Liberalistiske Samebror Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Visst dere skulle gått i en MMA-kamp, hvilken sang ville dere valgt som entrancemusikk? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Uten tvil "Take the Power Back" av Rage Against The Machine......jævli merkelig at ingen har brukt den låta enda ! Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Spaz out med Jedi Mind Tricks. Spesielt hvis det hadde vært i HW. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Tror jeg ville valgt 3 Inches of Blood - Men of Fortune. Bra låt, passende tekst, bra trøkk.Her er et lite utvalg fra teksten: Take ourselves to the limitTo the threshold of our wildest dreamsWe want it! We want it!We stake our rightful claimRise to the challengeFor glorious triumph we claimAll the glory we seek will be oursNo limitations, to the danger we scornNo challenge is too greatNo object too hard to obtainBoldly moving forwardSo our names will live on through history Låta handler ikke direkte om kamp, men inspirerende likevel. Lenke til kommentar
Submission Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Hadde prøvd noe nytt. If i had a heart - Fever Ray, kunne godt hende at det hadde blitt ja vi elsker også. Lol. Enter Sandman er jo også kul da, vanskelig valg. Endret 5. november 2013 av Submission Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Mulig jeg husker feil, men brukte ikke Brock "Enter Sandman" ? Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Mulig jeg husker feil, men brukte ikke Brock "Enter Sandman" ? Han gikk ihvertfall ut til Metallica, tror det var Enter Sandman ja. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 ..og her kommer fasiten: Lenke til kommentar
Submission Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jo, det var vel grunnen til at jeg kom på den. Blir jo ikke så nytt da, men den er jo kul. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Ny Dokumentar: Fighting.for.a.Generation.20.Years.of.the.UFC http://thepiratebay.sx/torrent/9153733/Fighting.for.a.Generation.20.Years.of.the.UFC.HDTV.x264-KYR Endret 6. november 2013 av nipton Lenke til kommentar
Submission Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Kom igjen Hendooooo! Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hadde gjettet på decision eller en sen (t)ko fra hendo. Trodde absolutt ikke at det skulle gå denne veien. Blir spennende å se hvordan Belfort gjør det i tittelkamp uten TRT. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Synd for Hendo ja, men når han raser inn sånn med haka oppe og henda nede så er lynkjappe Vitor der med en gang..... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Jeg er en gammel Henderson-fan, men kan ikke si jeg ble så veldig overrasket over at Vitor vant. Hadde gjettet på decision eller en sen (t)ko fra hendo. Trodde absolutt ikke at det skulle gå denne veien. Blir spennende å se hvordan Belfort gjør det i tittelkamp uten TRT. Og så var det TRT, da. Gamle juksere som har ødelagt sin egen testosteronproduksjon får lov til å fortsette med jukset. Bakvendtland. Tviler sterkt på at Weidman evt. går med på å gå mot Belfort i Brasil, så vi får se hvordan det går, ja. Endret 10. november 2013 av medlem-105476 Lenke til kommentar
Submission Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 And new, ufc light heavyweight testestehrone therapy champion of the world. Viitor ``the phenom`` Belfoort. Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Visst dere skulle gått i en MMA-kamp, hvilken sang ville dere valgt som entrancemusikk? Når jeg skal gå en hadde det blitt http://www.youtube.com/watch?v=JaAWdljhD5o Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Vitor gikk ut i forrige uke å sa han ville slutte på TRT hvis han fikk en kamp om beltet. Skal se om jeg finner linken. Her: http://www.bloodyelbow.com/2013/10/31/5052732/ufc-fight-night-32s-vitor-belfort-would-drop-trt-title-fight-mma-news Endret 10. november 2013 av Heffer Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 andre en meg som blir sjokkerte av all ignoransen rundt kampsport da spesielt MMA i Norge ? les bare i kommentarfeltene på avisene, er sjokkerende. greier virkelig ikke Nordmenn generelt respektere andre sine valg i livet, er vi blitt hjernevasket til et totalitært samfunn ? helt tragisk.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=nUyNjjQq_rk Ville hatt denne når jeg gikk i buret DaniNichi: Desverre sånn det har blitt med moralistiske sosialister som har styrt landet mesteparten av tiden etter 2. verdenskrig... Endret 12. november 2013 av Liberalistiske Samebror 1 Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 andre en meg som blir sjokkerte av all ignoransen rundt kampsport da spesielt MMA i Norge ? les bare i kommentarfeltene på avisene, er sjokkerende. greier virkelig ikke Nordmenn generelt respektere andre sine valg i livet, er vi blitt hjernevasket til et totalitært samfunn ? helt tragisk.. Det er helt håpløst. Det er kommet til et punkt hvor jeg ikke engang orker å bruke energi på kommentarfeltene i nettavisene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå