Hva som skjer i løpet av den tiden er usikkert, men overlever Shogun de første minuttene så vinner han nok rimelig lett vil jeg tro. Hvis det er Shogun vi kjenner fra Pride som dukker opp, så kommer han til å totalt voldta Coleman. Shogun sin stil er sinnsykt agressiv og det er ikke mange som klarer å motså angrepene han sine. I Pride dominerte han totalt. Er ikke uten grunn han ble omtalt som "the number one fighter @ 205" Spørsmålet er egentlig om Shogun er den samme lengre. Han imponerte ikke akkurat stort i kampen med Forrest. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=AJeoGsYL17M <- Mark Hunt vs Fedor, leste akkurat dette. Artig å lese litt "anti-fedor" materiale og. Spent på om det blir et slag på gulvet eller stående mellom han og Arlovski. Går begge inn for stående må jo det bli helt sykt, de slår jo begge som villmenn når de har fått kjent neven litt i tryne selv. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=AJeoGsYL17M <- Mark Hunt vs Fedor, leste akkurat dette. Artig å lese litt "anti-fedor" materiale og. Spent på om det blir et slag på gulvet eller stående mellom han og Arlovski. Går begge inn for stående må jo det bli helt sykt, de slår jo begge som villmenn når de har fått kjent neven litt i tryne selv. Det som er litt vittig er at når han slåss mot både Mark Coleman og mot Mark Hunt var begge disse rangert i topp 10. Cro Cop også for den saks skyld, å han er jo bare en skygge av seg selv nå. Uansett, gleder meg til neste helg når Fedor å Arlovski går i ringen for å denge løs på hverandre. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Her er en liten promo for oppkommende kampen mellom Fedor og Arlovski Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
AriGold Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 De som liker Arlovski burde se 4 videobloggene hans på youtube. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Gleder meg til neste helg.. Kan ikke tenke meg en mer spennende kamp enn dette. Liker Arlovski, men Fedor er i en egen klasse. Men som dem sier, vinner Arlovski på en overbevisende måte så vil han bli husket som den som slo Fedor resten av karrieren.. Kveldens kamper er bra, men kan ikke måle seg med neste helgs Affliction.. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Livestream til 93, anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå