Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig tragisk at Nick Diaz ikke greier å overholde enkle avtaler slik at denne kampen kan skje. Ikke bare er GSP vs Diaz ute, dette betyr også at den kampen jeg så mest fram til å hele år, BJ vs Condit, heller ikke kommer til å skje. Denne eventen gikk fra fantastisk til middelmådig. Jeg ga ikke Nick mye sjanse mot GSP, men Condit har enda mindre. Diaz har bedre boksing og bedre jitz, og ville tatt Condit hvis de to hadde møttes.

Lenke til kommentar

Utrolig tragisk at Nick Diaz ikke greier å overholde enkle avtaler slik at denne kampen kan skje. Ikke bare er GSP vs Diaz ute, dette betyr også at den kampen jeg så mest fram til å hele år, BJ vs Condit, heller ikke kommer til å skje. Denne eventen gikk fra fantastisk til middelmådig. Jeg ga ikke Nick mye sjanse mot GSP, men Condit har enda mindre. Diaz har bedre boksing og bedre jitz, og ville tatt Condit hvis de to hadde møttes.

Som jeg skulle sagt det selv. Veldig, VELDIG flaks at jeg faktisk ikke dro til Vegas som jeg hadde tenkt til....nesten mer nedtur at BJ v Condit ikke skjedde. Diaz er jo rett og slett bare dum når han ikke klarer å møte opp på så mye som en enkel pressekonf. Han ække SÅ tøff i trynet, men han mumler hvertfall ikke like ille som broren...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Diaz trakk seg aldri, men mista kampen fordi han ikke vil være med på UFC's hype train. Er ikke første gang det har skjedd med Diaz. Han liker ikke måten pressen vrir og vender på alt han sier for å hype fighter.

Lenke til kommentar

Diaz trakk seg aldri, men mista kampen fordi han ikke vil være med på UFC's hype train. Er ikke første gang det har skjedd med Diaz. Han liker ikke måten pressen vrir og vender på alt han sier for å hype fighter.

alle andre stiller opp, skal han ha den gangster attituden så kommer han ikke langt..

jævlig synd så fram til denne kampen..

Lenke til kommentar

"Vil ikke være med på hype train", vel, da får han holde seg til å bokse i treningslokalet, da. UFC ER jo hype, det er som om Hulk Hogan skulle nekte å bryte mot Undertaker på 80-tallet fordi kampen ville bli så hypet. Time for a reality check. UFC er sirkus.

Men på den andre siden, WWF-sirkuset hadde jo også typiske "good guys" og "bad guys", kanskje hele greia er kalkulert fra White sin side for å skape noen bad guys og noen good guys også. Så blir good vs bad kampene enda mere hypet opp i pressen. Mere PR=mere penger osv osv.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Penn og diaz har samme kvaliteter Bjj masters med boksing som sitt fortee.

Noe som gjør matchen så spennende.

Men tror at Bj vil vinner pågrunn av superior wrestling.

Eneste måten Diaz vinner er om han får penn i en slug fest som han gjorde med paul daily, noe som er lite sannsynelig.

Bj skal ha bedre BJJ enn diaz.

While most people need a decade or more to become a black belt, Penn had, with only three years of training, not only received a black belt but defeated people who had been training their entire lives on his way to winning the World Jiu-Jitsu Championship. Penn is thought to have earned the fastest black belt of all active Brazilian Jiu-Jitsu practitioners.

He isent called The prodigy for nothing.

BJ Penn: 90 Days - Documentary

haha, Stockton Mothafaka! morsomt. 209!

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Tror ikke kondisjonen var så dårlig mot GSP heller. Det er tyngre å få juling enn å gi det. En veldig interessant matchup er det uansett. På mange måter er dette en mer interessant kamp enn Diaz/GSP. Det ville vært en ny og interessant motstander for GSP, men vi "vet" vel egentlig utfallet av den kampen på forhånd. Denne kampen er langt mer åpen, og er en kamp der Diaz kan vise sine styrker, fremfor å fungere som et gulvteppe for GSP i 5 runder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...