hakongram Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Synes det var deilig at Lawler tok McDonald. Sistnevnte har tapt seg veldig siden BJ kampen, nå er han lett blandt de kjedeligste fighterne jeg ser... Lenke til kommentar
nipton Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Regler for MMA: Tror de burde se på denne en gang til Dana white: Damage! its all about damage. true dat Endret 18. november 2013 av nipton Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Synes det var deilig at Lawler tok McDonald. Sistnevnte har tapt seg veldig siden BJ kampen, nå er han lett blandt de kjedeligste fighterne jeg ser... Og han er to vektklasser større enn BJ. Feigeste callouten noen sinne. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Satt mine penger på at Corrasani, Grant, Peña og Diaz vinner i natt, fin slump med penger jeg kan tjene på det også! Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Satt mine penger på at Corrasani, Grant, Peña og Diaz vinner i natt, fin slump med penger jeg kan tjene på det også! synes Grant er den store IF her, han går mot en fra Alfa male campen, med Ludvig som trener på stand-up og karen er grom på bakken fra før... Men hadde selv kjørt den du gjør her, satser man ikke så vinner man ikke.. Endret 30. november 2013 av DaniNichi Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hunt vs. Bigfoot må være en FOTY kandidat, lenge siden jeg har vært så spent under en kamp! DAMN! 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hunt vs. Bigfoot må være en FOTY kandidat, lenge siden jeg har vært så spent under en kamp! DAMN! Helt enig! Det var greit at de var slitne i 5. runde etter 4 slike runder! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) 1. Hunt vs Silva 2. Melendez vs Sanchez Noe som er litt sykt mtp at Melendez vs Sanchez var en psycho god kamp det også! Endret 8. desember 2013 av Liberalistiske Samebror Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Benavidez eller Melendez? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Melendez, hadde nok flyweightmatchen i hodet mitt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Helvete eg har mancrush for mark hunt! For en episk kamp! <3 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Har det selv! Helt klart en av årets høydepunkter! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Samme her. For meg var Hunt vinneren. Han var den eneste som vant kampen hos noen av dommerne. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) The Myth, The legend and his son The future legend Endret 12. desember 2013 av nipton 1 Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Noen som har fullkroppsprogram for styrketrening (gjerne relatert til kampsport) 1 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Noen som har fullkroppsprogram for styrketrening (gjerne relatert til kampsport) finnes dedikerte kampsport forum i Norge tror jeg, samt treningsforum samt div andre sider som sikkert kan gi gode svar.. Se på GSP hva han gjør, han gjør det riktig i mine øyne, han trener alt mulig fra turn til thai boxing, og han trener kun for å bli bedre, noe bedre råd finnes neppe.. Hvis man er helt ny vil jeg si core trening samt trene opp fleksibilitet er det viktigste.. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Chael Sonnen sa i et intervju for ikke lenge siden at hvis han ville trent opp noen til mma fra barndommen så ville han starta de med turn faktisk, pga kroppskontroll og kjernestyrke. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Chael Sonnen sa i et intervju for ikke lenge siden at hvis han ville trent opp noen til mma fra barndommen så ville han starta de med turn faktisk, pga kroppskontroll og kjernestyrke. Ja turn og wrestling fra tidlig alder er nok oppskriften til et monster i MMA.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå