Comma Chameleon Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Synd man ikke startet med det selv, tidligere. 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Ja, synes jeg ser det. En mann på rundt 30 møter opp på sin første turntime. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Vekker denne tråden i live igjen Noen som gleder seg til kampen inatt? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Skal følge hele cardet live, fikk til og med sett litt back-stage ting jeg ikke skulle se ifølge mannen som var foran kamera. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Når begynner det, norsk tid? i 4-tiden? Redigert: Oi! Er visst i gang! Endret 29. desember 2013 av Orwandel Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Får sett Fox Sport cardet gratis jeg, på UFC sine sider. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 kl 04 blir for sent, selv om jeg sikkert kan klare være våken, og sikkert ikke sovner før rundt 4 blir det ikke særlig sitte halv dø se på noe til 6 på morgningen.. Bettet på alle kampene på main card, utrolig bra kort og masse kamper jeg ser fram til å se når jeg våkner imorra.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Leben takker nei til runde 2 etter å få et stygt slag i trynet av Uriah Hall! Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Leben takker nei til runde 2 etter å få et stygt slag i trynet av Uriah Hall! Siste jeg ventet meg, regnet med han skulle tape dessverre, men ikke sånn.. Betsson litt OT men fy for noe søppel, kan jo ikke sjekke mine kuponger etter de er spilt, står bare "laster" Måtte se dette live, gleder meg til Barnett,Ronda, og Silva sine kamper.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Ting går fort idag, alle kampene er avgjort i første runde så langt. Og Rousey er ikke kjent for å holde på særlig lenger heller! Dagens lengste kamp blir nok Weidman-Silva Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 For noen main events! Skuffende at Tate ikke vinner, men hun burde aldri gått for å gjøre kampen til en bakkekamp! Silva har nok fightet sin siste MMA-fight på en god stund, året ble hvertfall avsluttet med et knekk! Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) vet ikke helt hva jeg skal si utenom snap, tapte vertfall noe spenn ja Endret 29. desember 2013 av DaniNichi Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Fyyyy faen! Vondt å se på! Bra card! Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Det var jævlig bra card, men fy faen den avsluttningen var ganske drit. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Det var jævlig bra card, men fy faen den avsluttningen var ganske drit. Jeg satt bare med et sjokk, skjønte ikke hva jeg hadde sett før de viste det i replay.. Håper virkelig Silva kommer tilbake vertfall for et par kamper, kanskje et par superfights eller noe.. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Det var jævlig bra card, men fy faen den avsluttningen var ganske drit. Var jo imponerende av Weidman. Bra gjort av en bryter å forbedre seg så kjapt når det kommer til kickboxing. La merke til med en gang at han var blitt god på å blokkere lave spark. Så det var Weidman som vant, ikke Silva som tapte. 1 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Var jo imponerende av Weidman. Bra gjort av en bryter å forbedre seg så kjapt når det kommer til kickboxing. La merke til med en gang at han var blitt god på å blokkere lave spark. Så det var Weidman som vant, ikke Silva som tapte. Helt enig, de som ikke så at Weidmann var dominerende her må kjøpe briller, han knocket Silva nesten ut i første runde.. Helt rått, vel fortjent champion.. Nå venter mohawk jesus lover, håper Belfort blir knust han er så roidet at det spruter ut ørene.. Endret 29. desember 2013 av DaniNichi 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Veldig bra card denne helgen! Sjokkavslutning for Silva. Han er nok ute i laaang tid, og om han noen gang kommer tilbake så blir det nok aldri på topp igjen, føler jeg. Hadde vært veldig usannsynlig i alle fall. Heldigvis rakk Weidman å dominere Silva før dette skjedde. Hadde vært litt kjedelig om det knakk 30 sek ut i første omgang. Har likt Silva, men nå er det en ny på tronen, og blir spennende å se hvordan det blir framover! Lenke til kommentar
nipton Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) (Gracie Breakdown) Publisert 21. des. 2012. Because if you dont.. you get an Aowie Endret 4. januar 2014 av nipton 1 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Noen som har stream til UFC Singapore? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå