Heffer Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 UFC har gått ut å sagt at de vil følge nsac, så selv om han har lov andre steder, så vil nok ikke ufc godta det, men vi får nå se hvordan det går fremover. Mener å huske at det var rundt 30-40 fightere i ufc som går på trt. Det ble sagt i et intervju med Dana noen måneder tilbake. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 De følger på i Brasil også : http://mmajunkie.com/2014/02/brazilian-commission-bans-trt-ufc-headliner-dan-henderson-gets-final-exemption/ Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 UFC har gått ut å sagt at de vil følge nsac, så selv om han har lov andre steder, så vil nok ikke ufc godta det, men vi får nå se hvordan det går fremover. Mener å huske at det var rundt 30-40 fightere i ufc som går på trt. Det ble sagt i et intervju med Dana noen måneder tilbake. Ja, det er ikke rart, for Dana White elsker jo Nevada State Athletic Commission... Lenke til kommentar
bas Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg er ikke så veldig oppdatert på fight skjemaer o.l., men har fulgt med på sendingene til Canal 9, men kan ikke se at det har blitt sendt noe til det vanlige tidspunktet på lørdager på lang tid. Noen som veit årsaken, eller om tidspunktet har blitt endret, eller om jeg rett og slett er blind Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Canal 9 ligger nok en uke eller noe sånt etter hvis jeg ikke husker feil. Må vel på Cmore Extreme eller hva den kanalen heter for å få det live. Noen som vet om Cmore sender i HD og med original kommentering ?? Lenke til kommentar
nipton Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=DVyCYJaNBwA Endret 14. mars 2014 av nipton Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Er ny eier av Cmore Extreme på et forholdsvis nytt Altibox oppsett i heimen. Kjøpte Cmore pakka hovedsaklig for å få tatt opp og sett på UFC Live events (forhåpentligvis et bedre alternativ til piratkopiering). Disse fightpass ppv greiene til UFC er latterlig dyre for singleevents så det var aldri noe alternativ. Sliter litt med å finne ut når jeg kan ta opp UFC events fra Tvguiden. Det står aldri slik som UFC171 og eks. skal denne venten begynne kl. 9PM CET 24. March. Men på Tvguiden finner jeg bare entries med "UFC Main event - best previous fight" fra søndag til onsdag. Hvordan får jeg enklest til å ta opp alle UFC events fremover? Skulle gjerne satt dekoderen til å ta opp alle disse og at jeg slipper å kjase med å finne events hver eneste gang, spesielt når det er så dårlig merket i TV guiden. Tips?EDIT: Jeg klarte tilfeldigvis å få tatt opp UFC 170 Live og det var knallbra, fantastisk kvalitet (bedre enn HD pirat). Eneste som ødela var en helt elendig og dårlig speaker (Bruce Buffer is the one and only). UFC var da bare merket i TVGuiden som en lang "UFC" uten noen kommentarer og lagt over flere timer for å dekke hele eventen. Dette finner jeg ikke for tidspunktet hvor UFC 171 skal gå Live. EDIT: God'damn, det var UFC Fight Night som går 24. mars, 171 gikk 1,5 time før jeg skrev dette og ant. gikk main event akkurat når jeg satt her. Irriterende. Samt irriterende at man på Cmore Play ikke kan gå inn og se det som gikk i natt :/. Endret 16. mars 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Noen som likte hovedkampen i UFC 171? Ble fan av Robbie Lawler! Og skandaløs dømming igjen. Én dommer ga runde to 10-8 til Hendricks og runde fem 10-10. Det påvirket ikke resultatet, men likevel! Over til noe annet: Lenke til kommentar
nipton Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=t74pFpd1tHI Breakdown by bravo Endret 10. april 2014 av nipton 1 Lenke til kommentar
nipton Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) hahaha introen er fantastisk Endret 7. mai 2014 av nipton Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Noen som vet om det er mulig for oss nordboere å se Brown vs Silva? Får bare sett prelims med fight pass.. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Blir nok å ta på seg pirathatten i morgen... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 TJ Motherfuckin Dillashaw! For en kamp, vær så snill Dana White gi oss Dillashaw vs Dodson 2! 1 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Noen som vet om det er mulig for oss nordboere å se Brown vs Silva? Får bare sett prelims med fight pass.. http://mmashare.crazyko.com/2014/05/brown-vs-silva.html?m=1 Lenke til kommentar
Continum Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Syk, syk performance av Dillashaw! Barao var jo ikke nærheten i gang. 1 Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg undervurte Dillashaw som faen før denne kampen, jeg må si jeg skammer meg litt nå For en performance!!! Gleder meg til å se hvem som skal utfordre han. Lenke til kommentar
bas Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Argh, nå har Canal 9 lagt inn årene også, pokker så vanskelig det skal være å få sett UFC på lovlig vis. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 TJ Motherfuckin Dillashaw! For en kamp, vær så snill Dana White gi oss Dillashaw vs Dodson 2! Er litt moro å tenke på at Dodson slo Dillashaw i TUF-finalen, og nå er Dillashaw champion.. Hadde vært artig å se en rematch ja! Men da må vel Dodson opp en vektklasse? Lenke til kommentar
UFC Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Først og fremst er det vel mer realistisk med Dillashaw vs Assuncao 2. Dodson møter jo Moraga neste helg, og vinner han der er han nok nærmt en ny kamp mot DJ. Lenke til kommentar
UFC Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 hahaha introen er fantastisk Haha, Renato er så kul. Suger litt at han er fake, men morsomt uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå