Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han kommer høyst trolig til å få juling, da han møter monsteret Cheick Kongo. Men, vi kan jo alltids håpe på nok et overraskende resultat. MMA-verdenen har vært ekstremt uforutsigbar de siste 2-3 årene.

Apropos norske MMA-utøvere så håper jeg at Jokke får noen flere kamper så snart LWGP er ferdig, samt at Jon Olav Einemo kommer seg tilbake i sirkuset. Husker fremdeles den sinnsyke armbaren han fikk inn på James Thompson (jupp, samme mann som Kimbo såvidt tok ut).

Lenke til kommentar

Jokke = Joachim "Hellboy" Hansen. ;)

Og ja, han er med i Dream som er en japansk MMA-organisasjon. Han var lenge med i LWGP deres, men ble slått ut av den kommende stjerna Eddie Alvarez ved decision (3-0).

Begge kampene til Jokke (den første var mot Koutetsu Boku) sålangt i Dream er forøvrig knallgode og anbefales på det aller sterkeste. LW-klassen til Dream er mildt sagt proppfull av talent.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Dan Evensen:

Win Konstantin Gluhov Decision (Unanimous) BodogFIGHT - USA vs. Russia 11/30/2007 3

Win John George TKO IFO - Kimmons vs Yunker 9/21/2007 1 0:54

Win Dominic Richard TKO Bodog Fight - Vancouver 8/24/2007 1 0:46

Win Jeremiah Constant TKO Bodog Fight - Costa Rica 2/17/2007 1 1:26

Loss Dan Bobish Submission XFS 2 - Xtreme Fight Series 2 10/14/2006 1 1:25

Loss Christian Wellisch TKO (Corner Stoppage) IFC - Caged Combat 4/1/2006 2 5:00

Win Rob Wince TKO (Corner Stoppage) WEF - Sin City 5/20/2005 1 5:00

Win Ruben Villareal TKO GC 32 - King of the Hill 11/18/2004 2 1:38

Win Julius Askew Decision (Unanimous) GC 27 - FightFest 2 6/3/2004 3 5:00

Win Mike Wolmack TKO GC 27 - FightFest 2 6/3/2004 1 2:57

Win Jonah Broad Submission (Rear Naked Choke) GC 26 - FightFest 1 6/2/2004 1 0:51

Win Scott Wallace N/A RMS 2 - Rocky Mountain Slammer 2 5/11/2002 N/A 0:00

Klarar han seg mot Kongo?

Lenke til kommentar

Andrei sin siste kamp var mot Jake O'Brien på UFC82 i mars. Den kampen ble beklageligvis flyttet til underkortet grunnet kontraktssituasjonen til Andrei.

Det stemmer at han skal slåss på lørdagens Affliction-PPV (Banned - som er et stikk til UFC som har bannlyst Affliction-reklame på showene deres). Der møter han en annen topp 10-HW i Ben Rothwell (27-5-0).

Jeg gleder meg som en unge! :D

Lenke til kommentar

Quinton Jackson, arrestert igjen!

http://www.tmz.com/2008/07/17/round-2-cops...-rampage-again/

Dette er triste greier.

Håpar han får ordna opp, og er kjapt tilbake i UFC.

Andrei sin siste kamp var mot Jake O'Brien på UFC82 i mars. Den kampen ble beklageligvis flyttet til underkortet grunnet kontraktssituasjonen til Andrei.

Det stemmer at han skal slåss på lørdagens Affliction-PPV (Banned - som er et stikk til UFC som har bannlyst Affliction-reklame på showene deres). Der møter han en annen topp 10-HW i Ben Rothwell (27-5-0).

Jeg gleder meg som en unge! :D

Føler det er fleire organisasjonar som kranglar om fighters for tida? Tito ortiz og Dana White er jo ikkje akkurat kameratar lenger, og har fleire gonger fortalt media kva dei syns om kvarandre.

EliteXC er det vel Couture som er sjefen i? Er dette og ein konkurrent til UFC?

Andrei har for øvrig den råaste tannbeskyttaren!

andrei_arlovski.jpg

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Føler det er fleire organisasjonar som kranglar om fighters for tida? Tito ortiz og Dana White er jo ikkje akkurat kameratar lenger, og har fleire gonger fortalt media kva dei syns om kvarandre.

Det er korrekt. Det er relativt mange fightere som ikke er særlig fornøyd med UFC/Dana White.

EliteXC er det vel Couture som er sjefen i? Er dette og ein konkurrent til UFC?

Sjefen for EliteXC heter Gary Shaw. Couture kommer høyst trolig til å dra til Affliction/Et annet HD-net Fights-program når kontrakten med UFC har gått ut.

Lenke til kommentar

Akkurat ferdig med Fedor VS Tim Sylvia kampen, å har bare en ting å si. SATAN!!!!!!!!!

At Fedor kom til å vinne var jeg sikker på, men at det kom til å gå så fort var en overraskelse selv for meg :D Er totalt utklassing når du er ferdig med hele kampen uten å bli svett.

Se filmen hos Youtube

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Jeg må le godt. I motsetning til MMA-wannabes' ute der har jeg visst dette hele tiden.

Dana White: "Fedor isn't even top10".

Resultatet kom vel ikke som noen overraskelse for oss som har fulgt andre MMA organisasjoner enn kun UFC, å også har fulgt karrieren til Fedor. Visste han kom til å knuse Tim, men at det gikk på under 1 minutt kom som en overraskelse :)

Som Tim Sylvia sa etter kampen. Han hadde aldri blitt slått så hardt noen gang, å han var faktisk i tvil om Fedor i det hele tatt var ett menneske :!:

Lenke til kommentar
DREAM!!!!

FANTASTISK Joachim! Gratulerer i tonnevis! Kommer ikke mye saklig fra meg nå, kun utløp for gledesrusen! Utrolig! Vinner av Dreams første LWGP! :D

Fins det ein video av dette?

Eg er berre UTRULEG nøgd med at Andrei Arlovski gruste Ben Rothwell!

Hele stevnet ligger ut som "enkelt kamper" dog da med koreansk kommentator. I natt derimot, ble hele stevnet sluppet med engelsk kommentatorspor, så jeg skal hjem å se det etter jobb idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...