Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du tenker på selve ppv kortet (143) så starter nok det kl 4 natt til søndag. Ellers ser jeg det er kun 1 prelim på facebook den gangen her, resten på FX. Noen som husker/vet om vi får sett de kampene på ufc.tv eller er FX en type betalingskanal i statene ?

 

Edit: Ser ikke ut til at de slenger opp stream av Q&A'en med GSP heller, kun weigh ins. lame.

Endret av grammasta
Lenke til kommentar

Er irriterende at norsk media har begynt å skrive om UFC. Har vært uheldig ett par ganter og klikket meg inn på VG eller nettavisen på søndager. Heretter holder jeg meg unna pc`n til eventet er nede.. :ph34r:

 

Har heldigvis ikke gått på den samme smellen selv enda, men det er jo utrolig at de ikke klarer å komme med en overskrift som ikke avslører utfallet av kampen(e) !

 

Leiter fortsatt etter FX stream til i kveld, so far.....not good !

Lenke til kommentar

Er irriterende at norsk media har begynt å skrive om UFC. Har vært uheldig ett par ganter og klikket meg inn på VG eller nettavisen på søndager. Heretter holder jeg meg unna pc`n til eventet er nede.. :ph34r:

 

Har heldigvis ikke gått på den samme smellen selv enda, men det er jo utrolig at de ikke klarer å komme med en overskrift som ikke avslører utfallet av kampen(e) !

 

Leiter fortsatt etter FX stream til i kveld, so far.....not good !

Trodde FX kampene ble streamet gratis på Facebook jeg? Gjorde det sist event AFAIK.

Lenke til kommentar

Er irriterende at norsk media har begynt å skrive om UFC. Har vært uheldig ett par ganter og klikket meg inn på VG eller nettavisen på søndager. Heretter holder jeg meg unna pc`n til eventet er nede.. :ph34r:

 

Har heldigvis ikke gått på den samme smellen selv enda, men det er jo utrolig at de ikke klarer å komme med en overskrift som ikke avslører utfallet av kampen(e) !

 

Leiter fortsatt etter FX stream til i kveld, so far.....not good !

Trodde FX kampene ble streamet gratis på Facebook jeg? Gjorde det sist event AFAIK.

 

Da satser vi på det :-)

Lenke til kommentar

Er irriterende at norsk media har begynt å skrive om UFC. Har vært uheldig ett par ganter og klikket meg inn på VG eller nettavisen på søndager. Heretter holder jeg meg unna pc`n til eventet er nede.. :ph34r:

Synes det er bra sporten får oppmerksomhet. Nettavisen skal ikke bruke overskrifter som avslører utfallet av kampene før på mandagen etter et stevne som blir sendt lørdag natt (samme gjelder på mmazone). VG og Dagbladet må man derimot passe seg for.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Vg og Dagbladet pleier som oftest ikke dekke UFC hvis det ikke er med noe norsk inne i bildet, eller hvis de føler for å klage over noe som da Mir knakk armen på Big Nog.

Ja, det er lite og dårlig dekning av sporten fra den kanten. Spesielt dagbladet. Man risikerer også spoilere der, kort tid etter stevnene er over.

 

Nettavisen ved Martin Busk fortjener derimot honnør for sin seriøse og gode dekning av sporten.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Diaz vs Condit .... hva skal man si. Bra kamp men Diaz burde vunnet og ble så forbanna at han nå driter i UFC etter dette. Sier litt når han er garantert den nest beste i sin vektklasse. Og typisk Dana White som twittrer om at det var mest elendige dommeravgjørelsen noensinne, dette er tredje UFC kampen på rad han twitter sånt..... er han ikke sjef over UFC da ? Virker utrolig useriøst

Lenke til kommentar

 

 

Diaz vs Condit .... hva skal man si. Bra kamp men Diaz burde vunnet og ble så forbanna at han nå driter i UFC etter dette. Sier litt når han er garantert den nest beste i sin vektklasse. Og typisk Dana White som twittrer om at det var mest elendige dommeravgjørelsen noensinne, dette er tredje UFC kampen på rad han twitter sånt..... er han ikke sjef over UFC da ? Virker utrolig useriøst

 

 

 

 

 

Jeg må si meg uenig. Greit at Diaz presset, men jeg synes nå at Condit landet flest slag, spark, og det var slik jeg kunne se ikke bare små slag eller spark, en del traff godt og gjorde tydelig skade.

 

Diaz klarte ikke og gjøre stort, han landet noen gode slag, men store deler av tiden presset han bare og det var det. En takedown og et par sub-attempts på slutten skal han ha.

 

Uttalelsen til Diaz på slutten sier sitt spør du meg.

 

Og når det kommer til uttalelsen til Dana, så kan jeg ikke finne den på Twitter profilen hans, og han sa selv under pressekonferansen at han var enig i at Condit vant.

 

 

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar

UFC 143

 

 

 

Veldig spennende kamp. Men er enig med at Condit vant kampen, men ikke slik dommerne scoret kampen.

Å damn kan Big Country ta mye juling. Bra han tar det litt mer seriøst, å går ned i vekt også legge på mer muskler. :)

 

 

Endret av Oriuss
Lenke til kommentar
Condit via decision (Running)

- Wikipedia (før det ble redigert bort)

 

Veldig jevn kamp. Condit vinner med en strategisk smart, om noe kjedelig gameplan. Diaz beveger seg fremover hele kampen og pusher på, mens Condit konstant er på rømmen. Uansett er Condit en svært interessant motstander for GSP. Spesielt nå som GSP har blitt rammet av en såpass alvorlig skade.

 

Og jeg tror ikke dette var Diaz sin siste kamp. Han er 28 år gammel, og kan tjene mange millioner på fightinga før han legger opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...