Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Hadde store forventninger til dette stevnet, men de ble likevel overgått. Nesten alle kampene endte slik jeg hadde håpet på, mange på svært underholdende vis også. Det eneste skåret i gleden er Yamasakis opptreden i Silva-kampen. Det skal ikke være mulig.

Enig, men synes Joe overreagerte litt også, for meg så det ut som at en god del av slagene faktisk traff baksiden av hodet, men kanskje ikke nok til at en DQ var rettferdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finner ikke post fight pressekonferanse fra UFC 142. Noen som vet hvor det er mulig å se den? Finnes det intervju av Anthony Johnson fra etter kampen?

 

TADA! Men e ingen vits. alt e Portogeeish

http://www.fightvideomma.com/2012/01/ufc-142-post-fight-press-conference.html

 

Er det bare jeg som hater den irriterende musikken til FX som går mellom fightene/rundene? :ph34r:

 

haha jaa va morsomt.. va litt sånn.. trompet...åsså solo guitar.. vældi... Mainstream`esk kan man si.

 

 

http://mmajunkie.com/news/26971/ufc-boss-slams-espn-piece-ken-shamrock-promises-thorough-video-reply.mma

ESPN's "Outside the Lines" is shortly going to air a piece on UFC fighter compensation that an incensed UFC President Dana White says is a complete crock. The only fighter appearing on the record in the piece is Ken Shamrock, who lost a lawsuit against UFC parent company Zuffa LLC, and has been ordered to repay court costs.

 

"They went out and tried to talk to all these fighters," White said. "The fighters were calling us going, 'ESPN is here.' One of them notably was Matt Serra. Matt Serra said, 'They come in, they waste my f------ time, they set up all their cameras, and when I started giving the interview, they didn't like what I was saying. They shut the f------ thing down and left.' We had numerous fighters say that. They were calling me and saying 'ESPN is showing up and wanted to do an interview, and when they don't like what we say, they leave the interview.'"

 

"They had to dig so deep they had to find Ken Shamrock, the guy who ends up getting busted for steroids three times after he leaves the UFC. You couldn't find a more honorable, honest and great guy to come out and interview than Ken Shamrock? I have absolutely zero respect for Ken Shamrock. I think Ken Shamrock is a horrible f------ human being."

 

"(The UFC) started making money in 2005, 2006. It's 2012. If you look at the money the guys made from 2006 to 2012, it's phenomenal what we've done. These guys are coming out, and they got Ken Shamrock. Are you f------ kidding me? You know how much money Ken Shamrock owes me?

 

"Ken Shamrock filed a bogus lawsuit against us and lost. He owes us that money. Do you know what I've done for Ken Shamrock? Ken Shamrock, when I brought him over, he was broke – flat f------ broke. He was in income-tax trouble. His knee was shot. I rebuilt his knee. I got him out of income-tax trouble, fronted him a s----load of money. We gave him money – literally gave him money – $60,000. We gave him $60,000 just to get him back on his feet. You know how much money he made in the two fights he fought with us? $2.5 million.

 

"F--- you Ken Shamrock."

 

"I want nothing to do with ESPN's sneaky f------ 'E:60' and 'Outside the Lines' and all their crock of s--- shows. These guys come out with an agenda."

Man.. Dana e Fired up!

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Finner ikke post fight pressekonferanse fra UFC 142. Noen som vet hvor det er mulig å se den? Finnes det intervju av Anthony Johnson fra etter kampen?

 

TADA! Men e ingen vits. alt e Portogeeish

http://www.fightvideomma.com/2012/01/ufc-142-post-fight-press-conference.html

 

 

Takk. En kan høre at alt er dubbet til engelsk, men det er så lavt at det er umulig å høre. Det må da finnes en video der lyden er skikkelig...?

 

Dana Wite er et kjøtthue , skjønner ikke at de ikke bare bytter han ut, eier ikke mer en 10% av 100% av selskapet, så at han skal ha så mye å si i den saken forbløffer meg .

Fordi han er UFC president, kanskje?

Lenke til kommentar

Det er en annen sak. Poenget mitt var at det ikke var hans andel i Zuffa som bestemte hvor mye han hadde å si, men hans stilling i UFC. Men synes han har blitt bedre i det siste. Er ikke noe fan av personangrep og slikt (som Loretta Hunt og hennes kilde), men tror han lærte litt av den. Mitt største problem med Dana White er at han skriver som en 13 år gammel rap-fan...

Lenke til kommentar

Det er en annen sak. Poenget mitt var at det ikke var hans andel i Zuffa som bestemte hvor mye han hadde å si, men hans stilling i UFC. Men synes han har blitt bedre i det siste. Er ikke noe fan av personangrep og slikt (som Loretta Hunt og hennes kilde), men tror han lærte litt av den. Mitt største problem med Dana White er at han skriver som en 13 år gammel rap-fan...

Fertita-brødrene kan uansett gi han sparken, hvis de ønsker det. Dana har mange svake sider. For eksempel er han alt for emosjonell, og elendig på å skjule det. Han er uhensiktsmessig hevngjerrig og langsint, og har gått på noen smeller i media. Men han har også positive sider. En enorm arbeidskapasitet og arbeidsvilje, han brenner for UFC, gir media gode sitater etc. Han er ikke bare dårlig. Selv om han har sagt og gjort en del ting som er helt på trynet.

Endret av Geir M
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en annen sak. Poenget mitt var at det ikke var hans andel i Zuffa som bestemte hvor mye han hadde å si, men hans stilling i UFC. Men synes han har blitt bedre i det siste. Er ikke noe fan av personangrep og slikt (som Loretta Hunt og hennes kilde), men tror han lærte litt av den. Mitt største problem med Dana White er at han skriver som en 13 år gammel rap-fan...

Fertita-brødrene kan uansett gi han sparken, hvis de ønsker det. Dana har mange svake sider. For eksempel er han alt for emosjonell, og elendig på å skjule det. Han er uhensiktsmessig hevngjerrig og langsint, og har gått på noen smeller i media. Men han har også positive sider. En enorm arbeidskapasitet og arbeidsvilje, han brenner for UFC, gir media gode sitater etc. Han er ikke bare dårlig. Selv om han har sagt og gjort en del ting som er helt på trynet.

Og han er litt inkonsekvent til tider ;)

 

"Overeem isn´t a top 10 MMA heavyweight fighter." -Dana White

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...