Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Så akkurat siste episode av tapout. Fy faen for noen jævla idioter de tapout folkene er, blir flau av å se på de. De er en skam for sporten.

9251973[/snapback]

 

Ja dæven. Eneste Punkass som virker nogenlunde normal. Drar rundt å gauler og skriker på det viset der mens folk trener, fatter ikke at folk gidder jeg.

Lenke til kommentar

Kommer til å bli en hard kamp for begge. Eneste grunnen til at jeg ser Rampage vinne er fordi de er omtrent like i mine øyne, men Rampage har stryrke fordelen. De sier jo her også at Henderson er veldig sterk, men man må huske at han egentlig hører hjemme en vektklasse ned. Rampage derimot er sinnsykt sterk i denne klassen. Men jeg tør ikke satse store penger på noen av de :) Så sikker er jeg ikke på resultatet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Wanderlei Silva, who recently moved to West Palm Beach, FL, is set to make his return to the UFC at UFC 79 on Dec. 29. Silva has been training with UFC Heavyweight Champ Randy "The Natural" Couture.

 

According to the Xtreme Couture MMA blog, MMA superstar Wanderlei Silva has been helping Randy train for his upcoming bout with Gonzaga, set for UFC 74.

 

Silva's first opponent has yet to be confirmed, but he hopes it will be against Chuck Liddell.

 

Ole :)

Lenke til kommentar

Ja da var det bekreftet offisielt og man kan slappe litt av nå. Nå mangler det bare fedor dog leste igår noen rykter om at han skal signere for k-1 heroes. Er sikkert bare rykter men man vet aldri.

 

Anyways her er noen bilder av kjære wandy som trener nå hos extreme couture med randy.

 

1121007969_f533ef43cc.jpg

 

1121003179_bcd6cf4263.jpg

 

1121002711_b0f725236a.jpg

 

1121850502_d188bccb0a.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...