Continum Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Okei, uansett en grei erfaring da, vil jeg tro! Vant første på arm bar og tapte andre på guillotine (-80, under 1 års erfaring). Tror muligens jeg møtte en fra skolen din, hvis du går på Torshus Folkehøgskole? Endret 6. desember 2015 av Continum Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Jepp, tror jeg vet hvem du gikk mot Sneaky armbar.. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 "Meek defends the take-down and now gets back an landing punches BIG punches, and MORE PUNCHES. Djck escapes, but Meek keeps his head to the mat and punches him more and more and more, and THIS IS OVER!!!" Emil fortsetter å imponere, rått! Emil er dyktig han men forstår ikke hvorfor han får så enormt mye oppmerksomhet i media mens jack hermansson går under radaren, han har både mer erfaring og har møtt hardere konkurranse ganske lenge nå. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Enig. Han er vel MW champ i Cagewarriors også, er han ikke? Endret 6. desember 2015 av Continum Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Stemmer det, skal ikke se bort ifra at vi ser han i ufc snart. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Hadde vært utrolig kult med en nordmann i UFC igjen hvertfall! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Enig og mener Jack har bedre sjanser der enn Meek, synes Meek minner mye om Leonard Garcia i det at stort sett så vinner eller taper han på knockout, må bli flinkere til å holde seg til en gameplan samt. mer erfaring på stand-upen sin. Underholdende og se på ja men man kommer ikke langt nåtildags med å holde på som Chris Leben/Garcia. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Enig! Tror han har gjort store fremskritt nå i det siste. Har trent en del på Frontline med blant annet Jack. Pluss at han vært i Sverige og trent med UFC fighter Andreas Stahl. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Fy søren jeg er megahypet til helga! Og en uke til så får jeg se en av mine favoritter i UFC kjempe om beltet! En fin tid å være fan nå Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Dette blir bra! Varmer opp med BJJ-trening på dagtid i morgen, og så UFC på natten. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 For de som så inatt. Dommeravgjørelsen i 1. runde Sage - Pfister, hva skjer med å reise de opp? De jobbet jo som fasen.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Hvor kan McGregor-Aldo ses? Og stemmer det at fighten starter 06oo i morgen tidlig? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 For de som så inatt. Dommeravgjørelsen i 1. runde Sage - Pfister, hva skjer med å reise de opp? De jobbet jo som fasen.. Eh... var ikke det forrige natt? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Hvor kan McGregor-Aldo ses? Og stemmer det at fighten starter 06oo i morgen tidlig? http://www.ufc.tv Main card begynner 04.00 CET. Stevner varer ofte rundt 3 timer, så hovedkampen er sikkert i 6-7 tiden. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 (endret) For de som så inatt. Dommeravgjørelsen i 1. runde Sage - Pfister, hva skjer med å reise de opp? De jobbet jo som fasen.. Eh... var ikke det forrige natt? My bad, jeg så ikke før idag morges altså. Jeg anbefaler tv2sumo, det koster bare 129kr mnd. Det er ikke alle events, men det er en billig penge for å se alle de viktigste. Dos Anjos vs Cerrone er feks inkludert. Prisen på et card på ufc.com er jo omtrent det samme som en måned med sumo. Den første måneden er gratis, så du kan se 194 OG dos anjos vs cerrone, avslutte abo og sitte gijen med 0.- i utgifter. Endret 12. desember 2015 av Mammakamelen Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 For de som så inatt. Dommeravgjørelsen i 1. runde Sage - Pfister, hva skjer med å reise de opp? De jobbet jo som fasen.. Eh... var ikke det forrige natt? My bad, jeg så ikke før idag morges altså. Men jeg er forøvrig enig. Synes ikke at han var truet på bunnen, så det var nok ikke så avgjørende for resultatet av selve kampen. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Sweet, skal stå opp 05oo, sette kaffe intravenøst, og se kampen i halvsvime Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Når er det selve kampen starter? Har ikke klart å sove så tar like gjerne og ser på UFC 194 nå. Så får jeg bare stå opp fra sengen tidlig og dra på trening for å prøve å holde ut resten av dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå