Orwandel Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Dat reversal! Selv om Cat tabbet seg ut, er det likevel imponerende av Ronda. Bøyer meg i hatten. Og 14 sekunder er ikke den raskeste i UFC-historien, men det er den raskeste i en tittelkamp. Den raskeste submission er på 9 sekund, den korteste kampen er 6 sekunder. https://www.youtube.com/watch?v=BGz3zJoxZAc Lenke til kommentar
UFC Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Det er riktig og viktig å presisere. Mange kjappere knockouter fra nyere tid også. Korean Zombie, Ryan Jimmo, Makwan Amirkhani for å nevne noen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Gleder meg sånn til at Ronda kan lukke kjeften på Cyborg håper UFC for eksempel kunne gitt cyborg en kamp mot Cat eller Tate også kunne vinneren fått en tittel-sjanse. Finnes forøvrig bare en person som er verdig navnet Cyborg bortsett fra han her http://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_%22Cyborg%22_Abreu Det er en annen kamp jeg kunne likt og se, Cyborg Vs Cyborg og den helst med pride-regler. Lenke til kommentar
UFC Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Ronda nekter å gå opp til 140, og tviler på at Cyborg klarer vekten på 135. Den kampen skjer nok ikke med det første. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Stream av Emil Meek i kveld: Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Hva slags retard-dommere var det som dømte Emils kamp? Altså, det var langt ifra noen teknisk overbevisende kamp om han sikter mot UFC, men han fikk flere takedowns og eide siste runde.. Ellers syns jeg han var ganske sloppy i runde 1 og 2. Brukte stort sett bare lang jab, overhand right og en og annen venstre hook. De gangene han hadde suksess brukte han lengre kombinasjoner og takedowns. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Kunne under tvil gitt polakken runde en og to 10-9 men runde 3 var klart 10-8 til emil (Det er sett bort ifra at polakken ga seg to ganger i runde 3 men bare fikk tvilsomme timeouts) Hadde ikke irritert meg over draw men seier til polakken var rart. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) Thomas Formo til TUF tryouts: http://www.mmaviking.com/thomas-formo-headed-to-vegas-for-tuf-tryouts-with-help-from-friends-and-sponsors/ Ser ut som Emil Meek også drar: http://www.vg.no/sport/kampsport/kampsport/norske-mma-profiler-proever-lykken-i-las-vegas/a/23416202/ Endret 17. mars 2015 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Er tre nordmenn som reiser! Jeg håper alle tre kommer med, isåfall et stort skritt for norsk MMA! Lenke til kommentar
UFC Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Emil har nok størst sjanse. Thomas kan kanskje ha en liten mulighet også om han imponerer noe vanvittig på tryouten. Hvorfor Håkon reiser ned skjønner jeg ikke så mye av. Ser ikke akkurat store muligheter for han til å komme med, men hvem vet? Hadde vært artig med en nordmann på den neste sesongen! Lenke til kommentar
UFC Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Spådommer for natten: Lyoto Machida Jacare Souza Cub Swanson Felice Herrig Beneil Dariush Ovince Saint-Preux Corey Anderson Aljemein Sterling Tim Means Diego Brandao Eddie Gordon Mange gjevne kamper her. Miller-Dariush, OSP-Cummins, Brandao-Hettes, Machida-Rockhold og Herrig-Vanzant kan gå begge veier. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Snakk om dominans fra Max Holloway og fantastisk innsats av Paige VanZant Hva tror man om Johnsen vs Horiguchi? Selvom jeg har et håp tror ikke jeg hadde satt penger på Horigutchi. Han er rask og åpenbart av de beste (som alle i topp 10-listen er), men Mighty Mouse har jo sett ut til å være i en helt annen liga enn de han har vunnet over.. Lenke til kommentar
UFC Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Horiguchi har ingenting å stille opp med mot DJ. Submission i andre runde er min spådom. Kampen hans mot Gaudinot imponerte virkelig ikke meg. Foruten av kampen mot Delos Reyes og Dustin Pague har han ikke vist noe spesielt, og er etter min mening ikke i nærheten av klar for å konkurrere med de 5 beste i divisjonen. Men han er ung enda, og virkelig et talent. Jeg forventer at han kjemper seg tilbake til en ny tittelkamp i fremtiden. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 New Mexico cops hunt UFC champion Jon 'Bones' Jones over alleged hit-and-run that left pregnant woman hospitalized Crap... Lenke til kommentar
UFC Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Gjorde nettopp en artig observasjon på twitter. I følge profilen hans, har Rory MacDonald norsk blod. Lenke til kommentar
UFC Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Da var Jones strippet. Rumble vs Cormier for beltet ved UFC 187 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Dc tar beltet, gustavsson aj 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Håper så inderlig Jones vinner tilbake beltet når/om han kommer tilbake.. Uansett fantastiske kamper i går.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Gleder meg allerede til Arlovski sin neste kamp, som mest antagelig blir om tittelen. Er vel bare Robbie Lawler som har hatt et like bra comeback i UFC som Andrei! 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hele stevnet var en stor opptur! God-kamp etter god-kamp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå