AriGold Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Akkurat ja.. leste litt om han på wikipedia. Dette blir spennende! Vet du om han er noe god på bakken? For jeg syns ikke akkurat Cheick Kongo er til å skryte av på bakken. Ble ganske skuffet sist kamp mot herring. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hmm. Dan Evensen har jeg ikke hørt om. :/ Spennende hvis han kan slå igjennom i en ellers tynn UFC hw divisjon. Hørte og tidligere noen rykter om Jon Olav Einemo og Dream, ingen som har hørt noe mer om det? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 WAMMA - The Official Rankings Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Kom til å tenke på en drømme matchup på vei hjem fra jobb i dag. A.Silva vs. Melvin Manhoef Teoretisk, hvis Silva ikke skyter på Manhoef, ville dette blitt en standup fight av spektakulære proporsjoner. ...tror jeg... Lenke til kommentar
AriGold Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 hehe=) Nå skal vel Silva slåss mot James Irvin 19. juli tror jeg, og går opp til light heavyweight. Det var overraskende.. Har min tro på at Anderson Silva tar han skikkelig! Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Stemmer at Silva skal mot Irvin nå 19.juli, noe som forøvrig er en kjempesjangse for Irvin å slå virkelig igjennom, men som på en annen side er å fore Irvin til løvene --> fenomenet A.Silva blir enda større. Men møtes ikke de i en catchweight? Lenke til kommentar
AriGold Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ja herregud! Jeg tror fortsatt det tar en stund før noen tar Silva. Hadde likt å se Bisping mot han om en god stund jeg, så syntes det var synd at han gikk opp i vekt, men det var vel kanskje ingen i den klassen som hadde noen sjans mot egentlig. Om det møtes i en catchweight? At Irwin har byttet klasse og? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Satan å dårlig gårdagens stevne var (TUF Finale) Må ha vært det dårligste jeg har sett på lenge. Eneste som var bra var når Rampage ble banket opp Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Fryktelig kjedelig ja. :/ men lo godt når jeg så klippet med Kevin James. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Satan å dårlig gårdagens stevne var (TUF Finale) Må ha vært det dårligste jeg har sett på lenge. Eneste som var bra var når Rampage ble banket opp Mja, eg synest sjølve finalen var bra. Har gjennom heile sesong 7 av TUF hatt sansen for Amir Sadollah. Så synest det var veldig stas når han vann! Lenke til kommentar
AriGold Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Samme her! Jeg likte Kendal Grove kampen, han har så kul stil når han striker, men likte best kampen med Amir og CB, hadde sansen for han gjennom hele sesongen selv, han har så bra holdning! Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Leste på mmajunkie at UFC 89 muligens blir i Birmingham. Noen av dere som har vært på et live event tidliger, hva koster de billigste billettene? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Leste på mmajunkie at UFC 89 muligens blir i Birmingham. Noen av dere som har vært på et live event tidliger, hva koster de billigste billettene?URL til dette ryktet? Me er 10-12 kompisar som berre ventar på moglegheita til å dra over til UK for å sjå UFC live. Nevermind: fann mmajunkie.com Dette kan bli bra! Berre og følge med framover no. Endret 24. juni 2008 av Gaz West Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Jepp. bare prisen jeg er nysgjerrig på nå... :S Edit: hva har dere som har reist tidligere måttet betale? Endret 24. juni 2008 av stian_molvik Lenke til kommentar
AriGold Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Om den blir i England så kommer nok jeg til å dra om jeg har råd til billett! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Er forresten bekrefta at UFC 89 blir i NEC arenaen i birmingham 18. oktober. Lenke til kommentar
AriGold Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 woho! Leste det akkurat selv - Da er det bare å vente på billetter! Drar du Gaz West? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Me er vel mellom 8 og 12 som drar frå vest Noreg Enn du Ari? Lenke til kommentar
AriGold Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Såpass! Jeg vurderer det nå hvertfall, får se hva prisen ligger på og sånn. Får prøve å dra med meg noen kamerater og! Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vi betalte rundt 2K for billettene, og da hadde vi ganske greie plasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå