UFC Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Tror nok Dalby blir for tøff, men håper Bahari drar det i land. VPN, hva er det for noe? Selv betaler jeg vel 2-300 kr for Viaplay... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) VPN er så nettrafikken går gjennom et annet land. Hunt vs Werdum var en... interessant fight.. ^.^ Ellenberger vs Gastelum var jo litt festlig.. Dommeren sier "watch the back of the head", så tar Ellenberger armene oppgitt ut til siden (i hvert fall det det ser ut som) så Gastelum enkelt får inn choken. Endret 19. november 2014 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Continum Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hadde faktisk håpet på Hunt, så jo ut som han hadde kontroll en stund. Men når man blir truffet av et flying knee ut av det blå så vil jeg tro det er vanskelig å holde seg opp. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Noen som heier på noen i The Ultimate Fighter av de som er igjen? Jeg har veldig sansen for Randa Markos og hun iren som er igjen. Men tror at det blir JoJo Calderwood som vinner! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Heier på Calderwood, Rose og Daly.. Herrejeebus så mye drama Felice og mobben lager Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Får lyst å sparke både Carla og Felice selv i trynet De tror de styrer hele greia tydeligvis, har vel noe med at Carla er ranket nummer 1! Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Er det mulig å kjøpe live UFC? I Norge altså? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Ja, enten kjøper du fra UFC.com og streamer derifra, har du god båndbredde er det god kvalitet, ellers så er det C-more Extreme som sender live. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Mye snadder på UFC 181-cardet i helgen!! Faber vs glemtnavnet, Browne vs Schaub, og selvfølgelig Pettis vs Melendez og Hendricks vs Lawler! Noen flere som vurderer sterkt å stikke til Stockholm i Januar? Aldri vært på et UFC-stevne før, så det hadde vært awesome! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Det frister veldig! Bor i Oslo så går fort å ta tog/kjøre bil/fly over. Har også boplass da jeg har slektninger der. Kommer an på om det passer med jobb, skole og økonomi.Hadde vært driittøft å sett det live. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 I overkant mange bra kamper i natt.. Gleder meg til i morgen Var en del bra i Invicta 10 også, men hadde håpet Waterson beholdt beltet.. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Aaaand... NEEEEEEEEEW!!! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 En skam at han får komme inn uten noe som helst erfaring på ryggen, kun pga at han kan selge billetter. Mens vi har to veldig gode norske fightere i Jack Hermansson og Emil W. Meek som begge fortjener en sjanse i UFC! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 http://m.youtube.com/watch?v=lvTmK8fKfAw Lenke til kommentar
Adar Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Det er interessant hvor mye penger Dana White betaler for Rouseys søppelsnakk Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Pettis vs Melendez: Jeg tenkte hele kampen at Melendez virket veldig en-dimensjonal, og det virket bare som Pettis ventet til den verste stormen skulle blåse over, mens han unngikk å ta skade. Melendez gjorde bare to ting - vide svingslag uten presisjon, og grinding opp mot hønsenettingen. Det holder ikke på dette nivået, og Pettis var den som gjorde skade, og som til slutt vant lett, vil jeg si. Hendricks vs Lawler: Jeg håpte på Lawler, men følte at Hendricks gjorde mye bra. Han har kommet en lang vei fra å være en bryter som også kunne slå hardt. Men så begynte Hendricks å hale ut tiden med meningsløs grinding mot hønsenettingen og tok mer skade enn han gjorde, og ble flere ganger brutt opp av dommeren. Lawler hadde en svak 3. runde og jeg trodde da at kampen ville gå til Hendricks. Første og siste runde vant Lawler tydelig, men jeg var usikker på om det var nok. Jeg har ikke sett hvordan poengdommerne scoret den siste runden, men godt mulig at Hendricks fikk mindre enn 9 poeng i siste runde og dermed tapte kampen på det. Jeg trodde Hendricks hadde vunnet kampen før jeg hørte dommeravgjørelsen, og mener Lawler kunne gjort en bedre jobb. Men fornøyd med resultatet, tross alt! Redigert: Her er dommernes poeng: Endret 9. desember 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
UFC Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Om noen er interessert har jeg en TUF 20 spoiler Rose Namajunas slår Randa Markos i morgendagens semifinale. Endret 10. desember 2014 av UFC Lenke til kommentar
Continum Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Bra main event med Dos Santos vs Miocic! Trodde faktisk en stund at Miocic skulle ta det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå