Radiant Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Satan å problemer Fedor hadde med å klare å få top position på Choi. Er nok ikke det enkleste når han veier 80kg mindre enn motstanderen sin. Hvordan det hele endte derimot, slenger jeg i en spoiler Fedor by armbar etter rett under 2 minutter. Men en ting er sikkert. Choi slår hardt. Var ikke mange slagene han traff Fedor med på marka, men satan var ikke vanskelig å se at Fedor hadde vært igjennom en kamp for å si det sånn Må bare pirke litt her , Fedor veier 106 og Choi veier 160Kg som blir en forskjell på 54kg Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Må bare pirke litt her , Fedor veier 106 og Choi veier 160Kg som blir en forskjell på 54kg Ahh, okay. Synes bare de sa 180 pund forskjell. Sikkert jeg som har blinkset da. Uansett, veldig stor forskjell. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Noen som fikk med seg K1 Dynamite 2007 nyttårs eventet og Joachim? Sweet! Ble tatt ned store deler av første omgang, men virket frisk og opplagt hele veien. Prøvde hele tiden å lure inn et kne. Gotta love it. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg har sett K1 Dynamite 2007 ja. Synes det var ett bra stevne. Jeg fant det bare med Japansk kommentatorspor, så det var for jævlig å høre på. Kjørte derfor litt musikk i bakgrunnen istedet. Men kampene likte jeg. Var også morro å se Joacim Hansen i en skikkelig fight igjen. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 MMA versjonen av Facebook og MySpace http://www.mma-id.com Ja, det er de EKTE fighterene som har registrert seg der Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke det store MMA samfunnet her nei Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, har merket det selv. Er ikke akkurat mest trafikk her inne. Lenke til kommentar
Gunvald-TT Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 BJ Penn vs. Joe Stevenson til helga, ja det blir spennende. Dagens tips: BJ by KO 2. round Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jess Liaudin vs. Marcus Davis - Davis TKO 1st round. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 BJ by flying inverted gogo plata Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 BJ by flying inverted gogo plata Skal gi deg go odds på den. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Og sagaen rundt Couture fortsetter. No har visstnok Zuffa gått til søksmål mot han. Då er det nok sannsynleg at advokater vil sette ein stoppar for ein eventuell kamp mellom Couture og Fedor. Trist viss dette skal ende sånn. http://mmajunkie.com/2008/01/15/ufc-sues-h...-randy-couture/ Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Joachim Hansen tilbake i MmaWeekly sin ranking. nr9 lightweight. Endret 17. januar 2008 av stian_molvik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Da var UFC 80 ferdig, og det kom ikke som et sjokk at B.J knuste Joe. Pent TKO av Hardonk vs Robinson også Ole Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 BLODIG! Helt grei UFC 80, men ikke det helt store.. Gleder meg til å se Liddell og Silva i action igjen, synd at Griffin og Rampage ikke skal sloss før i rundt Juni tider. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jepp. Albuer er noe tull synes jeg. Eneste de gjør er å kutte. Nei, fjern albuer å godta heller bruk av knær på marka. Dette er også noe man hører om å om igjen når fightere / dommere / kommentatorer bli spurt i intervju hva av regler i UFC som burde forandres. Var heldigvis ikke kuttet som avgjorde kampen. Ikke noe mer irriterende enn Doctor stoppage når fighteren har ett kutt som renner i øynene, men ellers er helt fin. Stevnet i seg selv var sånn helt midt på treet. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Jepp. Albuer er noe tull synes jeg. Eneste de gjør er å kutte. Nei, fjern albuer å godta heller bruk av knær på marka. Dette er også noe man hører om å om igjen når fightere / dommere / kommentatorer bli spurt i intervju hva av regler i UFC som burde forandres. Var heldigvis ikke kuttet som avgjorde kampen. Ikke noe mer irriterende enn Doctor stoppage når fighteren har ett kutt som renner i øynene, men ellers er helt fin. Stevnet i seg selv var sånn helt midt på treet. Enig her, få inn spark og knær mot grounded opponents hadde vært greit med albuer så lenge ikke dommern eller leger skal titte på det, og heller la det være opp til fighteren selv, blir kanskje litt Rio Heroes faktor over det,men her er det nada sikkerhet for fighterne, stålbur og ingen hansker likner mer street fight enn noe annet. Endret 20. januar 2008 av Cape Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Synes Pride reglene var fine. Greit nok, de kan få lov til å fjerne spark til hodet på grounded fighters, å stomper men bruk av knær på marka er viktig synes jeg. Albuer er greit nok sånn sett, bare irriterer meg over at folk bruker de med vilje for å kutte. Kenny Florian er jo ekspert på det. Synes det blir for tåplig å prøve å kutte motstanderene for å få kampen stoppet. Var jo rett før han vant på den måten over Sean Sherk. Bra legene ikke stoppet den kampen, men lot Sherk banke han i 5 runder istedet for. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 WAR PENN!! Må si meg helt enig med albuene. Selv om jeg digger BJ så håpet jeg virkelig at kampen ikke skulle bli stoppet pga. kuttet. Fy f... så mye blod det var! var dødsfett når publikum buet på Sherk! Håper han blir buet hver gang han viser stygge boletrynet sitt. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 var dødsfett når publikum buet på Sherk! Håper han blir buet hver gang han viser stygge boletrynet sitt. Innocent ftw! Sherk er et monster, tror han vil gi BJ stooore problemer, selv på bakken. Setter pengene mine på Sherk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå