Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg er skikkelig pumped for stevnet inatt. Tipper Carmouce og Demetrious vinner ganske greit. Ellers mener jeg det er helt 50-50 mellom Mcdonald og Ellenberger, klarer virkelig ikke å plukke ut en vinner. Tipper draw, hehe. Co main eventen ser jeg på som kveldens hovedmatch, den er jo til og med bedre enn Henderson vs Evans som fikk den plassen på UFC 161.

Lenke til kommentar

Rory vs Jake sugde, teit av Rory og kun holde han på avstand med jabber i tre fulle runder.

Lawler infridde dog med renter, har aldri sett han så jævlig kjapp&rutinert, tror han kan gi Rory Mcdonald problemer om Dana ordner den kampen.

Lenke til kommentar

Zombien blir gøy å se, Lyoto og Phil blir jo en kul kamp, ikke for den blir underholden, men de er jo to ``spesielle`` fightere. Ellers crap card.

Tipper Aldo knocker Zombien i 3 runde

Phil Davis stopper muligheten for en tittelsjanse for Machida etter UD.

Lenke til kommentar

Jævlig kontroversiell seier for Phil Davis, Machida kontrollerte og gjorde mest skade i første og andre runde minus 80 sekunder hvor Phil ikke fikk gjort noe særlig på bakken (bortsett fra noen semi-stygge knær)

Før han dominerte tredje runde, hvordan dommerne klarte å gi den til Davis er forbi min fatteevne.

Edit:

Legg spesielt merke til Chris Watts som gir tredje runde til Davis!!!!

BQzP02RCMAAOVji.jpg

Det som er synd er at dommere får press på seg til å ikke score runder 10-10, noe som gjør at de blir presset ekstra til å gjøre dårlige avgjørelser.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Jeg er ikke nødvendigvis enig med dommeravgjørelsen, men - kanskje Machida må vurdere å endre måten han tilnærmer seg en kamp på. Greit nok, han er en såkalt "counter striker" og det fungerte fint mot Bader, men andre i divisjonen lærer jo av en slik feil som Bader gjorde. Jeg er enig med Dana White; Don't let it go to the judges, because anything can happen. Jeg parafraserer her, men poenget er ganske enkelt.

Lenke til kommentar

En jevn kamp som like gjerne kunne gått andre veien. Mange hadde vel klagd da også. Kjipt for Machida å få enda ett sånt tap..

Synes Machida godt bare kan dra til bellator nå, mer interessert i å se han bryne seg mot Atilla, Newton & King Mo enn å fortsette å kukes med LHW contenderne i UFC nå, kanskje han klarer å knocke noen av de ut, få seg ett belte osv.

Edit:

Jeg mener, 35 år gammel, gjort det meste som kan gjøres i LHW divisjonen i UFC, og ettersom Jon Jones ikke vil sloss mot han og han tapte mot Phil Davis er han ett godt stykke fra en sjanse på beltet.

I bellator derimot, kunne de gitt han vinneren av Rampage/Huntington beach badboy på PPV etterfulgt av ett titleshot mot vinneren av Atilla/Mo, iløpet av ett års tid fra nå.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...