Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare et TIPS til alle MMA fans:

UFC går live på spike nå! :)

Har allerede lastet ned og sett det, men hvordan får du sett Spike?

Jeg bruker noe som heter TVUplayer. Der har de bla masse amerikanske kanaler.

Dæven den mannen kan prate. Noen som vet hvordan eller om det er mulig å få live sending av UFC 92 i Norge? Er det andre løsninger enn streams? Jeg og noen kamerater tenkte vi skulle ta det som en jævlig bra/tidlig nach tredjedag.

Edit: Har aldri hatt parabol, regner vel med det er der man kan få inn PPView, men er det noe mulighet til å få det i jævlig bra kvalitet over nett kanskje? Sitter på en god 10mbit og kan tåle en ganske høy bitrate, og vil gjerne utnytte det da:)

Jeg hare streama det flere ganger. Senest UFC 91. Alle gangen utenom 1 har jeg faktisk betalt for det. Men så skjønte ikke helt hvorfor jeg skulle gi enda mer penger til Dana. Er ikke akkurat som utdøverne der får det. Send pm så kan jeg evt forklare deg hvordan.

Lenke til kommentar

Da ser det ut som Affliction har sitt fulle fight card ferdig. Mye bra kamper og jeg gleder meg skikkelig til Fedor VS Arlovski :D

Affliction announced Wednesday the lineup for its 11-fight event, “Day of Reckoning,”

which takes places Jan. 24 at the Honda Center in Anaheim, Calif.

Six fights are set for the pay-per-view, and five will air on HDNet.

Pay-per-view lineup:

Fedor Emelianenko vs. Andrei Arlovski

Josh Barnett vs. Gilbert Yvel

Vitor Belfort vs. Matt Lindland

Renato "Babalu" Sobral vs. Rameau Thierry Sokoudjou

Chris Horodecki vs. Dan Lauzon

Paul Buentello vs. Kirill Sidelnikov

HDNet Fights lineup:

Antonio Rogerio Nogueira vs. Vladimir Matyushenko

Jay Hieron vs. Jason High

Mark Hominick vs. L.C. Davis

Albert Rios vs. Antonio Duarte

Brett Cooper vs. Patrick Speight

Lenke til kommentar

Informasjon fra MMAmania som er interessant anngående Affliction:

There will be more on the line than just Fedor Emelianenko’s WAMMA Heavyweight Championship at Affliction: “Day of Reckoning” at the Honda Center in Anaheim, Calif., on January 24.

Company Vice President Tom Atencio revealed at a recent press conference that the winner of the bout between Josh Barnett and Gilbert Yvel will earn the number one title contender status. That means that either Barnett or Yvel will next challenge Emelianenko (if he wins) or his opponent, former UFC heavyweight kingpin Andrei Arlovski.

It’s a mini tournament that includes arguably three of the top five heavyweight fighters in the sport today (Emelianenko, Barnett and Arlovski). It’s also an opportunity for Yvel — a controversial and “dirty” fighter — to play the roll of “bad boy” once again and perhaps knockoff some of the best in the business.

Endret av Justin_Sane
Lenke til kommentar

Når vi snakker om rare matchups, Bob Sapp fighter en tegneseriefigur på nyttårsaften på Fields Dynamite cardet.

Mantaro.gif

Dønn seriøst, og jeg gleder meg.

Av litt mer seriøse fighter har det sneket seg med en riktig godbit i siste liten. Alistair Overeem mot Badr Hari, K1 regler.

EDIT: tilleggsinfo

Endret av geil
Lenke til kommentar

Vant 2k på Mir vs Noguera. :thumbup:

Spoiler for de som ikke har sett kampen:

Synes det burde vært 2 eller noe i odds på Mir på den kampen, men isteden var det 3.5-4 avhengig av bettingside. Artig at de hadde så liten tillit til Mir når Noguera ikke har sett så veldig bra ut etter at han forlot Pride og Mir har hele tiden hatt et enormt potensiale.

Tapte imidlertid på Wanderlei vs Quinton.

Irriterte meg at Quinton flakset inn et slag på Wanderlei alla det slaget fikk inn på Liddell. Quinton klarte jo nesten ikke gå etterpå bare pga de få sparkene Wanderlei fikk inn. Wanderlei var nok litt for åpen idet han ble truffet, men han hadde vunnet kampen hadde den gått litt lenger.

Tapte også på Rashad vs Forrest.

Etter å ha sett hvor lynrask Rashad var i kampen mot Liddell var jeg egentlig rimelig sikker på at han kom til å ta Forrest, men liker han ikke i hele tatt så veddet på han jeg ville heie på. :)

Vant overall da, og sendingen var ekstremt underholdene og mer enn en verdig avslutning på året. :)

Dan Evensen var verre enn sist gang og at han har fått være med i UFC 2 ganger når det utvilsomt er så mange talentfulle karer som vil være med er en skam synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...