Primer4 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Kjenner du ingen med parabol? "Hallo, jeg lurte på om jeg kunne få låne stuen din mellom 0300 og 0500 " Edit: Heier så sykt på Rockhold her, så kan Rockhold få titleshot og Vitor få Chael etter Chael har pensjonert Wanderlei Ellers så ser jeg for meg at Souza slår Camozzi via Dec Endret 18. mai 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Burde ikke prelims ha startet nå? Får bare opp feilmelding når jeg prøver å se her: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gG0Ogs-XCAk Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) jeg får de opp Funket når jeg skrudde av VPN igjen... Har jeg gått glipp av en kamp? :O En av fordelene med UFC i Brasil: Endret 18. mai 2013 av Orwandel 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Bættere type han der Lineker, trodde ikke 125'erne kunne verken slå eller sparke så hardt Mon tro hvor man kan se de der kampene mellom main card og prelimsene, de pleier jo å vise disse på facebook/youtube til plassene utenfor Amerika. Edit: Kan forøvrig bekrefte at resten av prelimsene går på facebook Resten av kampene går 3:00, regner med at MMAshare eller lignende viser en småshady livestream. Endret 18. mai 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Du kan se resten av prelims på ufc.tv gratis. Jeg ser på de nå. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Bare synd Vitor aldri vil kunne sloss en plass med ordentlig idretts-kommisjon. Skulle likt å sett verdiene hans av diverse hormoner idag. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Bare synd Vitor aldri vil kunne sloss en plass med ordentlig idretts-kommisjon. Skulle likt å sett verdiene hans av diverse hormoner idag. Ja, utrolig skuffet over resultatet. Luke burde være i stand til å forsvare seg mot et slikt spark, spesielt siden det ble brukt tidligere i runden. Ikke noe særlig at Vitor vinner. De må vel ha en eventuell tittelkamp i Brasil, siden Vitor sikkert neppe får sjansen til å gå kamp i Nevada. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg synes Rockhold så redd ut før det startet. Belfort derimot hadde et blikk som minte mer om Tyson på topp. Når det kommer til hormonnivåene til Belfort vil jeg tro de er lavere nå enn noen sinne. Men jeg klarer ikke helt å se linken hans mellom Jesus og juksing. Mulig han faktisk bare trenger det fordi han jukset for hardt tidligere ... om steroider i det hele tatt kan regnes som juks i amerikansk idrett. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Pat healy just smoked 130 000 dollar worth of heefer Syns det e dårlig gjort av UFC, de trengte ikke gjøre det. http://www.youtube.com/watch?v=d1Km-3dseaM http://www.youtube.com/watch?v=V56CpiVWUco Endret 21. mai 2013 av nipton Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Pat healy just smoked 130 000 dollar worth of heefer Syns det e dårlig gjort av UFC, de trengte ikke gjøre det. Strengt tatt var det kommisjonen som bestemte det. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 de burde ha noe slags målinger som kan finne ut menge cannabis i blodet for så kun dømme de som åpenlyst har brukt rett før en kamp, ikke at det egentlig burde være ulovlig men bare sånn finne et midtpunkt. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Synes det er greit at de slår hardt ned på cannabis pga. de er forbilder etc. MEN da skal de si at det er derfor og ikke samme kategori som Epo, Amfetamin etc. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Synes det er greit at de slår hardt ned på cannabis pga. de er forbilder etc. MEN da skal de si at det er derfor og ikke samme kategori som Epo, Amfetamin etc. Hva er galt med cannabis? de reklamerer som gale for alkohol. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Hva er galt med cannabis? de reklamerer som gale for alkohol. Det ene er ulovlig, det andre er det ikke. Om man mener cannabis er skadelig eller ikke er akkurat her uvesentlig. De MÅ slå ned på at utøverene har ulovlige stoffer i kroppen. Enig i at de bør få en "suspension", men å ta fra de seieren, og også bonus er kanskje å dra det litt vel langt, ihvertfall med tanke på at cannabis ikke er noe som hjelper presentasjonen din. 1 Lenke til kommentar
nipton Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Strengt tatt var det kommisjonen som bestemte det. nop er ikke det: “It’s known up front that checks are held until everyone passes the drug test,” UFC president Dana White tweeted, confirming the redistribution of the post-fight honor. “Brian Caraway get the SON now. Healy did himself dirty.” Healy is not expected to be fined by the New Jersey State Athletic Control Board. The standard penalty for a first-time offense when a fighter tests positive for marijuana in New Jersey is a 90-day suspension, and if the fighter was victorious, his bout is ruled a no contest, according to NJSACB officials. That was the penalty handed down to Healy, as this was his first offense. http://www.mmaweekly...c-159-drug-test http://www.usatoday....ission/2007669/ Right now the commission treats all banned substances as basically the same, meaning that the penalties for marijuana metabolites mirror the penalties for performance enhancing drug use. Like most MMA fans and media (and UFC president Dana White), Ratner believes that treating them the same doesn't make much sense: "Right now, I just cannot believe that a performance-enhancing drug and marijuana can be treated the same," Ratner said. "It just doesn't make sense to the world anymore, and it's something that I think has to be brought up." Backstage Pride: Endret 22. mai 2013 av nipton Lenke til kommentar
nipton Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=J-I25ad98sw Endret 24. mai 2013 av nipton Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jon Bones Jones møter på en legende i Russland. Lenke til kommentar
Submission Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Weigh Ins live nå, Mike Tyson is in the buildning. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Tviler egentlig på at Bigfoot har en sjanse, men skal bli gøy å se likevel. Endret 25. mai 2013 av Zarfax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå