ugotabanana Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Bas Rutten er fet; Har er også en rå story-teller. For de av dere som følger med på Inside MMA på HDNet så dukker det opp litt av hvert der av og til fra Bas. Randy over Brock Stevenson over Florian Gonzaga over Hendricks Gleder meg jevlig til denne eventen... Endret 14. november 2008 av Cape Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Er jeg en av de få som tror Brock vinner altså? Tror rett å slett ikke Randy er stor nok til og overleve. Ser for meg takedown av Brock, GnP, The End. Tipper andre runde. Det er klart, jeg håper ikke det ender sånn, men har en liten magefølese. Er snakk om over 35kg muskler forskjell på de. Tror det blir for mye for Randy. Men gleder meg noe jævlig til å få sett kampen. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Mange som tror på Brock, bare se på Sherdog. Kommer ut Inside MMA med Bas og Kenny inatt engang også. Lenke til kommentar
AriGold Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Jeg tror det blir en laang og kjedelig descision til Brock. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Jeg tror det blir en laang og kjedelig descision til Brock. Neppe. Han holder aldri ut i 25min. Er det ikke slutt innen 4. runde kommer gammern til å vinne på sub. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Jeg har så jævlig big fight-følelse i dag. Gleder meg sykt til i kveld! Jeg tror forøvrig at Brock vinner via GnP i tredje runde. Dette er forøvrig hva noen utøvere sier om kampen: I think Randy wins this fight with experience and overall ability. It seems like Lesnar’s best chance of winning is if he can hold someone [down] for three rounds like he did to [Heath] Herring. I don’t think he can do that to Randy. Plus, he has a giant penis tattooed on his chest, which can’t be helpful. I’ll bet 25 percent of Paulo [Filho]’s purse on “The Natural.” Randy recovers an early F-5 to TKO Brock [in the] third. HAHAHAHA!!! Endret 15. november 2008 av LarsP Lenke til kommentar
geil Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Men det er Chris Lytle som har fasiten: "I see no way Randy can win. He’s too old, too small and [had] too long of a layoff. Lesnar is too massive, athletic and younger. That being said, I think Randy wins." Lenke til kommentar
araziel Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Men det er Chris Lytle som har fasiten: "I see no way Randy can win. He’s too old, too small and [had] too long of a layoff. Lesnar is too massive, athletic and younger. That being said, I think Randy wins." Hahaha, so true so true. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Brock, GnP, The End. Tipper andre runde. Hmm, det gikk som jeg fryktet. Lenke til kommentar
geil Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Brock, GnP, The End. Tipper andre runde. Hmm, det gikk som jeg fryktet. Gjorde det, virkelig en antiklimaktisk slutt på fighten. Nå er det vel å håpe på at Nog tar med med seg en av armene hans hjem, litt utover våren en gang. Evt at mot formodning Fedor skulle komme til enighet om en kontrakt. For jeg kommer aldri til å bli opprømt av å se Lesnar vinne. Mye å glede seg til fremover tho: 3/12 WEC 37 - Miguel Torres forsvarer bantamvekttittelen mot Manny Tapia 6/12 K-1 WGP Finals - Aerts mot Hari, LeBanner mot Bonjasky 6/12 Oscar De La Hoya vs. Manny Pacquiao - Første av de tre siste for De La Hoya. Mot en mindre men p4p best i verden i Pacman 10/12 UFC Fight For The Troops - Yoshida mot Koscheck, ellers ser det litt blæh ut, men kommer vel alltids overraskelser 13/12 Ultimate Fighter 8 Finale - Anthony Johnson mot Kevin Burns, rematch fra juli. Forhåpentligvis har Burns kontroll på krøplinghånda denne gangen 27/12 UFC 92 - Nog mot Mir, Wanderlei mot Rampage, Evans mot Griffin og tom en nordmann i Dan Evensen 31/12 FieLDS Dynamite!! - CroCop mot Overeem + Joachim mot JZ og endelig Saku mot Tamura 4/1 Sengoku VII - Gomi mot Kitaoka + Jorge Santiago mot Misaki 17/1 UFC 93 - Hendo mot Franklin + Shogun mot Coleman 24/1 Affliction 2 - Fedor mot Arlovski 31/1 UFC 94 - GSP mot Penn + Machida mot Thiago Silva Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Som sikkert de fleste har fått med seg tapte Randy Couture kampen mot Brock Lesnar på lørdag. Brock har selv gått ut å sagt han vil ta Fedor Emelianenko også etterhvert. Eneste ordet jeg har å si til det er. Keep Dreaming buddy. Fedor ville subbet han i første runden eller GnP han tilbake til steinalderen. Greit nok du gjorde en god kamp mot Randy, men Fedor er en helt annen klasse. Kult kort intervju med Randy etter tapet sitt mot Brock. Angående hvordan han tror en kamp med Brock mot Fedor ville gått svarer han "I think Fedor would probably tear Brock up at this point" http://mma.fanhouse.com/2008/11/16/randy-c...ck-lesnar-up-i/ Endret 17. november 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Jeg skjønner ikke helt hvorfor Brock får så mye verbal juling av tastaturkrigerne. I mine øyne ble han en legitim mester i det øyeblikket han TKO'et Randy. Hva Fedor angår så ser jeg ingen som kan sies å være favoritt til å kunne slå han. Lesnar ville nok fått smake en Kimura dersom han hadde møtt Fedor i morgen, men det er kun et uinteressant tankeeksperiment. Det som skremmer meg er hvor dominerende Brock faktisk kan bli, dersom han får trent striking og BJJ. Forøvrig en dritbra PPV. Lett årets beste (Maia, Hazelett og Florian var fantastiske)! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Jeg skjønner ikke helt hvorfor Brock får så mye verbal juling av tastaturkrigerne. I mine øyne ble han en legitim mester i det øyeblikket han TKO'et Randy. Hva Fedor angår så ser jeg ingen som kan sies å være favoritt til å kunne slå han. Lesnar ville nok fått smake en Kimura dersom han hadde møtt Fedor i morgen, men det er kun et uinteressant tankeeksperiment. Det som skremmer meg er hvor dominerende Brock faktisk kan bli, dersom han får trent striking og BJJ. Forøvrig en dritbra PPV. Lett årets beste (Maia, Hazelett og Florian var fantastiske)! Enig der LarsP. Ett veldig bra stevne, å jeg sier ikke noe dritt om Brock. Han gjorde en god kamp han, og dominerte Randy hele kampen. Men han har selv gått ut å sagt han skal ta Fedor også, å det er bare ønsketenkning. Hadde fått skamjuling stående opp, å hadde Brock felt han, hadde det blitt den raskeste armbar'en på lenge. Antagligvis blir det Big Nog han møter neste gang, å ser ikke helt hvordan han skal klare å komme forbi han heller. Folk med gode submission skills er nok Brock sitt største problem. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Jeg skjønner ikke helt hvorfor Brock får så mye verbal juling av tastaturkrigerne. I mine øyne ble han en legitim mester i det øyeblikket han TKO'et Randy. Hva Fedor angår så ser jeg ingen som kan sies å være favoritt til å kunne slå han. Lesnar ville nok fått smake en Kimura dersom han hadde møtt Fedor i morgen, men det er kun et uinteressant tankeeksperiment. Det som skremmer meg er hvor dominerende Brock faktisk kan bli, dersom han får trent striking og BJJ. Tror nok det er litt at han ikke "fortjente" muligheten. That being said så var ikke akkurat Randy lenge på banen før han fikk samme sjanse. Han er grønn, men med mye trening så har han nok en framtid innen sporten ja. For øyeblikket tipper jeg som Ramse en armbar fra Nog neste. Synes avslutningen var noe kjip likevel, noen av slagene fra Lesnar må kunne sies å være heldige treff og tydelig at han fortsatt ikke akkurat er en godsend på striking. I tillegg var Randy imho veldig nær ved å faktisk pulle det off, igjen. Hadde han holdt ut til 3-4 runde så tipper jeg tanken til Lesnar hadde begynt å tømmes og dirty boxingen til Randy hadde vunnet han kampen. Forøvrig en dritbra PPV. Lett årets beste (Maia, Hazelett og Florian var fantastiske)! Indeed. Hazelett var jo dødsbra. Ble faktisk imponert av matt brown sin groundgame også denne gangen, tydelig at han har trent mye. Maia er jo helt i en egen klasse, avsindig å se han på bakken, belte neste kthx. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Lesnar hadde ingen imponerende rekord (2-1) forut for kampen med Randy. Men, så lenge han sendte Randy til drømmeland i 2. runde, så kan ingen argumentere med at han ikke fortjente tittelkampen. Det var i mine øyne ingen andre som fortjente en match med Randy mer enn nettopp Lesnar (siden Mir og Nogeira skulle slåss om interimbeltet). De eneste reelle utfordrene var Velasquez og Carwin, men de er ikke i nærheten like markedsførbare som Lesnar. Dessuten så bør i allefall førstnevnte få noen kamper til. Han kan bli en publikumsfavoritt innen 2 år, dersom han fortsetter å imponere på samme måte som det han har gjort hittil. Jeg synes mer synd på Machida, som kan vinne alle kampene i verden, uten å være et skritt nærmere en kamp med Griffin. Lenke til kommentar
AriGold Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Får håpe han kommer mot vinneren av Evans og Griffin, om han tar Thiago Silva i Januar.. Det fortjener absolutt. Endret 17. november 2008 av AriGold Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Lesnar hadde ingen imponerende rekord (2-1) forut for kampen med Randy. Men, så lenge han sendte Randy til drømmeland i 2. runde, så kan ingen argumentere med at han ikke fortjente tittelkampen. Det var i mine øyne ingen andre som fortjente en match med Randy mer enn nettopp Lesnar (siden Mir og Nogeira skulle slåss om interimbeltet). Det er der hele problemet ligger spør du meg. Interimbelte holderen (Big Nog) skulle selvsagt møtt Randy. Hva faen er det UFC holder på med? Rote rundt med to tungvekts belter. Så fort Randy kom tilbake til UFC burde han måtte forsvart beltet sitt mot Interimbelte holderen. At de mekker til kamper rundt begge beltene er imho helt på trynet. Å en annen ting. At Brock fikk en tittelkamp etter 2 kamper (hvor en av de var tap) sier litt om hvor tynn tungvektsklassen til UFC er for tiden. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Dette faller litt utenfor UFC-diskusjonen, men er det noen her som vet statusen til Mayhem? Det gikk jo noen rykter om at han hadde lagt opp, men de ble visstnok avkreftet kort tid etter. Håper virkelig ikke han har lagt hanskene på hylla. Hysterisk morsom kar som rivaliserer Akihiro Gono når det kommer til beste introduksjon til kampene. Det er der hele problemet ligger spør du meg. Interimbelte holderen (Big Nog) skulle selvsagt møtt Randy. Hva faen er det UFC holder på med? Rote rundt med to tungvekts belter. Så fort Randy kom tilbake til UFC burde han måtte forsvart beltet sitt mot Interimbelte holderen. At de mekker til kamper rundt begge beltene er imho helt på trynet. Å en annen ting. At Brock fikk en tittelkamp etter 2 kamper (hvor en av de var tap) sier litt om hvor tynn tungvektsklassen til UFC er for tiden. De holder på med melkekua si; TUF. "Denne tungvektsturneringen" er uansett en fabelaktig måte å kjøpe litt tid på. Forhåpentligvis så har Carwin, Gonzaga, Velasquez og Dos Santos blitt større stjerner når den tid kommer. Hvordan de presterte å kvitte seg med AA, Silvia og Werdum, er noe jeg aldri kommer til å forstå. Endret 17. november 2008 av LarsP Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Jeg synes mer synd på Machida, som kan vinne alle kampene i verden, uten å være et skritt nærmere en kamp med Griffin. Grunnen til han ikke har fått en tittelkamp enda tror jeg er fordi han har en fryktelig kjedelig stil. Å se folk gå inn i kamper med innstillingen å vinne på poeng er ikke akkurat så veldig "selgbart" Jeg tror ihvertfall det er derfor UFC har holdt han unna. De vil ha en Champion som er litt mer publikum vennlig. Personlig synes jeg Machida er sinnsykt flink, men satan å kjedelig kampene han sine pleier å være. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Dette faller litt utenfor UFC-diskusjonen, men er det noen her som vet statusen til Mayhem? Det gikk jo noen rykter om at han hadde lagt opp, men de ble visstnok avkreftet kort tid etter. Håper virkelig ikke han har lagt hanskene på hylla. Hysterisk morsom kar som rivaliserer Akihiro Gono når det kommer til beste introduksjon til kampene. Det er der hele problemet ligger spør du meg. Interimbelte holderen (Big Nog) skulle selvsagt møtt Randy. Hva faen er det UFC holder på med? Rote rundt med to tungvekts belter. Så fort Randy kom tilbake til UFC burde han måtte forsvart beltet sitt mot Interimbelte holderen. At de mekker til kamper rundt begge beltene er imho helt på trynet. Å en annen ting. At Brock fikk en tittelkamp etter 2 kamper (hvor en av de var tap) sier litt om hvor tynn tungvektsklassen til UFC er for tiden. De holder på med melkekua si; TUF. "Denne tungvektsturneringen" er uansett en fabelaktig måte å kjøpe litt tid på. Forhåpentligvis så har Carwin, Gonzaga, Velasquez og Dos Santos blitt større stjerner når den tid kommer. Hvordan de presterte å kvitte seg med AA, Silvia og Werdum, er noe jeg aldri kommer til å forstå. Er ikke Mayhem Miller i Dream a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå