Orwandel Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Rampage Jackson ringer til Rashad. For en type! https://www.youtube.com/watch?v=PV1djSJb9BM twitch'n til Rampage: http://www.twitch.tv/rampageishuman/profile Lenke til kommentar
Continum Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hadde egentlig sett fram til det kortet her, men nå - not so much. Fortsatt et par interessante kamper, men vil savne de 2 main kampene. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Kjipern Holohan er jo rå da, så det blir sikkert en bra kamp. Så må vi jo heie på Dalby. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Jepp, så blir det jo interessant å se comebacket til Madadi + at jeg kommer til å se kampen til Pendred. Fulgte med når han var med på TUF, så er litt nysgjerrig på hvordan han klarer seg framover. Endret 22. oktober 2015 av Continum Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jon Jones er tilbake i UFC. http://www.ufc.com/news/UFC-Formally-Reinstates-Jon-Jones Lenke til kommentar
Continum Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Jepp. Han får vel title shot regner jeg med? Har sett noen treningsvideoer av han i det siste, han ser brutal ut + at han virker motivert til 1000. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Jepp. Han får vel title shot regner jeg med? Har sett noen treningsvideoer av han i det siste, han ser brutal ut + at han virker motivert til 1000. Helt kart, blir morsomt å se han med litt mer styrke! Men bare meg som irriterer seg over dybden på knebøyene til Jones? Tror han har litt for mye på for å gå helt ned i dybde, hehe. Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Artig å se et beist vs et beist Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Jepp. Han får vel title shot regner jeg med? Har sett noen treningsvideoer av han i det siste, han ser brutal ut + at han virker motivert til 1000. Helt kart, blir morsomt å se han med litt mer styrke! Men bare meg som irriterer seg over dybden på knebøyene til Jones? Tror han har litt for mye på for å gå helt ned i dybde, hehe. Vært planlagt lenge dette Var vel et par UFC stevner siden hvor reklamen for UFC 200 i juli neste år kom. Garantert der Jones gjør sitt comeback. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Belfort vs Henderson. Tipper på Belfort. Fy faen så bra Desember blir i år! Lenke til kommentar
UFC Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Shamrock vs Gracie 3, Kimbo Slice vs Dada 5000 27 Februar. Bellators første tentpole event i 2016. Haha, dette blir bra! Rizin FC begynner å ta seg opp også. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Oh snap! Jeg hadde vanskelig for å tro det, men for en kamp av Holm! https://www.youtube.com/watch?v=5V8YzwsGwrE Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Holm sitt fotarbeid fikk rr til å se ut som en bredbent zombie. Utrolig! Lenke til kommentar
nipton Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 https://www.youtube.com/watch?v=p3stwtCmWTA Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 RR beviste at hun ikke er den smarteste kniven i skuffen. Velger å boks mot Holm ? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 RR beviste at hun ikke er den smarteste kniven i skuffen. Velger å boks mot Holm Jeg tror treneren hennes har det meste av skylden. Han snakker stadig om hvor god hun er å bokse, når realiteten er en helt annen. Hun har kanskje kraft i nevene, men bokser som en full sjømann! Hun må finne seg et nytt team. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 RR beviste at hun ikke er den smarteste kniven i skuffen. Velger å boks mot Holm Jeg tror treneren hennes har det meste av skylden. Han snakker stadig om hvor god hun er å bokse, når realiteten er en helt annen. Hun har kanskje kraft i nevene, men bokser som en full sjømann! Hun må finne seg et nytt team. Enig i det. Du hører til og med treneren sier "Your'e doing great" ? 1 Lenke til kommentar
Continum Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Det er bare å bøye seg i støvet, Holly Holm utførte en opp i mot perfekt kamp! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 RR beviste at hun ikke er den smarteste kniven i skuffen. Velger å boks mot Holm Jeg tror treneren hennes har det meste av skylden. Han snakker stadig om hvor god hun er å bokse, når realiteten er en helt annen. Hun har kanskje kraft i nevene, men bokser som en full sjømann! Hun må finne seg et nytt team. Enig i det. Du hører til og med treneren sier "Your'e doing great" Han ser ut til å mene at hun gjorde det bra stående: http://www.bloodyelbow.com/2015/11/16/9742780/ufc-193-ronda-rousey-coach-tarverdyan-holly-holm-didnt-better-striking-mma Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Ser folk sier de ikke forstår hvor Rondy valgte å bokse med Holly. Ronda valgte da ikke det. Hun prøvde å få kampen til marka hver gang de clinch'et. Holly hadde rett å slett for bra fotarbeid til at Ronda fikk mange sjangser til det, å de få gangene hun klarte det spratt Holly rett opp igjen. Derfor foregikk mesteparten av kampen stående, der Holly er totalt overlegen. Har sett kampen 4 - 5 ganger nå, å hvis man følger nøye med ser man at Holly vant en totalt overlegen seier. Var ingen fluke spør du meg, men i stedet en perfekt gjennomført "gameplan" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå