eRextion Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det var ganske tydelig at Silva var ute etter å hevne seg på Sonnen etter alle de provoserende tingene han har lirt fra seg i media. Det begyne med skulderen under weigh-ins, så vaselinen rett før kampen satt i gang. Det forekom også at Silva holdt Sonnen i shortsen ved flere anledninger, noe jeg faktisk sjeldent har sett før i UFC. Kneet var vel også litt sketchy ved første øyekast, men på reprisene så man at det var veldig godt utført. Jeg sier ikke at Silva burde blitt disket for noen av disse tingene, men det var spesielt å se han ty til slike filleting. Ellers syns jeg det hele ble et gedigent antiklimaks når Chael sklei og dermed tapte som en direkte ringvirkning av dette. Hadde virkelig håpet på en lang grudgematch, og ting kunne fort vært avgjort allerede i 1. runde. Men sånn er MMA! Ingen tvil om at Anderson Silva er noe for seg selv, og kanskje den beste noen sinne. 1 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Sant skal sies, synes jeg hele stevnet var en nedtur. Litt vittig med tanke på dette muligens var UFC sitt største stevne noensinne.......... 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Den vaselinen ble tørka bort og hadde ingen betydning for kampen. Kneet til kroppen var jo et lovlig angrep, så ikke noe vits i å klage på det. Rashad gjorde det samme mot Tito, og det funka enda bedre da. Tror nok Sonnen sleit seg ut i første runde. Tror ikke han hadde landa på ræva hvis han ikke var sliten. Han hadde egentlig tid til å komme seg opp også, men ålte seg heller sakte mot gjerde, som også tydet på at han var sliten. Det var synd igrunn, for hvis Sonnen hadde vunnet hadde det blitt mer liv i divisjonen. Nå er det vel ingen som kan yte Silva motstand. Liker også Sonnen best når han ikke er "in character" og bare er seg selv. Da sier han mye fornuftig. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg er klar over at vaselinen ble tørket bort og at det ikke fikk noen betydning. Jeg prøvde bare å få frem det at han faktisk gjorde noe så smålig var merkelig for en legende i sporten. 1 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det forekom også at Silva holdt Sonnen i shortsen ved flere anledninger, noe jeg faktisk sjeldent har sett før i UFC. Dette skjer da vel nesten hver event, men da gjerne oppmot buret. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Sant skal sies, synes jeg hele stevnet var en nedtur. Litt vittig med tanke på dette muligens var UFC sitt største stevne noensinne.......... Du har et poeng. For å oppsummere... Mike Easton vs. Ivan Menjivar - Relativt lite spennende kamp uten nerve synes jeg. Begynte å lage mat mens den holdt på... Synes Easton satser på det trygge litt for mye. Ikke akkurat noen Hulk. Terningkast 3. Chad Mendes vs. Cody McKenzie - TOTALT uten spenning. Det eneste som var spennende var hvor lang tid det tok før Cody fikk juling. Må være den største mismatch jeg har sett på lenge. Terningkast 2. Demian Maia vs. Dong Hyun Kim - Varte vel omtrent like lenge som kampen over før Kim landet for kjært og gav opp. Antiklimaks deluxe. Terningkast 2. Cung Le vs. Patrick Côté - Det har vist seg at taktikken mot Le er å unngå teknikkene hans til han er sliten (noe han blir lett) for så å presse og gå på med ville slag. Côté lot Le få all den tid og plass han trengte, og bare steinkjeven til Côté gjorde at han ikke ble knocket. Jeg er en fan av Le, men han er blitt for gammel, dessverre, og tre runder er for mye for han. Terningkast 4. Forrest Griffin vs. Tito Ortiz - En blir klar over hvor mye bedre teknisk moderne MMA-utøvere er i forhold til forrige generasjon når en ser disse veteranene i aksjon. Jeg liker tekniske fighter, så denne kampen var bånn. For ikke å snakke om spetakkelet rett etter kampen. Det er dessuten slitsomt/flaut å høre på hver gang Tito åpner munnen. Terningkast 3. Anderson Silva vs. Chael Sonnen - Denne kampen hadde nerve, og det er tydelig at Sonnen er en av de beste take-down-artistene i verden innen MMA. Men i andre runden var han ikke den samme. Rotet med det meste, og greide ikke å sprette opp igjen på bena når han datt på rumpa. Du blir straffet for slikt i moderne MMA. Og selv om han hadde overlevd runden, så det ikke ut som han hadde så mye mer å komme med etter andre runde. Terningkast 4. Endret 9. juli 2012 av Orwandel Lenke til kommentar
Zarbon Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Tror nok Sonnen sleit seg ut i første runde. Tror ikke han hadde landa på ræva hvis han ikke var sliten. Sonnen, sliten etter én runde? Hva har du røyka? 1 Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det var vel heller det velplasserte kneet fra Silva som tok luften ut av Chael...ikke at han var så ekstremt sliten Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Var helt klart å tydelig at Chaen bare ga opp. Ble jævlig skuffa da han gjorde det. All over et dårlig event. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Var helt klart å tydelig at Chaen bare ga opp. Ble jævlig skuffa da han gjorde det. All over et dårlig event. Enig. Syntes det ble stoppet litt tidlig også, men hadde nok ikke gjort mye forskjellen om det hadde fortsatt 2-3 sek til. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Så ikke ut som han var særlig interessert i å reise seg, like greit at den ble stoppa. Var så klar for å se Anderson få juling i 5 runder, men nei. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Tror nok Sonnen sleit seg ut i første runde. Tror ikke han hadde landa på ræva hvis han ikke var sliten. Sonnen, sliten etter én runde? Hva har du røyka? Greit, etter én runde og to minutter Han var sliten i Bisping-kampen også. Sonnen uten steroider er ikke like utholdende... Men seriøst, han kom seg opp igjen etter at han ble kneet i brystet. Så knakk han sammen og gav opp uten at Silva traff med spesielt harde/klare treffere. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) http://www.mmafighting.com/2012/7/9/3148053/nsacs-keith-kizer-wont-mind-if-future-anderson-silva-fights-wont#3532284 Endret 10. juli 2012 av JimRamse Lenke til kommentar
nipton Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Syntes alt gikk bra, passa guarden til silva, silva va mer aktiv i guarden. Neste runde... Spinning WHAT!.............. you just banked your whole fight on 1 spinning shit that you have never done in your entire career? really? really? Championship fight.... really? Dana White on Chael's backstage comments http://www.jimrome.c.../465575/1682089 He didnt destroy you, you destroyed yourself with a STUPID SPINNING What! Nei... 2 runde 3 runde 4 runde 5 runde. 1 sjangse per runde til å Ko`e Chael. thats all the chance you have. Im angry cause you fucked up something you didnt have to. You banked everything on something so stupid and insignificant, and you payed for it. Good job. Så fighten 1 gang til i 720p med slow motion. Han ville ikke stå opp igjen fordi han ville beskytte sæ uansett ka som skjer. Det siste han trudde skulle komme va kne når han sitt på rompa, your a downed opponent. you dont see much knees then. Han får låre i hode, men kneet går i midt i solar plexus, the soft spot Above your armored 6 pack. Som er et nervesystem som er relativt ubeskyttet. When you receive a blow to the solar plexus, It can temporarily paralyze the diaphragm. Thus the feeling of getting your wind knocked out. An extremely hard blow, such as a kick or jab from a baton, could potentially damage internal organs or rupture the abdominal aorta, which would be fatal. Punches like the one in this video are going to be painful, but cause no permanent damage. Det at chael faktisk sto opp vise bare kor bad ass han e. Et knee har sikkert 2-3 gang så mye masse enn et slag. Cody Hobo Mackenzie vs Chad Money Mendes viste et Milt/Spleen punch kor effektivt det va. http://www.youtube.com/watch?v=C2JhhzYqaB8 http://www.youtube.com/watch?v=MciLrVWcP8w Props til silva, you took the chance he gave and did the best out of it. Endret 10. juli 2012 av nipton Lenke til kommentar
nipton Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 something something......DAT ASS 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Så dere Chael Sonnen mot Bisping? Fyren har ikke samme kondis nå som i første kampen mot Silva. Grunnen er ganske enkelt at han er blitt enda større, etter at han har holdt på med TRT i lengre perioder nå. Jeg tror ikke han kunne klart å holde tempoet han hadde i den første kampen gående i fem runder. Det spinnende slaget var begynnelsen på slutten, men allerede på det punktet så han sliten ut. Jeg tror han prøvde på det slaget fordi han var desperat. 1 Lenke til kommentar
nipton Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Endret 11. juli 2012 av nipton Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Ronda ble lett min skjermsparer nå Hun er oppe i klasse med Michelle "The Karate Hottie" Waterson Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Det var noe kjent med denne sekvensen av slag og spark... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå