Niqābninja Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Jo, men det var i Las Vegas, nå er det jo i Abu Dhabi Han er vel ikke med på eventer utenfor USA eller på Fight Nights lenger, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Gikk den kampen på Viaplay også, eller var det PPV? Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Jo, men det var i Las Vegas, nå er det jo i Abu Dhabi Han er vel ikke med på eventer utenfor USA eller på Fight Nights lenger, om jeg ikke husker feil. Stemmer det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Gikk den kampen på Viaplay også, eller var det PPV? Jeg så den på Viaplay. Lenke til kommentar
T.A298 Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Så man må betale 329kr for å se Khabib vs Poirier (Viaplay total)? Ingen annen måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Så man må betale 329kr for å se Khabib vs Poirier (Viaplay total)? Ingen annen måte å gjøre det på? Det eller streams. Noen som vet hvor mange enheter man kan se på samtidig fra viaplay? Fungerer med flere til vanlige serier og filmer men ikke testet med live sport. Vurderer å spleise med noen jeg kjenner. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 (endret) Smesh Bros Endret 24. desember 2019 av Aiven Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 (endret) Flere som ser kamp i natt? Noen som har link? Edit: fant! Endret 19. januar 2020 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Nianen Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Comma Chameleon skrev (1 time siden): Flere som ser kamp i natt? Noen som har link? Edit: fant! Kan du dele denne på PM? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 (endret) Måtte retweete denne, med siriss-meme jeg ikke har sett før Det er vel trolig at at Stipe bare fikk nok? Ikke stor fan av hevn generelt, men framstår som en rimelig handling i kontekst. Endret 1. september 2020 av Aiven Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 UFC 260 i spoiler Spoiler Ngannou er skummel fyr. Stipe tok i mot utrolig mye, men for en KO. Alltid likt Stipe, men jeg heiet på Ngannou denne gangen. Glad han lærte fra forrige kamp. Håper Ngannou vs Jones skjer. Vil se Francis knuse det stygge trynet til Jones Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Comma Chameleon skrev (På 28.3.2021 den 6.31): UFC 260 i spoiler Skjul innhold Ngannou er skummel fyr. Stipe tok i mot utrolig mye, men for en KO. Alltid likt Stipe, men jeg heiet på Ngannou denne gangen. Glad han lærte fra forrige kamp. Håper Ngannou vs Jones skjer. Vil se Francis knuse det stygge trynet til Jones Nå har vel alle sett kampen (men setter pris på din spoiler). Det er klart at med en fysikk som det der, så har du et ekstremt fortrinn. Sykt å se på, Stipe hadde jo ikke sjans, slik kampen gikk. Jeg også liker Stipe godt, men det er noe fascinerende med en slik kjempe av en mann. Moro så se hvor glad Ngannou ble. Håper også veldig på den kampen. Helt ærlig, om Ngannnou sloss bra, men Jones allikevel tar han så fortjener han det. Jones har syk fight iq. Men ja, mange grunner til å mislike han så klart. Nyter fortsatt å se han sloss. Lenke til kommentar
Lew_Ashby Skrevet 27. juli 2021 Del Skrevet 27. juli 2021 Conor på fylla igjen. Er for min del vanskelig å se hvordan et anstendig menneske kan være fan av denne mannen. Det der er ikke å selge fights, det er bare vralting fra en drittsekk. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. juli 2021 Del Skrevet 27. juli 2021 Lew_Ashby skrev (8 timer siden): Conor på fylla igjen. Er for min del vanskelig å se hvordan et anstendig menneske kan være fan av denne mannen. Det der er ikke å selge fights, det er bare vralting fra en drittsekk. Det virker som han er gått helt av hengslene. Men jeg synes det er verre med drapstrusler, ikke minst siden han er voldsdømt også. Trist egentlig, men synes UFC burde sparke han. Men det lønner seg vel å ha ham sikkert. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. oktober 2021 Del Skrevet 11. oktober 2021 (endret) Eksellent program om John Fury, faren til Tyson Fury og Tyson's oppvekst (satser på dette går greit, selv om boksing ikke er den viktigste kampsporten i MMA). Endret 11. oktober 2021 av Aiven Lenke til kommentar
Hagen Skrevet 11. februar 2022 Del Skrevet 11. februar 2022 (endret) Jeg så også denne bisarre MMA-kampen mellom 75 år gammel mann og 18 år gammel barnebarn slåss mot kvinne. ha ha Du kan lese artikkelen her https://www.dagens.no/viralt/bisar-mma-kamp-gar-viralt-75-ar-gammel-mann-og-18-ar-gamelt-barnebarn-kjemper-mot- kvinne. Endret 16. februar 2022 av Hagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå