Kakeshoma Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Kongen er tilbake på tronen. Fortjent Hadde bet på 7 kamper, men 2 av de gikk ikke inn Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 (endret) Kongen er tilbake på tronen. Fortjent Fortjent? Juksemakeren der fortjener ikke en dritt. Endret 30. desember 2018 av Comma Chameleon 1 Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Nunes er bare helt rå! Fantastisk knockout. Jones vs Gus var en kjedelig kamp, kan ikke si at de andre kampene pekte seg noe særlig ut heller, foruten nunes vs cyborg da. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 (endret) Finnes ikke noe mer motbydlig person enn JJ, tatt i juks om og om igjen, men bare avblåser det hver gang. Er det ikke steroider, så er det kokain og annet faenskap som å nesten ta livet av en gravid dame for så stikke av fra åstedet. Men må selv hele tiden nevne hvor god en kristen han er Hadde han ikke vært Dana sin gullgutt hadde han ikke vært i UFC lengre. Forbanna tulling, men sloss er det ikke noe tvil om at mannen kan. Vet ikke hva Gus holdt på med? 1. kampen var jo bra, og i mine øyne vant han den. Nunes er rå. Det har man sett når hun har møtt andre også, men at hun skulle gå opp en vektklasse og knocke Cyborg så fort, det overrasket stort. Chiesa imponerte også. Bedre på denne vekten. Tror han rett å slett kuttet for mye før. Volkanovski imponerte også. Penn håper jeg pensjonerer seg. Surt å se slik en gammel legende prøve å henge med "ungguttene" Endret 30. desember 2018 av JimRamse Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 (endret) At Amanda slo Cyborg var herlig. Den dama har tatt så mye steroider at hun i det hele tatt er i UFC er uforståelig for meg. Det var JJ sin debut i UFC som fikk meg inn i MMA så har en softspot for han. Begynner å bli vanskelig å heie på JJ, men Gustafsson gjorde en alt for dårlig jobb. Gustafsson skuffet meg veldig. Endret 30. desember 2018 av Beyma Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 (endret) "The Schmo" interviewer Dana White. Liten youtubekanal foreløpig, men tipper den kommer til å ta av. Har sett ti filmer nå, tar muligens litt tid å venne seg til stilen, er ikke vant til å le så mye av "over the top" atferd Endret 14. april 2019 av Aiven Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 Jeg ser at Viaplay skal sende UFC 242: Khabib vs. Poirier (ikke pay per view) direkte. Jeg har derimot ikke brukt denne tjenesten før. Er den pålitelig, er det forsinkelser, er det god kvalitet på lyd og bilde, er det buffer-fri sending, er kommentatorene gode, finnes det bedre alternativer? Ser frem til kampen. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Jeg ser at Viaplay skal sende UFC 242: Khabib vs. Poirier (ikke pay per view) direkte. Jeg har derimot ikke brukt denne tjenesten før. Er den pålitelig, er det forsinkelser, er det god kvalitet på lyd og bilde, er det buffer-fri sending, er kommentatorene gode, finnes det bedre alternativer? Ser frem til kampen. Tror det er PPV. Om jeg husker rett, må man først abonnere, deretter betale for PPV. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 (endret) Tror det er PPV. Om jeg husker rett, må man først abonnere, deretter betale for PPV. Står ingenting om det på Viaplays nettsider Også fant jeg denne. Sitat: Du som har pakken Viaplay Sport eller Viaplay Total, har følgende å se frem til: 31. august UFC Fight Night: Andrade vs Chang (MMA) 06. september ONE: Immortal Triumph 06. september Cage Warriors Unplugged 2 (MMA) 07. september UFC 242: Khabib vs. Poirier 14. september Foster vs. Reid (Frank Warren) 15. september UFC Fight Night: Cerrone vs. Gaethje (MMA) 22. september UFC Fight Night: Rodriguez vs. Stephens (MMA) 27. september Dubois vs. Tetteh (Frank Warren) 28. september UFC Fight Night: Hermansson vs. Cannonier (MMA) Kommende pay-per-view event: 31. august Lomachenko vs. Campbell (Matchroom boxing) Med andre ord er det en haug med direktesendte fights som sendes direkte denne måneden alene, uten noen ekstra betaling. Endret 2. september 2019 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Står ingenting om det på Viaplays nettsider Også fant jeg denne. Sitat: Du som har pakken Viaplay Sport eller Viaplay Total, har følgende å se frem til: 31. august UFC Fight Night: Andrade vs Chang (MMA) 06. september ONE: Immortal Triumph 06. september Cage Warriors Unplugged 2 (MMA) 07. september UFC 242: Khabib vs. Poirier 14. september Foster vs. Reid (Frank Warren) 15. september UFC Fight Night: Cerrone vs. Gaethje (MMA) 22. september UFC Fight Night: Rodriguez vs. Stephens (MMA) 27. september Dubois vs. Tetteh (Frank Warren) 28. september UFC Fight Night: Hermansson vs. Cannonier (MMA) Kommende pay-per-view event: 31. august Lomachenko vs. Campbell (Matchroom boxing) Med andre ord er det en haug med direktesendte fights som sendes direkte denne måneden alene, uten noen ekstra betaling. ok, fristende i så fall! Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Har du Viaplay trenger du ikke å kjøpe noe mer. Ser ofte UFC via Viaplay. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 UFC 242 er vel midt på natten som vanlig? Main event rundt 5 på mårran? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Main card starter 20:00. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Main card starter 20:00.Oi, ja det er fin tid det. Trodde det var 20.00 amerikansk tid, haha. Da er det bare å glede seg! Har prøvd å holde meg oppe og se UFC på natten tidligere, men har enten vært så trøtt at jeg ikke får med meg kampen eller sovnet før main card Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Arrangementet avholdes ikke i USA denne gang, men i UAE. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Arrangementet avholdes ikke i USA denne gang, men i UAE. Det forklarer tidspunktet ja. Er godt når med UFC fights som ikke er i USA, men nå er vel ikke UAE kanskje ikke beste valget heller (mtp. menneskerettigheter og slikt). Men tar det jeg får 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 (endret) Det står også på Viaplay sine nettsider at UFC kampen vil gi valg om man ønsker norske eller amerikanske kommentatorer, men hvem er de amerikanske? Om det er Joe Rogan så velger jeg lett de amerikanske XD Endret 2. september 2019 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Joe Rogan er vel sjeldent med på de internasjonale eventene lenger, men de amerikanske er stort sett bedre enn de norske uansett. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Var ikke han kommentator på Connor vs Khabib? Han har vel nok å gjøre på med alle disse podcastene hans ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå