Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Synes det var litt slapt av Liddell å ikke trene av seg magen engang før kampen.

8714347[/snapback]

Han har da alltid hatt litt mage mener jeg på. Tror bare det er sånn kroppsbygningen han sin er.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ikke at en sixpack hadde hjulpet han noe i kampen i natt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Men magen mener jeg vitner om at han ikke har trent noe særlig mye kardio, eller kanskje ikke trent så veldig seriøst generelt, kanskje han mistet den psykiske edgen også.

8715150[/snapback]

Pølsevev. Fedor ser jo mye mer slacker ut enn Chuck, og han er jo en maskin når det kommer til kardio.

Ole :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Uventet utfall for min del, vedda på at chuck vill vinne i runde 4\5, men håpet på at rampage skulle vinne, så det er definitivt et koslig utfall for min del :D
Lenke til kommentar
Visste at Rampage kom til å vinne hvis han ikke var nervøs som i den første UFC kampen han sin. I det jeg så staredown'en visste jeg Liddell kom til å gå ned for telling. De fleste er redde for å stå med Liddell, noe Rampage ikke er. Dette utgjorde en del tror jeg. Det som er festelig er at alle sa at Liddell sin standup var så mye bedre enn Rampage sin. Første kampen viste noe annet, å nå så vi det igjen. :)
Lenke til kommentar

Synes du gir gud uhensiktsmessig gode odds Lars. Virker nesten som at uansett hvem Fedor møter, er han bedre enn motstanderen, ikke bare totalt sett, men bedre på alle måter. Hvis han møter noen som er spesielt gode på en spesiell ting, er Fedor enda bedre, til og med på denne tingen motstanderen hans "spesialiserer" seg i.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

At man skal se ut som en bodybuilder for å være en bra fighter er bare tull. Her har vi verdens beste fighter.

Håper virkelig han kommer en tur til UFC snart. De har fått endel bra HW i det siste, men ingen som kan måle seg med Fedor

fedoroldschool_training.jpg

Lenke til kommentar
Eg tror eg ødela stemmebåndet eller noe. FAEN så eg skrek når chuck lå der KO'ed. ÅHh det var herligt. Eg VISTE at rampage kom til å vinne. Chuck har så å si nesten bare gått mot groundfightere i de siste kampene så her fikk han endelig møte en som går toe2toe og som slår hardt og bra og da skjedde det som eg og maange andre håpet på
:D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...