JimRamse Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Synes det var litt slapt av Liddell å ikke trene av seg magen engang før kampen. 8714347[/snapback] Han har da alltid hatt litt mage mener jeg på. Tror bare det er sånn kroppsbygningen han sin er. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ikke at en sixpack hadde hjulpet han noe i kampen i natt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Joda, om han hadde hatt en sixpack på haka. Steike for en kamp. Steike for en ppv. Steike som jeg market ut da Dan Henderson kom ut i ringen og fleipet med Rampage. Det er definitivt en drømmekamp. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Enig i det LarsP. Eneste som er kjedelig er jo at alle de gode fighterene forsvinner fra Pride. Virker nesten som om hele Pride kommer til å forsvinne. Kjedelig. Savner "kneing på marka, soccer kicks å stomps.......... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Men magen mener jeg vitner om at han ikke har trent noe særlig mye kardio, eller kanskje ikke trent så veldig seriøst generelt, kanskje han mistet den psykiske edgen også. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Legger ved en liten gif av slutten av kampen mellom Liddell å Jackson. Ikke se hvis du ikke vil vite utfallet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Men magen mener jeg vitner om at han ikke har trent noe særlig mye kardio, eller kanskje ikke trent så veldig seriøst generelt, kanskje han mistet den psykiske edgen også. 8715150[/snapback] Pølsevev. Fedor ser jo mye mer slacker ut enn Chuck, og han er jo en maskin når det kommer til kardio. Ole Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Er en grunn til at Fedor er sterk som en bjørn, å har cardio som en veddeløps hest. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Synes det var litt slapt av Liddell å ikke trene av seg magen engang før kampen. 8714347[/snapback] Du vet jo ikke hva han driver med, skal love deg at Chuck er veltrent. Magen har alltid vært der. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ja, det er sant. Men jeg vil tro at det kan påvirke det psykiske aspektet, kanskje til hans fordel til og med. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 JimRamse: haha, sant. Fedor er en maskin. Noen som vet hvem han skal sloss mot i sin neste kamp? Har ikke fulgt så mye med i det siste. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Svada, tror ikke Chuck kan se mye veldig mye mer veltrent ut enn dette: Her snakker vi LAV fett prosent. Endret 27. mai 2007 av brutti Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Oisann, ser ut som at jeg trodde feil da. Kanskje han bare har en utstående mage vanligvis, det bare så litt rart ut da en mann som egentlig skulle ha trent til han blødde ut av øynene i ukene før kampen hadde en mage som hang over beltet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 JimRamse: haha, sant. Fedor er en maskin. Noen som vet hvem han skal sloss mot i sin neste kamp? Har ikke fulgt så mye med i det siste. 8715919[/snapback] Hørte rykter om at han skulle møte Gud. Fedor har 1.35 i odds. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Uventet utfall for min del, vedda på at chuck vill vinne i runde 4\5, men håpet på at rampage skulle vinne, så det er definitivt et koslig utfall for min del Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Visste at Rampage kom til å vinne hvis han ikke var nervøs som i den første UFC kampen han sin. I det jeg så staredown'en visste jeg Liddell kom til å gå ned for telling. De fleste er redde for å stå med Liddell, noe Rampage ikke er. Dette utgjorde en del tror jeg. Det som er festelig er at alle sa at Liddell sin standup var så mye bedre enn Rampage sin. Første kampen viste noe annet, å nå så vi det igjen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Synes du gir gud uhensiktsmessig gode odds Lars. Virker nesten som at uansett hvem Fedor møter, er han bedre enn motstanderen, ikke bare totalt sett, men bedre på alle måter. Hvis han møter noen som er spesielt gode på en spesiell ting, er Fedor enda bedre, til og med på denne tingen motstanderen hans "spesialiserer" seg i. Endret 28. mai 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 At man skal se ut som en bodybuilder for å være en bra fighter er bare tull. Her har vi verdens beste fighter. Håper virkelig han kommer en tur til UFC snart. De har fått endel bra HW i det siste, men ingen som kan måle seg med Fedor Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eg tror eg ødela stemmebåndet eller noe. FAEN så eg skrek når chuck lå der KO'ed. ÅHh det var herligt. Eg VISTE at rampage kom til å vinne. Chuck har så å si nesten bare gått mot groundfightere i de siste kampene så her fikk han endelig møte en som går toe2toe og som slår hardt og bra og da skjedde det som eg og maange andre håpet på Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 helder gracie familien på enda ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfi...iation=&weight= Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå