Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Du sier jo igjen at de er kjedelig så du tydelig skjønner ikke at "kjedelig" = unngå skade.

Nå er jeg fan av både gsp og Machida, fått nok juling til å se det geniale i å ta lite skade..

Og ikke glem at motstanderen er også ansvarlig for å bidra til action..

Ta bort runder, innfør gult kort for inaktivitet så vil det bli "action"..

Hva synes du om når brytere bare clincher motstanderen opp mot buret i 3-5 runder, er det og bra underholdning siden de vinner kampene og ikke tar noe skade?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier jo igjen at de er kjedelig så du tydelig skjønner ikke at "kjedelig" = unngå skade.

Jo det er jo akkurat det jeg sier. Siden GSP fighter ofte veldig "safe" for å unngå å ta skade, syntes jeg fightene hans kan bli ensformige og kjedelige. Det er fullt lov å være uenig med meg i det for all del..

Kan si meg enig med Orwandel i at GSP mot Diaz var en forholdsvis underholdende fight ettersom GSP prøvde seg på en god del takedowns.

Ta bort runder, innfør gult kort for inaktivitet så vil det bli "action"..

Veldig morsomt.

Lenke til kommentar

Hva synes du om når brytere bare clincher motstanderen opp mot buret i 3-5 runder, er det og bra underholdning siden de vinner kampene og ikke tar noe skade?

Jeg mener at hvis dem ligger og ikke prøver på ende kampen burde de få advarsel ala Pride FC.

Derfor burde man ta bort runder, helt idiot ha runder MMA er ikke boksing, samt innføre gule kort for staling etc.

Lenke til kommentar

Skal over til Manchester å se UFC in England. Crap card, men bare Bruce Buffer gjør at dette må oppleves. Har noen vært på en slik tur og kan komme med noen erfaringer? Hvordan skaffer man freks billeter, og hvordan foregår dette med weigh inn. Er det noe annet som er verdt å være med på rundt stevnetid?

Lenke til kommentar

Skal over til Manchester å se UFC in England. Crap card, men bare Bruce Buffer gjør at dette må oppleves. Har noen vært på en slik tur og kan komme med noen erfaringer? Hvordan skaffer man freks billeter, og hvordan foregår dette med weigh inn. Er det noe annet som er verdt å være med på rundt stevnetid?

Bisping vs Munoz er jo ikke så verst, ellers vet jeg ikke om noen andre kamper på det kortet?

Lenke til kommentar

Bisping vs Munoz er jo ikke så verst, ellers vet jeg ikke om noen andre kamper på det kortet?

Nei er jo i grunn ikke det, men kunne jo håpet på å få en kanskje litt større kamp. Det blir jo ikke noe større kamper en main eventen, men jeg regner med at Ross Pearson, Gunnar Nelson og kanskje Dan Hardy om han er klar får plass på kortet. Hadde vært kult om det hadde blitt en god kamp til, feks Nate DIaz eller Carlos Condit på kortid. Men da hadde vel dette vært hovedkamp.

Når jeg mener gode kamper snakker jeg om navn, vet at kampene på feks prelims ofte er bedre enn hovedkampene :)

Lenke til kommentar

Noen som vet når sånn ca et ufc event i Manchester starter? Får jeg tid til å gå på old trafford å se en kamp som begynner klokken 15? Skal selfølgelig stå på bortetribunen, hadde lyst til å ta turen til Anfield. Men da blir tiden vell knapp.

Lenke til kommentar

Noen som vet når sånn ca et ufc event i Manchester starter? Får jeg tid til å gå på old trafford å se en kamp som begynner klokken 15? Skal selfølgelig stå på bortetribunen, hadde lyst til å ta turen til Anfield. Men da blir tiden vell knapp.

Tiden blir nok knapp men iverstefall går du glipp av noen prelims.

Lenke til kommentar

Prelims begynte kl 17.15 sist gang det var i UK (Barao vs Mcdonald i februar). Om du drar på Liverpool-kamp så er du vel ikke på ufc eventet før 18.00. Jeg ville prøvd å få til begge deler om jeg var fotballfan, dratt fra Anfield et par minutter før kampslutt for å unngå kø(?) og så tatt taxi/buss/tog til Manchester.

Lenke til kommentar

Weigh-ins er gratis og pleier å være rundt kl 16.00 på fredagen. Kan være en fordel med fight club medlemskap da du får adgang til billetter tidligere enn det vanlige billettsalget. Tidligere var det også Q&A session med en fighter, Joe Rogan, Dana White e.l som kun var for fight club medlemmer, men det tror jeg de har endret litt på. Muligens det varierer fra stevne til stevne.

Ellers pleier det og arrangeres møte på bar med medlemmer av fight club'ene der Buffer har dukket opp et par ganger hvertfall. Men det skjer mye mer rundt eventene i statene enn i England og Tyskland. Litt kjipt at de alltid skal ha events i Europa utenom de varmeste månedene. Er jo ikke akkurat behagelige temperaturer i slutten av oktober ! :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Det blir jo ikke noe større kamper en main eventen, men jeg regner med at Ross Pearson, Gunnar Nelson og kanskje Dan Hardy om han er klar får plass på kortet.

Tror Dan Hardy har lagt opp grunnet hjerteproblemer.

Lenke til kommentar

Ikke noe glad i henne selv heller, men er ganske sikker på hun hadde gruset Ronda Rousey desverre. Rett å slett for sterk for henne......

Nja, hvis ikke Ronda hadde armbaret henne iløpet av de første 2 minuttene da.

Tungt dropp ned til 135 for Cyborg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...