Sameboe Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Da har jeg startet med MMA i Oslo, og har betalt for et halvt år. Gleder meg til å komme i form, merker allerede at formen er godt på vei oppover! Lærer noe nytt hver gang det er trening! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Da har jeg startet med MMA i Oslo, og har betalt for et halvt år. Gleder meg til å komme i form, merker allerede at formen er godt på vei oppover! Lærer noe nytt hver gang det er trening! På frontline i Bogstadveien? Trener der selv. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Da har jeg startet med MMA i Oslo, og har betalt for et halvt år. Gleder meg til å komme i form, merker allerede at formen er godt på vei oppover! Lærer noe nytt hver gang det er trening! På frontline i Bogstadveien? Trener der selv. Nope, trener hos MMAOslo rett ved der jeg bor. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Stakkars Tokoro Neckslam og 3-4 slag i trynet etterpå http://youtu.be/pUKzsMQn0BY Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Noen som ble noe veldig overrasket over at hun roidet? Eneste som overrasket meg er at hun ikke har blitt tatt for det før..... Cris Cyborg Suspended for Positive Steroid Test Cristiane "Cris Cyborg" Santos, widely regarded as the best female fighter in mixed martial arts, has been suspended for testing positive for steroids. The California State Athletic Commission announced on Friday that it has suspended Cyborg because her drug test following her most recent fight, a 16-second knockout of Hiroko Yamanaka, came back positive for metabolites of the anabolic steroid stanozolol. The result of the Cyborg-Yamanaka fight will be changed to a no decision. "Our primary concern is for the health and safety of fighters," CSAC Executive Officer George Dodd said in a statement. "Anabolic agents and other banned substances put not only the users of those agents at risk, but their opponents as well. The commission simply will not tolerate their use." The CSAC's announcement did not say how long Cyborg will be suspended. She has also been fined $2,500. This is bad news for Cyborg, Strikeforce, Showtime and for all of women's mixed martial arts. Cyborg has been the most dominant female fighter in the sport and one of the few women who draws fans to Strikeforce broadcasts on Showtime. It also calls into question whether her accomplishments in the cage have always been tainted by the use of performance-enhancing drugs. Women's MMA, which is struggling just to survive, just saw one of its highest-profile fighters get a major black eye. http://www.mmafighting.com/2012/01/0...-steroid-test/ Endret 7. januar 2012 av JimRamse Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Noe brukbart sted få sett Strikeforce på nett i natt eller ? Gjerne med en litt god stream, ikke det jallet som ligger ute når det er ufc. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Noen som ble noe veldig overrasket over at hun roidet? Eneste som overrasket meg er at hun ikke har blitt tatt for det før..... Cris Cyborg Suspended for Positive Steroid Test Cristiane "Cris Cyborg" Santos, widely regarded as the best female fighter in mixed martial arts, has been suspended for testing positive for steroids. The California State Athletic Commission announced on Friday that it has suspended Cyborg because her drug test following her most recent fight, a 16-second knockout of Hiroko Yamanaka, came back positive for metabolites of the anabolic steroid stanozolol. The result of the Cyborg-Yamanaka fight will be changed to a no decision. "Our primary concern is for the health and safety of fighters," CSAC Executive Officer George Dodd said in a statement. "Anabolic agents and other banned substances put not only the users of those agents at risk, but their opponents as well. The commission simply will not tolerate their use." The CSAC's announcement did not say how long Cyborg will be suspended. She has also been fined $2,500. This is bad news for Cyborg, Strikeforce, Showtime and for all of women's mixed martial arts. Cyborg has been the most dominant female fighter in the sport and one of the few women who draws fans to Strikeforce broadcasts on Showtime. It also calls into question whether her accomplishments in the cage have always been tainted by the use of performance-enhancing drugs. Women's MMA, which is struggling just to survive, just saw one of its highest-profile fighters get a major black eye. http://www.mmafighting.com/2012/01/0...-steroid-test/ Cyborg - halvt menneske halvt steriod Syns det er bra hun ble tatt jeg , og kroppen hennes ser ikke normal ut i det heletatt. Mer Girlboy skal du lete lenge etter i MMA Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Helt enig, Lumpness. Alle visste hun er en doper. Bra for sporten at hun ble tatt. [edit]Det ser ut til å bety at det er game over for 145 pound-vektklassen i Strikeforce også: “We were going to hold that division and just do fights with Cyborg whenever there was a new contender. She’s getting stripped of the title. This pretty much kills the division.I don’t know. We’ll see what happens.” - Dana White Personlig bryr jeg meg ikke så mye om det. Det var ikke akkurat en stacket vektklasse i utgangspunktet. Endret 7. januar 2012 av Geir M Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hun er ikke gammel engang, 1985 modell . Jeg har aldri likt Cyborg ,har ventet lenge på en motstander som kunne gitt hun skamjuling, men desverre har de bare satt hun opp mot motstandere som ikke har hatt nubbetjangs i havet . Jeg syns ikke kvinnfolk skal ha så massive muskler , det finns mange kvinnelige fightere som er gode , og samtidlig er sexy Lenke til kommentar
nipton Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) På frontline i Bogstadveien? Trener der selv. Nais nais, får Eduardo Teta rios til tromsø på seminar i februar så gleder meg allerede. Huff huff huff...Høre det på stemmen spesiellt. xD Syns de bare skal scrappe 135 og 145 å lage en 140 så kan alle være med. Huff The Dean of Lean... kninnan hannes så fucked up ut.. bad sign.. Endret 8. januar 2012 av nipton Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Marit Bjørgen har da ikke så mye mindre muskler en Cyborg Just saying.. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Bjørgen har jentemuskler , jentestemme og ser ikke ut som en steroidefreak i trynet 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Bjørgen har mannefjes og mannemuskler. Høres ut som en jente da i det minste Min lenke Endret 8. januar 2012 av medlem-105476 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Nasjonal følelsen gir vel Bjørgen litt spillerom her inne Kjenner jenter som har trent ganske proft og de er ikke nærme slike muskler som Bjørgen. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Er ikke dopingtestingen i skisporten mye mer gjennomført enn den er i MMA? Uansett, "han/hun ser unaturlig stor ut" er ikke noe argument, det er bare skittkasting. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 De er knallharde i vintersporten generelt, de kan godt komme på døra di klokken halv 7 på morgenen for å ta blodprøve av deg om du er en aktiv og kjent utøver. Jeg må innrømme Bjørgen har fått enda større muskler siden sist jeg så hun, men noe manneansikt har hun i det minste ikke , så er hun da norges stolthelt på ski over til kampsport : Jeg har aldri skjønt hvorfor Boksing eller MMA turneringer skal være totalforbudt her i Norge. når vi har Cecilia Brækhus som er verdens beste bokser i sin klasse , samt at vi har et par tre gode MMA utøvere og flere er på god vei til å kjempe seg framover Cecilia Brækhus winning streak : Synd at vi ikke verdsetter de utøverne som virkelig er så gode , det var jo alltid stor oppstandelse og livesendinger på norsk tv når Ole Klikkøye ( lukkøye ) skulle ut i ringen I DEMAND SOME CHANGES RIGHT NOW Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 De er knallharde i vintersporten generelt, de kan godt komme på døra di klokken halv 7 på morgenen for å ta blodprøve av deg om du er en aktiv og kjent utøver. Jeg må innrømme Bjørgen har fått enda større muskler siden sist jeg så hun, men noe manneansikt har hun i det minste ikke , så er hun da norges stolthelt på ski over til kampsport : Jeg har aldri skjønt hvorfor Boksing eller MMA turneringer skal være totalforbudt her i Norge. når vi har Cecilia Brækhus som er verdens beste bokser i sin klasse , samt at vi har et par tre gode MMA utøvere og flere er på god vei til å kjempe seg framover Cecilia Brækhus winning streak : Synd at vi ikke verdsetter de utøverne som virkelig er så gode , det var jo alltid stor oppstandelse og livesendinger på norsk tv når Ole Klikkøye ( lukkøye ) skulle ut i ringen I DEMAND SOME CHANGES RIGHT NOW Fordi Norge er et bakover land, hvis du våkner opp til å skjønne det pga forbudet på MMA & Boksingen må du nesten engasjerer deg noe mer I Norge har staten satt som mål å tenke for deg, da vi er for dumme til å tenke selv.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Er ikke dopingtestingen i skisporten mye mer gjennomført enn den er i MMA? Uansett, "han/hun ser unaturlig stor ut" er ikke noe argument, det er bare skittkasting. Ingen slipper unna med bruk av vanlige steroider i WADA-sporter over veldig lang tid nå til dags. Det går bare ikke. Og steroide-kjeve slik Cyborg har, har hun ikke. Hun er en freak of nature. Dessuten ser hun større ut på bilder enn i virkeligheten.Fettprosenten spiller oss et puss. Kjenner folk som trente på toppidrettssenteret og de ble nærmest litt sjokkerte over at hun virket så mye mindre i virkeligheten. Hvis hun først skulle dopet, så ville det vært langt mer effektivt med EPO. Dette er også vanskeligere å finne, fordi det har kortere sporingstid i kroppen. Endret 9. januar 2012 av Geir M Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg syns alle sportsutøvere kan holde seg for gode til å bruke steroider , bloddoping osv, det er ikke noe hyggelig. Med tanke på at Cyborg er tatt for doping, så har hun ødelagt litt av den kvinnelige MMA biten i Strikeforce , hun skulle vel aldri hatt det beltet sitt , tøsa Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Selv synes jeg steroider er helt ok at folk bruker på lik linje med folk som sprøyter gift i leppene sine og silikon i brystene sine, vi menn må også ha noe vi kan bruke for å oppnå det medieskapte bildet av hva en mann skal være..Selv gir jeg blanke f, men kan forstå presset som legges på unge menn som vokser opp i dette apatiske samfunnet.. Steroider i sport derimot blir jo rent juks & uakseptabelt, men uten noe gode test metoder vil folk bare fortsette å jukse, folk jukser jo selv i spill der gevinsten er null Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå