Kazuo Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Tror også Rousey kan ta hun, men da skal hun greie få det på bakken raskt. Lenke til kommentar
Submission Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Jeg er skikkelig pumped for stevnet inatt. Tipper Carmouce og Demetrious vinner ganske greit. Ellers mener jeg det er helt 50-50 mellom Mcdonald og Ellenberger, klarer virkelig ikke å plukke ut en vinner. Tipper draw, hehe. Co main eventen ser jeg på som kveldens hovedmatch, den er jo til og med bedre enn Henderson vs Evans som fikk den plassen på UFC 161. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Rory vs Jake sugde, teit av Rory og kun holde han på avstand med jabber i tre fulle runder. Lawler infridde dog med renter, har aldri sett han så jævlig kjapp&rutinert, tror han kan gi Rory Mcdonald problemer om Dana ordner den kampen. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=FVdJt7rQLS8 https://www.youtube.com/watch?v=dgMYAoB-uLE Endret 1. august 2013 av nipton Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Tito så ukomfortabel der i ringen, håper for bellator&bjorn rebney sin del at han ikke driter seg helt ut i ringen selv om han ikke har noe reell sjanse på å slå rampage. Lenke til kommentar
Submission Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Zombien blir gøy å se, Lyoto og Phil blir jo en kul kamp, ikke for den blir underholden, men de er jo to ``spesielle`` fightere. Ellers crap card. Tipper Aldo knocker Zombien i 3 runde Phil Davis stopper muligheten for en tittelsjanse for Machida etter UD. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Phil Davis stopper muligheten for en tittelsjanse for Machida etter UD. Eventuelt blir han KTFO i forsøket Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Jævlig kontroversiell seier for Phil Davis, Machida kontrollerte og gjorde mest skade i første og andre runde minus 80 sekunder hvor Phil ikke fikk gjort noe særlig på bakken (bortsett fra noen semi-stygge knær) Før han dominerte tredje runde, hvordan dommerne klarte å gi den til Davis er forbi min fatteevne. Edit: Legg spesielt merke til Chris Watts som gir tredje runde til Davis!!!! Det som er synd er at dommere får press på seg til å ikke score runder 10-10, noe som gjør at de blir presset ekstra til å gjøre dårlige avgjørelser. Endret 4. august 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 lættis dårlig card.. Machida ble ranet.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Beste kampen på dette cardet var uten tvil Uncle Creepy vs Santos. At denne kampen var på undercard fatter jeg ikke. Ble forøvrig "fight of the night" Lenke til kommentar
Submission Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Jeg scorte faktisk Davies foran Machida pga aggresivitet og octagon control, men siden Machida gjorde mer damage syntes jeg kampen skulle blitt draw. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Dumt hovedkampen endte som den gjorde. Kunne blitt spennende ettersom zombien så ut til å åpne mer opp når uhellet skjedde. Spesielt med tanke på at Aldo brakk foten i første runde... Endret 5. august 2013 av Orwandel Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Litt annen tankevekker ang Machida v Davis : http://www.mmajunkie.com/news/2013/08/judging-the-dragon-machidas-style-seems-too-easy-for-judges-to-miss Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 En jevn kamp som like gjerne kunne gått andre veien. Mange hadde vel klagd da også. Kjipt for Machida å få enda ett sånt tap.. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg er ikke nødvendigvis enig med dommeravgjørelsen, men - kanskje Machida må vurdere å endre måten han tilnærmer seg en kamp på. Greit nok, han er en såkalt "counter striker" og det fungerte fint mot Bader, men andre i divisjonen lærer jo av en slik feil som Bader gjorde. Jeg er enig med Dana White; Don't let it go to the judges, because anything can happen. Jeg parafraserer her, men poenget er ganske enkelt. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) En jevn kamp som like gjerne kunne gått andre veien. Mange hadde vel klagd da også. Kjipt for Machida å få enda ett sånt tap.. Synes Machida godt bare kan dra til bellator nå, mer interessert i å se han bryne seg mot Atilla, Newton & King Mo enn å fortsette å kukes med LHW contenderne i UFC nå, kanskje han klarer å knocke noen av de ut, få seg ett belte osv. Edit: Jeg mener, 35 år gammel, gjort det meste som kan gjøres i LHW divisjonen i UFC, og ettersom Jon Jones ikke vil sloss mot han og han tapte mot Phil Davis er han ett godt stykke fra en sjanse på beltet. I bellator derimot, kunne de gitt han vinneren av Rampage/Huntington beach badboy på PPV etterfulgt av ett titleshot mot vinneren av Atilla/Mo, iløpet av ett års tid fra nå. Endret 5. august 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Nokon som veit om det er mogleg å streame Shogun vs. Sonnen? Plar vanligvis kjøpe PPV på www.ufc.tv - men dette er jo på FOX Sports. Usikker på om det er tilgjengeleg på nett. Takkar for svar. Lenke til kommentar
Submission Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Noen som vet hvor det er best å tippe odds på UFC? Hadde vært artig å prøvd seg litt. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Nokon som veit om det er mogleg å streame Shogun vs. Sonnen? Plar vanligvis kjøpe PPV på www.ufc.tv - men dette er jo på FOX Sports. Usikker på om det er tilgjengeleg på nett. Takkar for svar. Kan kjøpes på ufc.tv, ikke noe problem det..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå