hakongram Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Var der og så det live! Helt syk stemning og for en arena ? Kjipt at ikke Cowboy var på kortet, en av favorittene mine. Cowboy vs Kennedy var det vel aldri snakk om? Ikke som jeg har sett hvertfall. Kennedy twitret jo og prøvde å få både Bisping, Diaz og Silva til å gå kamp mot han. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Var der og så det live! Helt syk stemning og for en arena Kjipt at ikke Cowboy var på kortet, en av favorittene mine. Cowboy vs Kennedy var det vel aldri snakk om? Ikke som jeg har sett hvertfall. Kennedy twitret jo og prøvde å få både Bisping, Diaz og Silva til å gå kamp mot han. Nice! Hvordan var publikum? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 De grønnkledde fra Irland var rimelig godt påseilet fra starten av og lagde masse liv...så det var rimelig hæla i taket fra dems side. Resten var vel litt mer balanserte i oppførselen, men det var en veldig spesiell event å være med på ? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Det verste jeg vet er buing, som man ofte hører i stevner i Las Vegas og Brasil. Det var vel litt av det fra de grønnkledde, men ikke så ille 1 Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Vegas er ikke det verste stedet når det gjelder buing. Europa og spesielt da Irland vinner lett der ? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Meek nå! Dette blir knall! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Vanskelig førsterunde for Emil. Mein vil helst ha Meek ned på gulvet, Meek ikke helt enig. Han er helt med i denne fighten enda. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Mein forsvarer seg godt, men lar Emil kontrollere runde to, Jevn match! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Ett minutt igjen! Dette må da gå Emils vei!?!? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Emil med full kontroll i runde tre! Emil skal vinne sin første match i UFC!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 29-28 Emil Meek!! Fantastisk innsats fra Emil. Full kontroll i runde to og tre. Ikke allverden til spenning, men Mein var SVAK. On to the next one! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Emil sier han har vondt i kjeven og har muligens brukket et ribbein (i runde 1). Sinnsykt sterkt å komme tilbake på den måten han gjorde! Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Bare jeg som kunne klart meg fint uten norsk kommentator? Håper dette er et engangstilfelle. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) Swanson vs. Choi. Jævlig kul fight, men Cub Swanson kommer seirende ut av det. En av de kuleste fightene på lenge. Endret 11. desember 2016 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Håhå, den KO’en til Cerrone! :O Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Pettis med brukket arm i en og en halv runde, ender tilslutt i TKO for Holloway. Pettis bekrefter at han går opp til 155 lbs igjen til neste fight. Klarer ikke vekta i Featherweight. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Bare jeg som kunne klart meg fint uten norsk kommentator? Håper dette er et engangstilfelle.Etter kommentarene på Viaplay Fighting sin Facebook-side å dømme, så er det nok ikke bare deg. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Må si jeg er veldig fornøyd med hele main card. Topp underholdning stort sett i hver kamp! Kjempegøy at Emil hadde en bra debut, til tross for problemene med skadene. Ikke bare vant han, men han leverte relativt bra underholdning. I alle fall på beina. Kelvin imponerte mot en mye større og sterkere motstander. Liker det når teknikk vinner over styrke. Doo Ho Choi imponerte meg. Jeg føler at hovedgrunnen til at han tapte var mangel på erfaring. Hadde han hatt bevegelsene til Holloway, hadde han blitt truffet mye mindre av ville svingslag. Jeg er Donald-fan, så lettet over at han vant! Også veldig spennende kamp. Pettis ble veldig begrenset etter at han mistet muligheten til å bruke høyrehånda maksimalt, og den forventede seieren til Holloway kom veldig tidlig i kampen. Likevel en underholdende kamp. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Endret 12. desember 2016 av Orwandel 1 Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Bare jeg som kunne klart meg fint uten norsk kommentator? Håper dette er et engangstilfelle.Etter kommentarene på Viaplay Fighting sin Facebook-side å dømme, så er det nok ikke bare deg. Haha, se der ja! Det er faktisk mulig å velge om man vil se sendingen på norsk eller engelsk. Lærer så lenge man lever, si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå