nipton Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Countdown to UFC 143: Diaz vs Condit http://www.youtube.com/watch?v=m1hUXyHqX5M UFC® 143 DIAZ vs CONDIT Press Conference LIVE Forskjellige Intervjuuus Georges St. Pierre talks return to UFC, Diaz v Condit 1 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Når går kampen vår tid? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Hvis du tenker på selve ppv kortet (143) så starter nok det kl 4 natt til søndag. Ellers ser jeg det er kun 1 prelim på facebook den gangen her, resten på FX. Noen som husker/vet om vi får sett de kampene på ufc.tv eller er FX en type betalingskanal i statene ? Edit: Ser ikke ut til at de slenger opp stream av Q&A'en med GSP heller, kun weigh ins. lame. Endret 3. februar 2012 av grammasta Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Da holder jeg meg unna media å drar på øya søndag kveld. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Er irriterende at norsk media har begynt å skrive om UFC. Har vært uheldig ett par ganter og klikket meg inn på VG eller nettavisen på søndager. Heretter holder jeg meg unna pc`n til eventet er nede.. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Er irriterende at norsk media har begynt å skrive om UFC. Har vært uheldig ett par ganter og klikket meg inn på VG eller nettavisen på søndager. Heretter holder jeg meg unna pc`n til eventet er nede.. Har heldigvis ikke gått på den samme smellen selv enda, men det er jo utrolig at de ikke klarer å komme med en overskrift som ikke avslører utfallet av kampen(e) ! Leiter fortsatt etter FX stream til i kveld, so far.....not good ! Lenke til kommentar
;_; Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Er irriterende at norsk media har begynt å skrive om UFC. Har vært uheldig ett par ganter og klikket meg inn på VG eller nettavisen på søndager. Heretter holder jeg meg unna pc`n til eventet er nede.. Har heldigvis ikke gått på den samme smellen selv enda, men det er jo utrolig at de ikke klarer å komme med en overskrift som ikke avslører utfallet av kampen(e) ! Leiter fortsatt etter FX stream til i kveld, so far.....not good ! Trodde FX kampene ble streamet gratis på Facebook jeg? Gjorde det sist event AFAIK. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Endret 4. februar 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Er irriterende at norsk media har begynt å skrive om UFC. Har vært uheldig ett par ganter og klikket meg inn på VG eller nettavisen på søndager. Heretter holder jeg meg unna pc`n til eventet er nede.. Har heldigvis ikke gått på den samme smellen selv enda, men det er jo utrolig at de ikke klarer å komme med en overskrift som ikke avslører utfallet av kampen(e) ! Leiter fortsatt etter FX stream til i kveld, so far.....not good ! Trodde FX kampene ble streamet gratis på Facebook jeg? Gjorde det sist event AFAIK. Da satser vi på det :-) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Er irriterende at norsk media har begynt å skrive om UFC. Har vært uheldig ett par ganter og klikket meg inn på VG eller nettavisen på søndager. Heretter holder jeg meg unna pc`n til eventet er nede.. Synes det er bra sporten får oppmerksomhet. Nettavisen skal ikke bruke overskrifter som avslører utfallet av kampene før på mandagen etter et stevne som blir sendt lørdag natt (samme gjelder på mmazone). VG og Dagbladet må man derimot passe seg for. Endret 4. februar 2012 av Geir M Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Vg og Dagbladet pleier som oftest ikke dekke UFC hvis det ikke er med noe norsk inne i bildet, eller hvis de føler for å klage over noe som da Mir knakk armen på Big Nog. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Vg og Dagbladet pleier som oftest ikke dekke UFC hvis det ikke er med noe norsk inne i bildet, eller hvis de føler for å klage over noe som da Mir knakk armen på Big Nog. Ja, det er lite og dårlig dekning av sporten fra den kanten. Spesielt dagbladet. Man risikerer også spoilere der, kort tid etter stevnene er over. Nettavisen ved Martin Busk fortjener derimot honnør for sin seriøse og gode dekning av sporten. Endret 4. februar 2012 av Geir M Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Diaz vs Condit .... hva skal man si. Bra kamp men Diaz burde vunnet og ble så forbanna at han nå driter i UFC etter dette. Sier litt når han er garantert den nest beste i sin vektklasse. Og typisk Dana White som twittrer om at det var mest elendige dommeravgjørelsen noensinne, dette er tredje UFC kampen på rad han twitter sånt..... er han ikke sjef over UFC da ? Virker utrolig useriøst Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Diaz vs Condit .... hva skal man si. Bra kamp men Diaz burde vunnet og ble så forbanna at han nå driter i UFC etter dette. Sier litt når han er garantert den nest beste i sin vektklasse. Og typisk Dana White som twittrer om at det var mest elendige dommeravgjørelsen noensinne, dette er tredje UFC kampen på rad han twitter sånt..... er han ikke sjef over UFC da ? Virker utrolig useriøst Jeg må si meg uenig. Greit at Diaz presset, men jeg synes nå at Condit landet flest slag, spark, og det var slik jeg kunne se ikke bare små slag eller spark, en del traff godt og gjorde tydelig skade. Diaz klarte ikke og gjøre stort, han landet noen gode slag, men store deler av tiden presset han bare og det var det. En takedown og et par sub-attempts på slutten skal han ha. Uttalelsen til Diaz på slutten sier sitt spør du meg. Og når det kommer til uttalelsen til Dana, så kan jeg ikke finne den på Twitter profilen hans, og han sa selv under pressekonferansen at han var enig i at Condit vant. Endret 5. februar 2012 av EggMan88 Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) UFC 143 Veldig spennende kamp. Men er enig med at Condit vant kampen, men ikke slik dommerne scoret kampen. Å damn kan Big Country ta mye juling. Bra han tar det litt mer seriøst, å går ned i vekt også legge på mer muskler. Endret 5. februar 2012 av Oriuss Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Mye snacks å se frem til for UFC fans nå Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Condit uten tvil....Diaz presset bare og det var det. Condit som helt klart landet mest. Kan ikke vinne en kamp på å jage en fyr når man så og si ikke treffer med noenting. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Condit via decision (Running) - Wikipedia (før det ble redigert bort) Veldig jevn kamp. Condit vinner med en strategisk smart, om noe kjedelig gameplan. Diaz beveger seg fremover hele kampen og pusher på, mens Condit konstant er på rømmen. Uansett er Condit en svært interessant motstander for GSP. Spesielt nå som GSP har blitt rammet av en såpass alvorlig skade. Og jeg tror ikke dette var Diaz sin siste kamp. Han er 28 år gammel, og kan tjene mange millioner på fightinga før han legger opp. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Det der va ikke carlos condit the natural born killer - Det va Greg Jackson run away game plan condit. men men its all part of the game.. UFC 143 in Tweets: Pros Score Nick Diaz vs. Carlos Condit http://www.mmafighting.com/2012/2/5/2772168/ufc-143-twitter-nick-diaz-vs-carlos-condit-pros-score Endret 6. februar 2012 av nipton Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg er så lei Greg Jackson. Gjør underholdne fightere om til de kjedeligste i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå