JimRamse Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg vil at dette var milevis bedre enn UFC70. =) 8900039[/snapback] Enig, men det stevnet var tragisk. Eneste som var festelig var å se Mirko bli knocket på en måte han som regel vinner kampene på selv. Håper Dana får over endel flere folk fra Pride, slik at vi får ihvertfall ett par skikkelig råe kamper hvert stevne. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Akkurat ferdig med UFC 72 nå. Må være den dårligste UFC'en på lenge. 8881797[/snapback] Ikke for å putte det du sa ut av kontekst, men jeg er kjempefornøyd med denne ppv'en. Cardet var mildt sagt håpløst, men jeg koste meg stort gjennom hele ppv'en. Guida ble ranet mens Griffin kom sterkt tilbake. Tror neppe jeg har sett han bedre enn det han var i går. Okami tapte for en lite imponerende Franklin. Steike, nå gleder jeg meg til UFC 73-75, der har man noen SJUKE card. 8899931[/snapback] Takk for spoil Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Beklager, men man bør vite at slike tråder kan inneholde spoilere når det har gått 3 dager siden ppv'en. Skal slenge det inn i en spoilerwarning neste gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Joda, burde kanskje forutsett det. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Fett, betta alle kampene riktig @ mma playground Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Så hvor mye rikere ble du? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 fikk 68 points. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Fett, betta alle kampene riktig @ mma playground 8900900[/snapback] Bet med ekte penger istedenfor, da. Jeg ble 2557 kr rikere på UFC Fight Night 10, og 691 kr rikere på UFC 72. Ole Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Sikkert bare jeg som er en noob, men hvor kan man satse penger på disse kampene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 www.unibet.com f.eks! Ole Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Thank You Ole, blir nok å sette litt penger på BJ til helgen tenker jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Thank You Ole, blir nok å sette litt penger på BJ til helgen tenker jeg 8906303[/snapback] Bare hyggelig. På main-cardet tipper jeg at Diaz, B.J, Huerta & Leites vinner. Ole Endret 20. juni 2007 av Slettet-VqMh8ni9 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg gleder meg stort til å se Huerta i aksjon igjen. Morsommere fighter finnes det ikke. Drømmer fremdeles om en rematch mellom Huerta og Garcia. Den matchen var utrolig. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvor finner dere disse MMA betting sidene ? Link.. I TUF 5 Finale, så gleder jeg meg til å se rematchen mellom BJ og Jens Pulver.. Og fighten mellom Manny og Nate Diaz, det blir war. My predictions.. BJ på submission i 3 runde. Manny på decision.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvor finner dere disse MMA betting sidene ? Link.. I TUF 5 Finale, så gleder jeg meg til å se rematchen mellom BJ og Jens Pulver.. Og fighten mellom Manny og Nate Diaz, det blir war. My predictions.. BJ på submission i 3 runde. Manny på decision.. 8909848[/snapback] Manny er en kraftkar ja men tror nate diaz kommer til å "catch" manny i en submission. Btw... litt "Breaking news" for de som ikke har fått det med seg: According to Gross on the Beatdown, the only sticking point left with Fedor's contract in the UFC is allowing Fedor to fight in Sambo competitions in Russia. ....så.... Fedor's manager and his lawyers offered some changes to the contract offered by Dana, and the chenges were accepted. So, verbal agreement is reached. They plan a 2 year contract for 6-8 fights with top fighters...." Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Btw... litt "Breaking news" for de som ikke har fått det med seg: According to Gross on the Beatdown, the only sticking point left with Fedor's contract in the UFC is allowing Fedor to fight in Sambo competitions in Russia. ....så.... Fedor's manager and his lawyers offered some changes to the contract offered by Dana, and the chenges were accepted. So, verbal agreement is reached. They plan a 2 year contract for 6-8 fights with top fighters...." 8914409[/snapback] Leste det akkurat her istad. Nå snakker vi GODE NYHETER !! Stakkars jævel som sitter på UFC HW belte når Fedor kommer. Å gi denne mannen lov til å bruke albuer også i sin Ground and Pound er galskap, kommer garantert til å sende mange på sykehuset. Endret 21. juni 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hehe sant. Nå mangler det bare at de signerer mark hunt og joachim hansen så er eg fornøyd! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Geniale nyheter. Gleder meg til å se Fedor i aksjon mot UFC fighterne, det blir kos. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Noen som så gårdagens EliteXC Strikeforce? Må si jeg ble positivt overrasket over et par karer.. (Ikke les om du ikke vil vite resultatene) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Cung Le imponerte stort! For en "display of skills"!Og dæven som Baroni fikk juling av Shamrock! Tenkte kanskje Shamrock hadde tapt seg litt etter såpass lang tid ute av buret, men dengang ei.. Alt i alt, en fin event Endret 23. juni 2007 av Paull Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 kan noen poste fightcard for kommende ufc 73-75? blir gøy å se bisping igjen, han knocker sikkert shamrock i 1. runde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå