TommyGun77 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Skjer med spoilingen her?? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Skjer med spoilingen her?? My Bad..... Når jeg tenker meg om så er det kanskje litt tidlig å legge ut spoilers ja. Skal være mer forsiktig neste gang. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Var innom her isted idiotisk nok og fikk spoilet eventen ja. Corey hill kampen var bare nasty! Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg antar at du har editert spoilern nå, så jeg kan se hva som står på side 51? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg antar at du har editert spoilern nå, så jeg kan se hva som står på side 51? Mitt ligger nå i "Spoiler Tags" ja, men er jo andre som har postet også. Tror ikke jeg hadde gått inn på siden hvis ikke du bryr deg om litt spoilers............... Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Er det Fight for the troops som det er snakk om? Driver å ser på det nå. Får vente noen timer til da Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Er det Fight for the troops som det er snakk om? Ja. Heldigvis nytt stevne allerede imorgen. Masse MMA action for tiden Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Fy faen i helevete! Jeg så prelims nå! Var det det som dere snakka om? Jeg skal ikke si noe mer om det, men dere som har sett det veit hva jeg tenker på! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Bend it like Corey. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Jepp, i UFC - Fight for the troops fikk vi hele sullamitten. Snap Crack 'n Pop. Uten tvil en av de mest brutale stevnene på lang tid. Lenke til kommentar
AriGold Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 uff. Tok faktisk en stund for dommeren merket det og! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Litt komisk å at de drev og reklamerte om å donere penger så skaddede soldater kunne få hjelp så ser man kamper der folk fikk store skader selv. uff. Tok faktisk en stund for dommeren merket det og! Faktisk så skrek joe rogan for full hals om å stoppe kampen. OUCH!! Endret 13. desember 2008 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Synes det neste Affliction stevnet begynner å se skikkelig bra ut nå Masse kjente fightere på plass. Lenke til kommentar
AriGold Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Ja det der kommer til å bli knallbra! Men jeg er forvirra, det er vel sånn at Babalu møter Sokodjou eller hvordan man skriver navnet hans? Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 fy faen... for en event. For meg blir det litt for mye faktisk. Sånn skjer når for skal leke for tøffe og folk skal herde på feil måte... Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Kan noen forklare meg hvordan Belford gjør det om dagen? Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 bare et TIPS til alle MMA fans: UFC går live på spike nå! Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 bare et TIPS til alle MMA fans:UFC går live på spike nå! Har allerede lastet ned og sett det, men hvordan får du sett Spike? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Frank Mir sets the record straight on Junie Browning, ‘reality’ television and much more Endret 14. desember 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Frank Mir sets the record straight on Junie Browning, ‘reality’ television and much more Dæven den mannen kan prate. Noen som vet hvordan eller om det er mulig å få live sending av UFC 92 i Norge? Er det andre løsninger enn streams? Jeg og noen kamerater tenkte vi skulle ta det som en jævlig bra/tidlig nach tredjedag. Edit: Har aldri hatt parabol, regner vel med det er der man kan få inn PPView, men er det noe mulighet til å få det i jævlig bra kvalitet over nett kanskje? Sitter på en god 10mbit og kan tåle en ganske høy bitrate, og vil gjerne utnytte det da:) Endret 15. desember 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå