Orwandel Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Rory MacDonald til Bellator https://www.youtube.com/watch?v=3E8Pdg2pnSQ Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Hvor lang tid tar det for Mickey Gall å slå CM Punk? Jeg tipper under to minutter, win by submission. https://www.youtube.com/watch?v=00woLaO17VM Endret 9. september 2016 av Orwandel Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Godt spørsmål, blir spennende å se hvordan det går. Cerrone vs lawler i madison squaare garden da. DET blir sjukehus. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Satte penger på Punk, selv om jeg tror han taper. Føler han klarer seg til andre runde i alle fall da. Har jo ikke peiling på hvor god Gall er. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 (endret) Skjønner ikke helt hypen til CM Punk, han må jo være en underdog odds-messig. Nettopp derfor haddet det jo også vært litt morsomt om han vant.Også veldig spent på hvordan det går med main eventet. VIl alltid ha flere europeiske champions, men jeg tror egentlig Miocic burde klare å ha kontroll, hvis han unngår å ta noen teite sjanser.Vel, Mickey Gall gjorde akkurat det han sa han skulle gjøre. For å si det sånn. Endret 11. september 2016 av Zealuu Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 (endret) Satte penger på Punk, selv om jeg tror han taper. Føler han klarer seg til andre runde i alle fall da. Har jo ikke peiling på hvor god Gall er. Det var jo lett å finne ut at Gall har brunt belte i BJJ. Det var igrunn alt man trengte å vite, siden Punk har hvitt belte. Jeg er imponert over at Punk greide seg så lenge, faktisk. Jeg tippet under 2 minutter i mitt forrige innlegg, mens kampen varte i 2:14 Det er en god sjanse for at Overeem hadde vunnet hvis han hadde satset på slag mot Miocic istedenfor submission. Første runden i Werdum-kampen var meget underholdende. Werdum ble forresten fingret ganske alvorlig i øyet, men gjorde ikke noe forsøk på å stoppe kampen. Browne, derimot, fikk fingeren skadet av et slag, og greide på en eller annen måte å få stoppet kampen. Edmond Tarverdyan virker forøvrig helt ubrukelig. Han var til ingen hjelp mellom rundene, og greide til og med å hisse på seg Werdum såpass at han sparket til han, for så å bli kastet ut av buret. Publikum var irriterende. De buet på alt og alle som ikke var fra USA eller Cleveland. Endret 11. september 2016 av Orwandel Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Tidenes største UFC event er denne helgen og denne tråden har ikke vært aktiv siden 11 september... WTF fam? Måtte bare spørre her for jeg lurer på om Ariel Helwani er litt på bærtur i intervjuene sine. I sitt korte intervju med Woodley etter weigh ins sier han "Your fight is under 20 hours away. Sånn teknisk sett er jo det i morgen på dagen, norsk tid!? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Foreløpig har vi fått en elendig start på UFC 205. At the weigh-ins, Alves missed weight by six pounds, weighing in at 162.6 lbs. Miller, who was already on weight, had to rehydrate to keep their weight difference within 7 pounds. Because of that, he came in at 157.6 lbs and the bout will proceed at catchweight. New York State Athletic Commission and UFC officials indicated that Alves must not weigh more than 173 lbs the day of the fight or the fight would be cancelled. As a result, Alves was fined 20% of his fight purse, which went to Miller.Gastelum did not show up to the weigh-ins, announcing via twitter that he would not fight Cerrone "on account that he couldn't make the weight limit". Cerrone had already successfully weighed in at 170.4 lbs. UFC president Dana White announced that Gastelum will never be allowed to fight at welterweight in the organization again and that he believes Gastelum missed weight by 10 pounds. Skikkelig profesjonelle idrettsutøvere... Likte heller ikke at Conor oppførte seg som om det var en WWE pressekonferanse, og begynte å svinge med en stol over hodet... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Conor var litt slitsom, utrolig trist for Cerrone. Det var snakk om Cerrone vs Tim Kennedy siden Rashad også misset vekt. Dette er fortsatt tidenes card. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Skikkelig profesjonelle idrettsutøvere... Likte heller ikke at Conor oppførte seg som om det var en WWE pressekonferanse, og begynte å svinge med en stol over hodet... Tja, jeg forstår reaksjonen til Conor, ettersom han trodde Eddie kastet stolen på han først. Er det en fyr som går med nervene utenpå så er det Conor på disse tilstelningene. Er utrolig leit på Cowboy sine vegne. Heldigvis for han får han en viss andel av pursen til UFC 205 (uvisst hvor stor), pluss en spot på UFC 206. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 (endret) Miesha Tate taper mot Pennington og annonserer at hun legger opp. Endret 13. november 2016 av MartinF Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 [X] taper mot [Y] og annonserer at h*n legger opp. Kanskje sette ting i spoiler tags til stevnet er over i alle fall? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 (endret) Holy shit, Woodley - Thompson ender i majority draw. 47-47, 47-47 og 48-47 fordel Woodley, så han beholder beltet. Villt at Thompson klarte å holde ut.Trodde han ville tappe ut til slutt der, men han klarte faen meg å gå hele veien! Artig med dobbel-kaos på slutten der. Buffer begynner å lese resultater, går ut, kommer tilbake og kårer Woodley vinner. Mens Rogan intervjuer han, så kommer det en correction. Litt cringe, men rett skal være rett! Endret 13. november 2016 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 (endret) Hadde Conor KO i 2. runde. Den gikk rett inn. Faen, mannen er en maskin! "Where the fuck is my second belt?" - Conor McGregor. Northug-nivå på Conor i kveld! Endret 13. november 2016 av MartinF Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Woodley - Thompson... for en kamp! Hadde håpet på et annet resultat, men men... McGregor - Alvarez... Ikke særlig spennende. Alvarez hadde ingenting å komme med. Det var bare et spørsmål om tid. Var glad jeg fikk sett ferdig stevnet før jeg så TV2-nyhetene i kveld, for de avslørte resultatet! :-O Lenke til kommentar
aomt Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Nurmagomedov mot McGregor hadde vert spennande. McGregor framstår som en maskin. Mens Normagomedov er så akademisk. Lager enn plan, følger den, knuser motstanderen. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Nurmagomedov mot McGregor hadde vert spennande. McGregor framstår som en maskin. Mens Normagomedov er så akademisk. Lager enn plan, følger den, knuser motstanderen. Klassisk grappler vs striker. Får Nurmagomedov tak i McGregor, vinner han. Får han ikke tak i han, taper Nurmagomedov. Tipper McGregor gjør alt han kan for å unngå å møte Nurmagomedov i alle fall. Hvis han blir tvunget til det, blir det ikke neste fight i alle fall. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Jeg regner med det blir tony f vs Khabib og nate vs conor 3 først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå