Continum Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Predictions for i morgenkveld? Håper på OSP og Dariush. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Tror det samme. Nyt det, for en god stund til neste fight night. 5. Sept ser bra ut. Gleder meg til å se dominans fra Paige VanZant. We are live! Tre early prelims før jeg tar kvelden. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Håpløse dommere på co-main eventen.. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Håpløse dommere på co-main eventen.. Noe av det verste jeg har sett. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Greit nok at jeg håpa på Dariush, men hvordan i all verden vant han den kampen? Skuffende av OSP også. Syns han gjennomfører en svak taktisk kamp. Hvorfor jobbe for takedowns når han helt klart har fordel stående og blir dominert på bakken? Teixeira mounta han jo flere ganger. Syns egentlig totalt sett at det var et skuffende fightcard. Lyspunkt at Uriah Hall vant kampen sin på prelims. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Anderson Silva suspended one year, fined $380K, chastised for 'soft testimony' http://mmajunkie.com/2015/08/anderson-silva-suspended-one-year-fined-380k-chastised-for-soft-testimony Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 (endret) Trodde ikke det var mer før 5.sept, men er visst Holloway vs Oliveira og Magny vs Silva i natt. Satser (men better ikke) på Holloway og Magny.. Endret 23. august 2015 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Fikk en gledelig overraskelse selv, da jeg oppdaget at weigh ins var i går kveld, og eventen dermed er i natt. Tipper også Holloway tar seieren. Magny vs Silva er jeg mer usikker på. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Jepp, satser på Holloway og Magny her også. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Overbevisende av Magny! Synd med main eventen, men Holloway så overlegen ut så lenge det varte. Litt McGregor-stil over ham, spesielt i starten.. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Enig, godt å se Magny tilbake på vinnersporet. Synd med main eventen ja, men sånn skjer. Holloway hadde overtaket, ja, men det hadde vært spennende å se hvis Oliveira hadde fått han ned. Nå er det bare å lade batteriene til UFC 191! Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Enig, godt å se Magny tilbake på vinnersporet. Synd med main eventen ja, men sånn skjer. Holloway hadde overtaket, ja, men det hadde vært spennende å se hvis Oliveira hadde fått han ned. Nå er det bare å lade batteriene til UFC 191! Morro med Magny ja. Men hva skjer med Erick Silva? han vinner annenhver kamp. først helt knusende overlegen, og så neste så er han helt dau... han har vært sånn så lenge jeg har fulgt med på han.... UFC 191, here we GO! Lenke til kommentar
Continum Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) Predictions for UFC 191? Her er mine: Johnson vs. Dodson - Johnson, decision. Arlovski vs. Mir - Arlovski, KO/TKO R2. Johnson vs. Manuwa - Denne er vanskelig, men prøver meg på Manuwa, KO/TKO R1. Blachowicz vs. Anderson - Blachowicz, KO/TKO R2. VanZant vs. Chambers - VanZant, decision. Endret 6. september 2015 av Continum Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Predictions for UFC 191? Her er mine: Johnson vs. Dodson - Johnson, decision. Arlovski vs. Mir - Arlovski, KO/TKO R2. Johnson vs. Manuwa - Denne er vanskelig, men prøver meg på Manuwa, KO/TKO R1. Blachowicz vs. Anderson - Blachowicz, KO/TKO R2. VanZant vs. Chambers - VanZant, decision. Jaja, du fikk jo noen riktig Må si jeg var skuffet over co-main eventen. Det var den jeg hadde gledet meg mest til. Det virker som hvis du er en tungvekter som faktisk har kondis, så er det nok til å vinne, siden ingen andre har det! Bare se på havnivå-Cain. Han har kondis, så han vinner. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Enig. Hadde store forventninger til co-main etter Arlovski vs. Brown fighten. Levde ikke helt opp, men fornøyd med at Arlovski fikk seieren. Ellers virker det som Johnson er back on track, fikk også vist litt grappling, noe som han slet mye med mot DC. Anderson var også imponerende. Ellers syns jeg det var en maktdemonstrasjon av Mighty Mouse, Dodsen hadde lite å stille opp med og jobbet for det meste på defensiven. Ser virkelig ikke hvem som kan ta han ned fra tronen i FW. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Ellers tror jeg at jeg kommer til å følge med på TUF denne sesongen siden Ryan Hall er med! For de som ikke kjenner han, er han en meget merittert BJJ- og grappling-utøver. https://www.youtube.com/watch?v=3UTo208IhJ0 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Og som forventet vant han første kampen med en beinlås på under ett minutt. Bedre link: http://streamable.com/j1ww Endret 10. september 2015 av Orwandel Lenke til kommentar
Continum Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Akkurat ferdig med første episode. Fighterne ga virkelig alltid og det var mange intense kamper, og ja - Ryan Hall var imponerende! Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Så ut som Ryan Hall har grapplet en gang eller to tidligere ja. I tillegg til ham, imponerte Thanh Le meg. Utrolig bra striker, blir spennende å se hvordan han klarer seg mot en grappler. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Noen andre som synes Diaz fikk en litt for streng straff eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå