Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Japp.. Dana is king.

http://www.heavy.com/mma/ufc/2011/10/strikeforce-champ-melendez-may-get-immediate-title-shot/

“I've got to run my business, so if I have to yank him over here, I'll do it,” White said following the post-fight press conference.

“There are a couple of different things we could do. Melendez could come over here and fight for the title. But I hate to do that to guys, because everyone who comes over and fights for the UFC for the first time, they have a first tough fight and they have to get those jitters out,” White said. “That division is so stacked and there are so many people right at that top level, we need to figure it out. We’re going to figure out what we’ll do after the fight on Saturday.”

Hahahaha.. Fly!

Hashads Statement

"After my last fight against Tito Ortiz, I dislocated my right thumb, which required it to be set back in place and held with pins," the statement read. "24 hours ago, my physician removed the pins. At that time, I learned that it would require another three weeks of rehabilitation before engaging in any exercise or training that would require the use of my hand."

"Dana White and I spoke earlier today, and I fully understand his decision to put Machida against Jones for the title at UFC 140. Given the rehabilitation time I require for my dislocated thumb, I would not be 100 percent ready by December 10. The UFC has to keep making fights that entertain the fans. I would have done the same thing as Dana in his position. I'm asking for the fans to support me as I rehabilitate my hand, and I promise I will be back fighting very quickly."

Source MMA Torch Phone Post

Endret av nipton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edgar, F - Maynard, G 2 (2,15)

Sonnen, C - Stann, B 2 (3,15)

Innsats: 1254,91

Totalodds: 6,77

Potensiell utbetaling: 8498,88

Totalinnsats kr 1 254,91

Total potensiell utbetaling kr 8 498,88

Gikk likegjerne all-in på Unibet. Bare for å få litt ekstra spenning rundt dette allerede syke cardet. Ikveld blir det koffein og PPV!

Lenke til kommentar

Chael Sonnen er #2 i verden i Middleweight og er favoritt i kampen, men omstendighetene rundt kampen får meg til å tro at 3,15 i odds på Brian Stann er verdt å satse på. Først og fremst at han ikke har vært i kamp siden tittelkampen mot Anderson i august i fjor. Han har sagt i intervju at han tror han vil være rusten, og at han nok ikke vil være på sitt beste. Chael har også hatt mye utenomsportslig tull å takle som må ha tatt vekk fokuset hans fra MMA.

I mellomtida har Brian Stann vist seg som en legitim topp 10 Middleweight med TKO'er over veteraner som Leben og Santiago. Han er en skikkelig badass med knockout-power i armer og bein, og med sin marinebakgrunn er han naturlig nok sterk i hodet. Brian Stann vil sloss til døden.

Med alt dette sagt, Chael Sonnen er en fenomenal bryter, med muligens den beste double leg-takedown i hele UFC. En mathcup som dette her, med en bryter mot en bokser, vil normalt gå bryterens vei. Men 3,15 er etter min mening et ganske fint bet.

Lenke til kommentar

Er faktisk enig med Chael, han er bedre enn Anderson, og uten tvil den beste wrestleren i UFC.. Og da mener jeg han er den som har størst suksess med wrestlingen sin i UFC. Ingen er så dominant som ham. Kan ikke se at Stann har noen mulighet, annet enn selvsagt "one hit wonder" i begynnelsen av hver runde.. :cool:

Lenke til kommentar

Er faktisk enig med Chael, han er bedre enn Anderson, og uten tvil den beste wrestleren i UFC.. Og da mener jeg han er den som har størst suksess med wrestlingen sin i UFC. Ingen er så dominant som ham. Kan ikke se at Stann har noen mulighet, annet enn selvsagt "one hit wonder" i begynnelsen av hver runde.. :cool:

Hahahah, aldri. Anderson er tidenes MMA-utøver, #1 p4p. Han er mange ganger bedre enn Sonnen, og jeg er stor Chael-fan.

Lenke til kommentar

WEE AAAAAAAAAREEEEE LIIIIVEEEE!!!!

UFC 136 Chat/oppdatering/shoutbox:

Wow. First Round Lauzon med en fantastisk seier over Guillard.

Veldig solid første runde av Nam Phan. Ikke sjokkert om noen av dommerne har denne som en 10-8. 10-9 Phan.

10-9 Phan.

FY SATAN I HÆLLVETTE FOR EN 3 RUNDE! 10-9 Garcia etter en helt VANVITTIG runde.

Jeg scora denne 29-28 Phan, som også ble sluttresultatet.

10-8 Sonnen

Sonnen subber Stann med en arm triangle.

Ekstremt imponerende av Chael.

Chael Sonnen med et seiersintervju i beste WWE-stil! LEGENDARISK!! Caller ut Anderson Silva.

Helt vanvittig event sålangt, kanskje det beste noensinne hvis dette fortsetter.

10-9 Florian

JEVN Runde, tok Florian denne også? Aldo må skjerpe seg!

Nå begynner det å lukte fugl av Aldo. 10-9 Aldo.

Florian var kanskje mer aggressiv, men Aldo lander mer og bør ta denne runden. 10-9 Aldo

Hver fighter har nå èn klar og en jevn runde. Dette vil bli avgjort i den femte.

10-9 Aldo.

Jeg har denne fighten 48-47 Aldo.

Alle dommerne sier 49-46 Aldo, så Aldo fikk tydelig rundene 2-5. Fortjent seier. Bra at dommerne ikke ble blindet av Florians aggressivitet, Aldo var den beste mannen her.

Main event-tid. Mitt tips er Maynard UD.

KAN DU SI DEJA VU?! 10-8 Maynard, total dominans. Dette ser ekstremt bra ut for Gray

Hahah! Hva i helvete Gray?! Edgar fikk den runden gratis. Gratis. 10-9 Edgar.

Maynard choker. Maynard choker. Gray din rass. Hva driver du med? Edgar har dommerne i lomma med head movement og veike leg kicks. 10-9 Edgar. Herregud Gray, skal du rote bort denne og?

3:30 i 4 runde nå, sjansen er der for en ny uavgjort. Men da må Gray må ræva i gir.

FRANKIE EDGAR KNOCKER GRAY MAYNARD! Wow. Fantastisk seier for Edgar, men patetisk at Gray ikke gjorde mer utav den første runden.

Et helt fantastisk card, det må jeg si. Definitivt det beste jeg har sett live, og kanskje det beste jeg har sett noensinne.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

UFC 136

Syntes dette var en veldig bra event. Hadde aldri trudd at Edgar skulle vinne på den måten.

Sonnen var også veldig imponerende.

Noen post-fight interview. :)

Sonnen: http://www.mmafighting.com/video/chael-sonnen-ufc-136-post-fight-interview/

Edgar: http://www.mmafighting.com/video/frankie-edgar-ufc-136-post-fight-interview/

Dana: http://www.mmafighting.com/video/dana-white-ufc-136-post-fight-interview/

Endret av Oriuss
Lenke til kommentar

Hadde 4/5 rett. desverre så hadde jeg Guillard som vinner på begge kupongene så ble ingenting.

09.10.2011 03:00 Melvin Guillard - Joe Lauzon (1-2)

1 - 0 1 1.33 Vunnet

09.10.2011 03:00 Jose Aldo - Kenny Florian (1-2)

1 - 0 1 1.35 Vunnet

09.10.2011 03:00 Chael Sonnen - Brian Stann (1-2)

1 - 0 1 1.33 Vunnet

09.10.2011 03:00 Melvin Guillard - Joe Lauzon (1-2)

1 - 0 1 1.33 Vunnet

09.10.2011 03:00 Jose Aldo - Kenny Florian (1-2)

1 - 0 1 1.35 Vunnet

09.10.2011 03:00 Chael Sonnen - Brian Stann (1-2)

1 - 0 1 1.33 Vunnet

09.10.2011 03:00 Frank Edgar - Gray Maynard (1-2)

1 - 0 1 1.60 Vunnet

09.10.2011 02:00 Anthony Pettis - Jeremy Stephens (1-2)

1 - 0 1 1.36 Vunnet

haha.. skulle tatt ut pengene når jeg hadde sjangsen men så det ikke før nå..

Klokka: 9.25-13.30 var pengene på kontoen. nå er de borte.. så koseli xD

Endret av nipton
Lenke til kommentar

On the Streets of west linn oregon.... xD

Har masse mma gear på finn om noen skulle ønske noe. Vet at dette ikke er kjøps tråd men ville bare informere om noen skulle være interessert i noe.

MMA Hansker, Bag og Tshirt fra Usa

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30594291

Helt nytt aldri brukt.

Under Armour Lightning Bolt Kortermet Rashguard:

Størrelse: Large

Farge: Blå, Svart og Hvit

Pris: 350kr

Hayabusa Hybrid MMA Gloves

Størrelse: L/XL

Pris: 600kr

Everlast Pro Style Grappling Gloves:

Farge: Svart

Størrelse: L/XL

Vekt: 4oz

Pris: 350kr

Hayabusa Gear Bag – Pro Mesh

Pris: 500kr

Test: http://mmagearadvice.com/2010/04/22/review-hayabusa-gear-bag-pro-mesh/

Throwdown Raven Tshirt (Grå)

Størrelse: XL

Pris: 300kr

Tri Coasta Korean Zombie 2.0 Tee

X-Large:

Bryst: 107-112cm

Pris: 250kr

Legg til en awesome SubWrestling video fra 10th Planet Montreal

Dat Speed

http://www.vimeo.com/29899793

Papy Abedi vs Thiago Alves UFC 138.

Mini docu om svensk fransk congoern.

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Forbanna kjipt.

Tja.. når var sist en GSP-kamp levde opp til forventningene? BJ Penn vs Nick Diaz er mer enn verdig for en UFC main event, og det er garantert fyrverkeri, på beina og på bakken. Dessuten har vi heavyweightkampen mellom Mitrione og Kongo som kan bli veldig underholdende, forutsatt at Kongo ikke bare prøver å holde Matt nede. Men det tror jeg ikke han klarer. For UFC er det kjipt at GSP ble skadet da han er deres nest største PPV-magnet, men jeg synes det er ok at vi slipper nok en antiklimaks av en GSP-kamp.

Jeg har penga mine på BJ Penn 30-27 etter en vanvittig kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...