Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Noen som gleder seg litt til K-1/eliteXC Dynamite usa til helgen?

Blir kult å se rematchen mellom sakuraba og royce gracie. De er jo begge legender så dette kan bli morsomt selvom eg tror gracie går på en smell igjen.

Brock lesner skal fighte for første gang i MMA og greier.

Ellers har vi melvin manhoer, mighty moe og jz calvan som skal i ringen og da vet vi at det blir action!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Noen som gleder seg litt til K-1/eliteXC Dynamite usa til helgen?

Blir kult å se rematchen mellom sakuraba og royce gracie. De er jo begge legender så dette kan bli morsomt selvom eg tror gracie går på en smell igjen.

Brock lesner skal fighte for første gang i MMA og greier.

Ellers har vi melvin manhoer, mighty moe og jz calvan som skal i ringen og da vet vi at det blir action!

8756323[/snapback]

Yeah, blir bra! Litt kjedelig at Lesnar møter en chump istedenfor Hong Man Choi, tho.

 

Ole :)

Lenke til kommentar

Følger dere med på The ultiamate fighter season 5, episode 10 gikk nå på torsdag/fredag.

For dere som ikke ser på det, så er det 15 karer fra den nyopprette lightweight klassen (155p) i UFC. I løpet av sessongen skal de finne ut hvem som er den beste fighteren.

 

Det er BJ Penn & Jens pulver som trener hver sin gruppe, team penn og team pulver.

 

Når vi kommer til finalen, så skal også BJ & Pulver ha en rematch på samme eventen, 23 juni..

 

 

Nå er det snart klart for fightnight 10 også..

 

Fightcard:

 

Sam Stout vs. Spencer Fisher

Roan Carneiro vs. Jon Fitch

Jordan Radev vs. Andrew McFedries

Jason Black vs. Thiago Tavares

Forrest Petz vs. Luigi Fioravanti

Tamdan McCrory vs. Pete Spratt

Jeff Cox vs. Gleison Tibau

Steve Bruno vs. Chad Reiner

Luke Caudillo vs. Nate Mohr

Lenke til kommentar

Fy faen så kult slik kampsort er å se på !

 

Jeg var totalt uinterissert i all kampsport (foruten Heavyweight boxing) for inntil et halvt år siden. Så meldte jeg meg på et kickboxing kurs, som i og for seg var gøyalt.

 

Problemene var vel helst at de jeg sparra mot var ganske hardhendte, og jeg er ei pingle :) Så ble til at jeg slutta. Men har iallefall prøvd, og vet litt om basics! Kan anbefales, er mye artigere å se på nå!

Lenke til kommentar
Noen som så UFN10? Ble positivt overrasket kor bra kampene var selvom det ikke var noen "store" navn i kortet.  :)

8860140[/snapback]

 

Så det igår SnowDOG_ Hadde ikke så store forhåpninger til det da det ikke var noen store navn med, men ble positivt overrasket for det var endel kule kamper.

Lenke til kommentar

Akkurat ferdig med UFC 72 nå. Må være den dårligste UFC'en på lenge. Eneste kampen som imponerte meg, var Clay Guida Vs. Tyson Griffin. Denne var skikkelig rå. Høyt tempo hele veien, å uten tvil kveldens kamp.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hadde håpet på en skikkelig kamp mellom Rich Franklin å Yushin Okami. Men ble skuffet. Var bare siste runden i den kampen som var noe særlig. Synd Okami ikke ga full gass de første rundene også. Hadde han gjort det, tror jeg faktisk han kunne vunnet kampen
Lenke til kommentar

Da var billetter til UFC75 bestilt :cool:

 

Egentlige fightcardet var med Bisping vs. Matt Hammill, men omtrent en time etter billettene var bestilt kom UFCJunkie med nyeste rumor om at Bisping skal møte Ken Shamrock istedet.. Er ikke helt sikker på hva jeg syns om det..

Lenke til kommentar

Har bare kjøpt billettene til eventen så langt, transport får man finne ut av etterhvert :p

Plassen er i felt 103, "kolonne" ~120 og rad blant de ti bakerste. Nedi svingen på høyresiden av det røde området med andre ord. (Kart: http://www.ticketmaster.co.uk/seatingchart/148822/11472)

Kosta £100 for plassen, skal man ha plass helt nede ved gulvet lå de på £250.

Endret av Paull
Lenke til kommentar
Akkurat ferdig med UFC 72 nå. Må være den dårligste UFC'en på lenge.

8881797[/snapback]

Ikke for å putte det du sa ut av kontekst, men jeg er kjempefornøyd med denne ppv'en. Cardet var mildt sagt håpløst, men jeg koste meg stort gjennom hele ppv'en.

 

Guida ble ranet mens Griffin kom sterkt tilbake. Tror neppe jeg har sett han bedre enn det han var i går. Okami tapte for en lite imponerende Franklin.

 

Steike, nå gleder jeg meg til UFC 73-75, der har man noen SJUKE card. :dribble::dribble::dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...