Prinz Poldi Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ville ikke vært så sikker på det Tapetfjes, jeg tror Mayhem mangler god nok bryting til å få Bisping ned på bakken for å brukt sin hovedstyrke, som er submissions. Bisping er bra på alle felt, og jeg er trygg på at han har bedre boksing enn Jason, og kommer til å ta en decision i en litt skuffende kamp. Jeg håper naturligvis at Mayhem dumper Bisping på ræva å kvæler han i svime fort som faen, men jeg ville ikke satt penger på det. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Enig. Håper mer enn noe annet at Bisping ryker, men det er avhengig av at Mayhem får han i bakken. Ellers får vi nok en 3 runders jabbe-fest fra Bisping som ikke akkurat har kjempekraft i henda. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Håper Mayhem dropper han, akkurat som Hendo droppet bisping, men i dette tilfelle ikke knocker han helt ut.. For å så kvele bisping gul og blå på bakken.. Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ville ikke vært så sikker på det Tapetfjes, jeg tror Mayhem mangler god nok bryting til å få Bisping ned på bakken for å brukt sin hovedstyrke, som er submissions. Bisping er bra på alle felt, og jeg er trygg på at han har bedre boksing enn Jason, og kommer til å ta en decision i en litt skuffende kamp. Jeg håper naturligvis at Mayhem dumper Bisping på ræva å kvæler han i svime fort som faen, men jeg ville ikke satt penger på det. Du har et godt poeng, men jeg har allerede satt penger på det Føler det står og faller på takedown-defensen til bisping og omvendt. Håper ihvertfall at det blir en litt mer spennende kamp enn hva som er sannsynlig. Kjører de 3 eller 5 runder? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ville ikke vært så sikker på det Tapetfjes, jeg tror Mayhem mangler god nok bryting til å få Bisping ned på bakken for å brukt sin hovedstyrke, som er submissions. Bisping er bra på alle felt, og jeg er trygg på at han har bedre boksing enn Jason, og kommer til å ta en decision i en litt skuffende kamp. Jeg håper naturligvis at Mayhem dumper Bisping på ræva å kvæler han i svime fort som faen, men jeg ville ikke satt penger på det. Du har et godt poeng, men jeg har allerede satt penger på det Føler det står og faller på takedown-defensen til bisping og omvendt. Håper ihvertfall at det blir en litt mer spennende kamp enn hva som er sannsynlig. Kjører de 3 eller 5 runder? 5 runder ser det ut som. Kilde Må innrømme at det er lenge siden jeg har sett en Mayhem fight....hvordan pleier cardio'en hans å være ? Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Mayhem har god cardio, og en sinnsyk mengde energi. Bisping har også relativt bra cardio, men han har aldri opplevd en 5-runder. Det har mayhem Lenke til kommentar
nipton Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) very very interesting. Fabricio slår som ei jenta noen ganga når han e pressa xD Head down and arms swinging wild! Stakars tru.. hahaha.. FJODOR vs Ishii. Dream New years. UFC 144 Japan. Jackson vs Bader Endret 25. november 2011 av nipton Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Chris Leben er utestengt i ett år: Link til lengre nyhet for de som er interessert Endret 29. november 2011 av Geir M Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 side ikke funnet Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 side ikke funnet Da er linket fikset Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 http://mmajunkie.com/news/26287/ufc-138s-chris-leben-suspended-one-year-following-failed-drug-test-painkillers.mma Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Synes det virker litt rart å gi en så lang utestengelse for smertestillende medikamenter egentlig. Spesielt med tanke på hvor liberal holdningen er til ting som er langt mer prestasjonsfremmende som steroider. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) John Olav Einemo Back in UFC, Likely to Face Mike Russow at UFC on FOX 2 Dat FACE! http://www.youtube.com/watch?v=5FNvE7Hla0w In Slow mo it reminds you what greatness really is. Cross backleg trip.. wtf.. who DOES THAT! Endret 29. november 2011 av nipton Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Anderson ser uber ut i den videoen der nipton Desember ser ut til å bli en fantastisk måned for oss MMA fans ! UFC , Strikeforce , M-1 Global , alle seriene med storkamper , gledes ! Btw : hvilken kvinnfolk kamp er det bildet hentet fra nipton ? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 ^ http://www.bestofmma.com/wp-content/uploads/Ronda-Armbar-Julia-Budd.jpg Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 For et vanvittig grusomt bilde. Får frysninger på ryggen av ting som det der. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Måtte sjekke Ronda Rousey vs Julia Budd på youtuben nå , forøvrig ser dommeren ut som en vampyr om noen skulle ha interesse av akkurat det grøsses , var ikke snakk om å gi seg der nei Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 John Olav Einemo Back in UFC, Likely to Face Mike Russow at UFC on FOX 2 Hva tenker folket om denne kampen? Russow er kanskje ikke det største navnet i UFC, men han har bare ett tap på 16 kamper, og det skjedde for evigheter siden. Einemo ble knocket i forrige kamp, og Russow har vunnet sine siste to kamper (mot ganske bra motstandere) på KO. Jeg tror ikke dette blir en walkover for Einemo, men holder han som svak favoritt likevel. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Er det nokon som veit om ein bra stream der eg kan sjå TUF finalen laurdag? Den går vel på spike TV, og blir vel ikkje tilgjengeleg som PPV på www.ufc.tv ? Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Er det nokon som veit om ein bra stream der eg kan sjå TUF finalen laurdag? Den går vel på spike TV, og blir vel ikkje tilgjengeleg som PPV på www.ufc.tv ? Slenger meg på denne, men jeg lurer på hvor man kan se hele sesongen? Har ikke sett TUF med Miller, så noen som har tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå