Orwandel Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Må si jeg er skuffet over Dos Santos. Ja, han vant. Men igjen ble han alt for fort sliten. Jeg forventer mer av toppidrettsutøvere som dette. Det var i grunn en boksekamp, og boxere som er større og tyngre enn disse to klarer 3x12 runder lett, mens de hadde problemer med 5x5. JDS greier aldri å vinne en dommeravgjørelse mot mesteren på denne måten. Ja, han kan være heldig og vinne på en KO, men han bør være trent for 5 runder. Det jeg var mest skuffet over, derimot, var hvor lavt de holdt hendene når de skulle forsvare seg. Dette er helt basic boxing 101. Her er noen eksempler på hvordan forsvare seg mot slag på en skikkelig måte: http://gfycat.com/MatureShockingGrayling http://gfycat.com/InsecureWelloffAegeancat http://gfycat.com/NeedyNearKoala (Noen som vet hvordan man viser gfycat direkte på forumet?) Jeg har også en favorittserie når det kommer til helt basic boxing som jeg ser om igjen med ujevne mellomrom. Her er to aktuelle snutter alle bør se: Gutten i videoene er forøvrig David Lemieux, nå en relativt lovende prospect. Endret 15. desember 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
MesterDefoe Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Boksing og MMA var ulovlig i Norge pga knockoutloven, nå som boksing er lov, må vell også MMA være lov i Norge? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Nei, får de har ikke fjernet knockoutloven enda. Det vi har gjort er å gi et særpåbud til boksing i første omgang, visst det viser seg å fungere vil knockoutloven som helhet bli tatt opp til fjerning på stortinget. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Noen som trener MMA her eller? Skal begynne på nybegynnerkurs i februar, gleder meg! Lenke til kommentar
nipton Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Oh sheeeet! Backfist into double leg into GnP. TKO finish Endret 23. desember 2014 av nipton 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Noen som trener MMA her eller? Skal begynne på nybegynnerkurs i februar, gleder meg! Som du sikkert har sett trener jeg Thai. Føler at BJJ og sw ikke er helt min greie, uten at jeg har prøvd det.. Men har søkt kampsportlinje på folkehøgskole, så tenker jeg kommer litt borti det der (om jeg kommer inn ) Det blir spennende, og gleder meg definitivt. Hva tror folk om Jones vs Cormier? Har faktisk mest sansen for Bones.. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Aha, spennende! Gleder meg veldig til UFC 182, tror main eventen blir veldig tight! Gleder meg også til Cerrone vs Jury. Har sett en del kamper av Jury og syns han virker lovende, men har også sansen for Cerrone. Holder en knapp på Jury i denne kampen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Regner med at Bones tar den kampen men heier på Cormier Lenke til kommentar
PRL Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Hvor får man sett kampen (uten å betale) og når begynner den her i Norge? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Må betale for kampen for å se den, med mindre du kjenner noen med C-More sport pakken? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Hvor får man sett kampen (uten å betale) og når begynner den her i Norge? Leter du litt finner du en plass og se den gratis til slutt. (Forøvrig veldig gråsone og diskutere dette på forumet her.) Og Hovedcatdet starter ganske nøyaktig 04:00 Lenke til kommentar
PRL Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Kjøpte pay per view, kampen har enda ikke startet. Lagt inn 500,- på Bones, så er bare å krysse fingrene nå! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Ingen avslutninger på hele main cardet, gjesp! Men var noen gode fights allikevel, Cowboy burde få en tittelsjanse snart! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Personlig driter jeg i om kampene avsluttes før tiden så lenge de er underholdende. Jeg skal innrømme at jeg spolte en del i de første kampene, men ikke i de på hovedkortet! Spenning nesten hele tiden. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Kjøpte pay per view, kampen har enda ikke startet. Lagt inn 500,- på Bones, så er bare å krysse fingrene nå! Hvor better du? Jeg bruker unibet, men synes dem har veldig dårlige odds.. Lenke til kommentar
PRL Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Unibet, oddsen var på 1.44, så var ikke all verdens. Vant bare 220. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Unibet, oddsen var på 1.44, så var ikke all verdens. Vant bare 220. aah okey.. kjørte en trippel jeg, så tok 3000kr... Må si felder imponerte! ser meget lovende ut, med den taekwon-do/ thai boxing stilen sin. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Jones Jones testet positivt på kokain. Har lagt seg selv inn på rehabiliteringsklinikk. You can't make this shit up, folks! http://www.sherdog.com/news/news/Breaking-News-Jon-Jones-Tests-Positive-For-Cocaine-Enters-Drug-Rehab-79869 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 What the fuuuuuck!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå