Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Mine spådommer om de jeg har peiling på fra natten:

Diego Brandao defeat Daniel Pineda (Submission 3 rnd) SUB OF THE NIGHT

Conor McGreagor defeat Max Holloway (Knockout 1 rnd) KO OF THE NIGHT

Michael McDonald defeat Brad Pickett (Unanimous Decision)

Joe Lauzon defeat Michael Johnson (2 rnd Submission) FIGHT OF THE NIGHT

Uriah Hall defeat John Howard (TKO 2 rnd)

Matt Brown defeat Mikel Pyle (Unanimous Decision)

Urijah Faber defeat Yuri Alcantara (Unanimous Decision)

Travis Browne defeat Alistair Overeem (KO 3 rnd)

Chael Sonnen defeat Shogun Rua (Unanimous Decision)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nok en gang kaster Uriah Hall kampen. Aner ikke hva som feiler han. Han ga ikke alt, var ikke sliten engang og var så utrolig passiv. Akkurat som han var mot Kelvin sist. Han scoret lett på poeng og dominerte når han først angrep, men virket som han ikke tok det seriøst. Det på slutten med et saltospark virket mer for å vise seg fram. Fyren har masse talent men han holder igjen seg selv så mye. Regner med Dana kaster han ut etter denne kampen nå, synd.

Lenke til kommentar

Er så lei av å se high five idioter. Også at dem skal hilse på hverandre etter at dommer har startet kampen.. Dommeren sier jo; Touch gloves! Irriterende.

Husker en viss BJ Penn som sprinter rett fra fløyta går med aggressivitet. Håper Dana White får fikset det der. Uriah Hall har intet i UFC å gjøre.. La han få noen runder i mindre organisasjoner, se om han vil drive med MMA eller bare sparre. Resteb av eventet var bra..

Lenke til kommentar

Under Overeem-kampen satt jeg hele tiden og sa "Don't fuck up! Don't fuck up!" (var såpass gira at jeg snakket engelsk til meg selv av en eller annen grunn), men det var akkurat det han gjorde! Så sinnsykt irriterende. Browne sparker samme sparket gang på gang, uten noen form for kombinasjon først, og Overeem valser rett på og knocker seg selv ut. Fatter ikke at det går an!

Chael imponerte noe voldsomt. Alle vet han komme til å prøve på en power double, og det er det første han gjør. Og den sitter som et skudd. Total dominans.

Ellers enig med det som ble sagt over ang. Halll.

Lenke til kommentar

Overeem har alltid vært overvurdert. Sagt det før og sier det igjen, mannen har kun vunnet mot sub-par motstandere.

Han greide å slå restene av en skadeskutt Lesnar, som aldri var i nærheten å være noe veldig bra, og det var på 12x lovlig nivå av testosteron. Selvsagt har han greid å hamre gjennom bånnskrap i Japan og SF når det var lite til ingen testing, men har aldri hatt tro på at han har hatt noe å stille opp med i UFC.

God å se han bli knocket ut igjen. Mannen burde legge hanskene på hylla etter neste kamp, uansett resultat.

Lenke til kommentar

Overeem har alltid vært overvurdert. Sagt det før og sier det igjen, mannen har kun vunnet mot sub-par motstandere.

Han greide å slå restene av en skadeskutt Lesnar, som aldri var i nærheten å være noe veldig bra, og det var på 12x lovlig nivå av testosteron. Selvsagt har han greid å hamre gjennom bånnskrap i Japan og SF når det var lite til ingen testing, men har aldri hatt tro på at han har hatt noe å stille opp med i UFC.

God å se han bli knocket ut igjen. Mannen burde legge hanskene på hylla etter neste kamp, uansett resultat.

Kom an... Han dominerte både Browne og Silva totalt før han begynte å rote. Vet ikke hvorfor han har en tendens til å miste overtaket. Dårlig kardio? Weak chin? Han har ganske nylig også slått Fabricio Werdum, som ikke akkurat er bånnskrap.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-105476

I natt drømte jeg at Gustavsson vinner over Jones på TKO, uvisst i hvilken runde. Nå har dere alle muligheten til å tjene noen kroner, gode odds på Gus.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For en kamp! Jeg er nok partisk, men synes kampen var mye jevnere enn dommerne hentyder. De første to rundene mener jeg gikk til Gus, så ble alt litt uklart siden jeg ikke greide å forholde meg rolig lengre. Men det er i alle fall tydelig hvor svak boksingen til Bones er, men han er god på de sære sparkene sine og albuene. Hvis Gus greier å unngå de, har vi en enda jevnere kamp!

Lenke til kommentar

De første 3 rundene er Ag sine, fjerderunden er et close race med innspurt fra mesteren. Det er surt når man må ha ko for å få beltet, i en annen setting hvor det ligner med på draw kan mesteren beholde beltet men ikke i et tilfelle som dette.

En trist avslutning på en helt sinnsyk fight, morsomt å se AG gjøre alt riktig med å holde seg unna clinchen og konstant manhandle Jj sine takedownforsøk. Han wallwalket Jj som om det var en fyr to vektklasser under han som prøvde seg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...