Primer4 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Sitter ikke oppe midt på natta for å se på denne for å si det sånn, middelmådige fight nights har flere interessante kamper en denne ppv'en. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Ingen kan si at Soto ikke er 'the real deal' hvert fall.. 1 Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Bra fight, og knall finish fra Dillashaw!! En ting jeg lurer litt på, hvor mye fikk Soto betalt for denne kampen mon tro?Kjedelig debut for Baszler gitt.. skjønner ikke hvorfor hun ikke tok beina fatt, sto jo bare rett opp og ned og tok i mot... men men. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Faen så dødt det er i denne tråden da... Endret 2. september 2014 av Rafngrim Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Vet, pleier våkne litt opp når det dukker opp veldig store kamper da. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Drar seg som regel til ved stor kamper ja! Kan jo diskutere litt UFC 177 da. Syns ikke det var det beste fight cardet ved utgangspunktet, men det ble noen underholdende kamper likevel. Dillashaw med et bra headkick som fikk Soto ned for telling, som jeg ellers synes gjennomførte en bra kamp. Imponerende og en spesiell submission av Medeiros som får Jackson til å tappe ut før øynene ruller bakover og han svimer av. Nå ser jeg fram til å se Mousasi i helga, har sansen for den kar'n! Endret 3. september 2014 av Continum Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Nå har Overeem tapt de tre siste kampene, de mot Bigfoot og Browne var spesielt devastating.. er vel enden på UFC-visa på for han nå? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Tre av fire mener du vel. Og den mot silva lå han ann til å vinne om han ikke hadde blitt knocket ut. Blir ikke overasket om han blir cut men samtidlig blir jeg ikke overasket om han får flere kamper pga. stort navn, oppmerksomhet osv. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Tre av fire mener du vel. Og den mot silva lå han ann til å vinne om han ikke hadde blitt knocket ut. Blir ikke overasket om han blir cut men samtidlig blir jeg ikke overasket om han får flere kamper pga. stort navn, oppmerksomhet osv. Ah, stemmer det.. glemte Mir. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Skal si Tamada ble eid.. Mange bra fights fra Invicta 8.. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Skal se første episode av TUF 20 nå. Ser for meg mye drama i løpet av denne sesongen Endret 11. september 2014 av Rafngrim Lenke til kommentar
Continum Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Gi gjerne feedback. Droppa å se pga at det er women season. Men muligens jeg forhåndsdømmer for hardt. Eneste dame kampene jeg ser er med Rousey. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Denne sesongen skal være ganske bra ifølge Dana White, skal vel ikke mye til for å bli bedre enn forrige sesong som var drittkjedelig. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) TUF 20: Hot ladys, but hey they can fight. Neida, er en fin mix av sterk historie blant damene, de fleste har sloss før mot hverandre i fortiden som gjør ting mer interessant, Tunerings formatet gjør at kanskje ikke den *ekte* vinner blir kåret på slutten ettersom seeding #1 vs #16 osv osv har stor inflytelse på hvordan matchup man får i forhold til pådratt skade i løpet av de 6 ukene. Plz My pick: Mai Waifu Endret 12. september 2014 av nipton Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Prelims Fight Night Tokyo er i gang.. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Flere som ser frem til Poirier vs McGregor fighten? Har faktisk høye forventninger til den kampen og tror den kan bli bra! Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Flere som ser frem til Poirier vs McGregor fighten? Har faktisk høye forventninger til den kampen og tror den kan bli bra! Yes! Den som skulle vært main-event, eller Cowboy vs Alvarez. UFC 178 har vel det beste cardet på leeenge. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Johnson vs Cariaso: enten tidlig TKO/KO av Johnson, eller UD.Cerrone vs Alvarez: hard to pick, har ikke sett Alvarez før, men tviler på at de går tiden ut. KO av Cowboy i runde to.Poirier vs McGregor: tror McGregor vinner, men håper Poirier klarer å straffe han dugelig. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Fine kamper igår Ovverasket av Mcgregor! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Likte Cowboy. Er litt for spennende hver gang, i alle fall første runde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå