Kazuo Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hvorfor gir de Sexyama så utrolig shitty match-ups? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Hvorfor gir de Sexyama så utrolig shitty match-ups? Det er vanskelig å forstå. Først taper han mot Leben. Deretter får han kamp mot Bisping som er en vanskeligere kamp. Etter han taper den kampen, så får han en kamp mot Belfort som er enda vanskeligere. Der blir det også tap, og så blir han belønnet med en kamp mot Shields som er en enda bedre fighter. Skal vi følge denne merkelige logikken helt ut, bør han få en tittelkamp mot Anderson Silva etter at han taper mot Shields... Endret 14. desember 2011 av Geir M Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Håper virkelig Edgar slår Ben Henderson....han er en av veldig få mma utøvere jeg ikke orker assa...dæven for en irriterende type. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hvorfor gir de Sexyama så utrolig shitty match-ups? Det er vanskelig å forstå. Først taper han mot Leben. Deretter får han kamp mot Bisping som er en vanskeligere kamp. Etter han taper den kampen, så får han en kamp mot Belfort som er enda vanskeligere. Der blir det også tap, og så blir han belønnet med en kamp mot Shields som er en enda bedre fighter. Skal vi følge denne merkelige logikken helt ut, bør han få en tittelkamp mot Anderson Silva etter at han taper mot Shields... Shields er jo verste til nå, og samtidige er det en event i Japan Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 UFC trekker sikkert masse PPV ved å la Akyiama sloss mot store navn. $$$ Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Småpen knockout i den ukjente brasilianske organisasjonen "Desafio dos Imortais" i helga: http://www.youtube.com/watch?v=kbVB81ffM6Y&feature=player_embedded Noen som så kampen mellom Melendez og Masvidal? Melendez fortsetter å imponere. Masvidal klarte å holde det stående, men Melendez var best også der. Sitter som alltid med en følelse av at Masvidal kunne gjort det bedre hvis han hadde hatt en bedre gameplan. Han burde truet mer med egne takedowns gjennom kampen, og vært mer aggressiv. Gameplans er Masvidals store svakhet, men jeg tror han er blant de 10 beste i lettvektsklassen likevel. Vi får se hvor lang tid Melendez har igjen med Strikeforce. Jeg tror han kan gi alle i lettvektsklassen en god kamp. Jeg ser ikke bort fra at han ville slått Edgar heller. 1 Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Småpen knockout i den ukjente brasilianske organisasjonen "Desafio dos Imortais" i helga: http://www.youtube.com/watch?v=kbVB81ffM6Y&feature=player_embedded Noen som så kampen mellom Melendez og Masvidal? Melendez fortsetter å imponere. Masvidal klarte å holde det stående, men Melendez var best også der. Sitter som alltid med en følelse av at Masvidal kunne gjort det bedre hvis han hadde hatt en bedre gameplan. Han burde truet mer med egne takedowns gjennom kampen, og vært mer aggressiv. Gameplans er Masvidals store svakhet, men jeg tror han er blant de 10 beste i lettvektsklassen likevel. Vi får se hvor lang tid Melendez har igjen med Strikeforce. Jeg tror han kan gi alle i lettvektsklassen en god kamp. Jeg ser ikke bort fra at han ville slått Edgar heller. Te helvete for en pen knockout ! Det må være en av de feteste jeg noen gang har sett Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Et innlegg har blitt fjernet da det var skrevet på dialekt (bruk bokmål eller nynorsk) og inneholdt en video som ikke var relatert til trådens emne.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Bevis for at capoeira kan brukes til mere enn å danse hvertfall. Så en episode av Fight Science på National Geographic, der de satte farts og trykk-sensorer på en dukke og lot forskjellige martial arts disiplin-eksperter sparke så hardt de kunne på den, for å registrere fart og hvor mange kilo trykk sparket gjorde. Det var faktisk Capoeira-fyren som slo alle sammen i både fart og styrke. Han hadde dobbelt så mange kilo trykk i sparket som karate-japaneren f.eks. Han gjorde et sånn rundspark fra bakken og opp, med støtte på ene armen. Endret 19. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ang. den knockouten her oppe: rett før hovudet vart separert frå kroppen Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Lesnar kommer til å bli utslitt etter 5 minutter Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Lesnar kommer til å bli utslitt etter 5 minutter Overeem går tom for gass før Lesnar. Det kan jeg garantere. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Gleder meg sykt til neste UFC. Alltid synes lesnar har vært rå. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 MANN! Overeem bør trekke seg mens han enda har sjansen. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Ingen som tenker over at Overeem ikke har møtt kvalitet noensinne i HW divisjonen? Blir spennende å se hvordan han takler det.. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Ingen som tenker over at Overeem ikke har møtt kvalitet noensinne i HW divisjonen? Blir spennende å se hvordan han takler det.. Og Lesnar er kvalitet? Når ble han det? han er stor ja, han er sterk ja, skills? Lesnar er grunnen til man burde ha Super HW. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Lesnar er ikke i toppen nei, men motstanden han har møtt er på et langt høyere nivå.. Bare forundret over Overeem sine blodfans når han, i mine øyne, har gått mot bunnskrap. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 må ikke glemme Cerrone v Diaz heller ! Håper på Brock jeg da ! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Overeem har jo tatt Dream, Strikeforce og K-1 beltet. Det eneste han mangler er UFC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå