Lakrisbåt Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 2500 $ i premie til Meek for brukne ribbbein. Blir ikke rik av sånn. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Exposure er viktigere enn premien i èn enkelt fight. 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 2500 $ i premie til Meek for brukne ribbbein. Blir ikke rik av sånn. Var ikke det bare fra Rebook da? Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Han fikk 12k for å møte opp og 12k for å vinne av ufc. Dollar Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Bare jeg som kunne klart meg fint uten norsk kommentator? Håper dette er et engangstilfelle.Etter kommentarene på Viaplay Fighting sin Facebook-side å dømme, så er det nok ikke bare deg. Haha, se der ja! Det er faktisk mulig å velge om man vil se sendingen på norsk eller engelsk. Lærer så lenge man lever, si. Fant heldigvis ut av det selv, så fikk sett kampen til Emil på nytt, og sett resten med Rogan. Synd de ikke opplyste om det på forhånd, og at det bare var den norske som poppet opp i første omgang (før klagene begynte komme). Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Spørs om Rousey fortsetter nå? Skulle jo kanskje tro at hun hadde lært at det ikke går lenger å kun være god på Judo i MMA. Sto jo nesten der som en boksesekk. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Tror Ronda gir seg nå. Tror egentlig ikke hun ville tilbake nå heller, men at promotørene presset henne til det. Dette var et ganske pinlig tap for Rousey, og alt som kunne gå galt, gikk galt. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 (endret) Ble 3 milloner dollar for 48 sek med skamjuling. Blir vel WWE neste nå, eller om hun klarer å stable "skuespiller karrieren" på beina igjen? Hadde ikke eksistert noen kvinnelig avdeling i UFC uten henne, så vil tro at navnet/merkevaren hennes har litt vekt enda. Endret 31. desember 2016 av K_7 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 UFC 214, gira? Gleder meg til å se Jones knekke Cormier Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Gleder meg til å se Jones knekke Cormier Fordi du heier på Jones eller fordi du tror det er det mest realistiske? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Blir å se 214 live ja. Er virkelig spent på Jones, er han i normal form blir det nok Jones, men det er jo tvilsomt med så lang tid unna buret. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 (endret) Begge deler Han så noe rusten ut mot Saint Preux, men lekte seg fortsatt til seier.. Ingen grunn til å tro at han ikke skal ta tilbake beltet. Tror også Jones har psykologisk fordel. Cormier vet han ikke er den ekte champen inntil han har slått Jones, og er sikkert pisse redd for å gi fra seg beltet. Endret 28. juli 2017 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Håper Cormier tar Jones jeg. Selv om man ikke kan ignorere hva Jones har gjort i ringen så liker jeg ikke han noe særlig. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 (endret) Er bare å bette mot Cormeir/med Jones. Mest easy money ever. Noen som vet hvor man kan bette? lovlig? Edit: Jeg fant fram et gammelt brukernavn/passord for Betsson, satsa at jeg kunne. Kontoen har ikke blitt brukt på ca. 7 år, tror jeg. Trist at Cormier kommer til å tape, men sånn er det... Endret 29. juli 2017 av MRN Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Veldig bra kamp, stort med KO. Kjipt for Cormier å være den evige andreplassen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Heftig vinn fra Jack Hermansson, så ut som han lekte seg til seier.. Nå må bare Emil snart holde seg vedlike og få en ny kamp snart. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Jon Jones er tatt for doping igjen, mistet tittelen sin. De så visstnok på JJ vs Miocic før dette kom opp. Håper de gir hele summen JJ fikk for 214 til DC. Det gjør de nok ikke, da man tjener på å bole i UFC. Uansett, megakjipt for DC. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Står ikke noe på UFC om at han har mistet beltet ennå? Tragisk om han var dopa igjen.. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Ok, vi kan vente til norske medier tar tak. Snakkes om 24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå