nipton Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Mitsuhiro vs. Joachim http://www.dailymotion.com/video/xj3ett_mitsuhiro-vs-joachim_sport Endret 4. juni 2011 av nipton Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Noen her som har noen mening om vinneren av The Ultimate Fighter, Tony Ferguson? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Han virker veldig solid.. Har litt tro på han, bare han ikke går i fella til tidligere TUF-vinnere, at dem trur dem er best allerede. Det jeg "hatet" derimot var at Pettis ikke skjønte at han måtte trene wrestling, ev. hvordan komme seg opp. Er så lei den svette ekle lille mannen som legger seg på alle motstanderne sine. Greit nok han har cardio ut av en helt annen verden, men finnes ingen som er mer irriterende å se på. Han er kryptonitten til alle spennende fightere. Men jeg skylder ikke på ham, mer på de mindre intelligente som ikke tar ham seriøst. Pettis viste vel bare at det ikke er noen vits å komme til UFC uten noen form for wrestling defence. Kom deg til helvete opp, stopp TD eller bjj the fuck out of him.. Endret 6. juni 2011 av Battone Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Pettis hadde absolutt potensial, men som du sa var groundgamen ganske elendig! Ser bare fram til neste helg da Junior og Carwin skal gi hverandre juling! Lenke til kommentar
nipton Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jon Olav Einemo 3.10 - Dave Herman : 1.30 Innsats (NOK): 800kr. Einemo. Diego Nunes 3.40: - Kenny Florian : 1.30 Innsats (NOK): 100kr. Nunes. Shane Carwin 2.40 - Junior Dos Santos 1.53 Innsats (NOK) 100kr på Santos Cant make money on favorites Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) BJJ'en til Pettis er egentlig bra. Det er lettere å holde posisjon på toppen for brytere enn å subbe fra bunn hvis man er best i bjj. Brytinga må derimot forbedres kraftig. Han er enda ung, så det burde ikke være umulig. Endret 7. juni 2011 av Geir M Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Pettis hadde absolutt potensial, men som du sa var groundgamen ganske elendig! Ser bare fram til neste helg da Junior og Carwin skal gi hverandre juling! Pettis sitt groundgame er bra. Jiu Jitsuen er knallbra, men han mangler litt på bryting. Her kan du jo se hva Clay Guida selv synes om Pettis sitt groundgame. http://www.youtube.com/watch?v=ZTiAqKOLt70&feature=player_embedded#at=160 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Gina Carano Fails Medicals for June 18 Strikeforce. Litt kjedelig. Gina er min favoritt kvinnelig MMA fighter. Håper ikke det er noe alvorlig galt med henne...... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Joe Rogan Podcast - Early GSP vs Nick Diaz talk. http://www.youtube.com/watch?v=a83FCAEpF-I&feature=player_embedded Endret 7. juni 2011 av JimRamse Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 GSP Diaz kommer til å ende i nok en GSP-decision. Diaz er god nok stående, men GSP kommer til å ta han ned med letthet. På bakken er Diaz god nok til å være en trussel, men neppe god nok til å subbe GSP. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 GSP Diaz kommer til å ende i nok en GSP-decision. Diaz er god nok stående, men GSP kommer til å ta han ned med letthet. På bakken er Diaz god nok til å være en trussel, men neppe god nok til å subbe GSP. Er lei for det kan bli en lay-and-pray decision seier for GSP. Han er uten tvil fantastisk fighter, men er enig med det Joe Rogan sier. Han har blitt alt for kjip med å kun "safe" kampene sine, istedet for å prøve å knocke, eller subbe motstanderne sine. At de siste 4 kampene har gått til decision sier vel sitt.............. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hey folkens! Måtte kansellere Canal+ pakken, grunna det blei for dyrt i lengda. Eg undrast om Dykk veit kvar eg kan streame UFC live i god kvalitet? Eg brukte www.ufc.tv nokre gonger, men dei har slutta pga rettigheter. Yahoo sports? Eg ønskjer ikkje noko piratstream av dårleg kvalitet... Noko tips? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hey folkens! Måtte kansellere Canal+ pakken, grunna det blei for dyrt i lengda. Eg undrast om Dykk veit kvar eg kan streame UFC live i god kvalitet? Eg brukte www.ufc.tv nokre gonger, men dei har slutta pga rettigheter. Yahoo sports? Eg ønskjer ikkje noko piratstream av dårleg kvalitet... Noko tips? Kjøpte akkurat gjennom ufc.tv jeg, virker som om de har fjernet blokkeringen av Norge, Sverige og et par andre. Kun Italia, Storbritannia, Irland ++ som ikke kunne kjøpe virket det som. Ellers brukte jeg Yahoo Sports før ufc.com kom med HD-stream og det funker helt greit, men får det ikke i HD der (gjorde hvertfall ikke det forrige gang jeg sjekket). Kostet bare $24.99 for eventen også, pleide å være $44.99.... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Denne nyheten likte jeg :-) Dana White Announces All UFC Main Events Will Be Five Rounds Lenke til kommentar
;_; Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Mhm, vet du om det gjelder co-main events også? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 De hadde vel sagt det, hvis det var tilfellet. Jeg er enig i at dette er et bra tiltak. Mange jevne kamper som har endt i en marginal decision ville nok fått et mer tilfredsstillende utfall med 5 runder. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jon Olav Einemo 3.10 - Dave Herman : 1.30 Innsats (NOK): 800kr. Einemo. Diego Nunes 3.40: - Kenny Florian : 1.30 Innsats (NOK): 100kr. Nunes. Shane Carwin 2.40 - Junior Dos Santos 1.53 Innsats (NOK) 100kr på Santos Cant make money on favorites Ditto Jon Olav Einemo 3.10 - Dave Herman 1.30 Donald Cerrone 1.20 - Vagner Rocha 4.10 Shane Carwin 2.40 - Junior Dos Santos 1.53 i multispill , så satser på de ikke skuffer meg Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jon Olav Einemo 3.10 - Dave Herman : 1.30 Innsats (NOK): 800kr. Einemo. Diego Nunes 3.40: - Kenny Florian : 1.30 Innsats (NOK): 100kr. Nunes. Shane Carwin 2.40 - Junior Dos Santos 1.53 Innsats (NOK) 100kr på Santos Cant make money on favorites Ditto Jon Olav Einemo 3.10 - Dave Herman 1.30 Donald Cerrone 1.20 - Vagner Rocha 4.10 Shane Carwin 2.40 - Junior Dos Santos 1.53 i multispill , så satser på de ikke skuffer meg Har første 2 bets'a jeg og....men har Stout og Florian i tillegg...Synes main event'en er litt for åpen ! Lenke til kommentar
;_; Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 VG artikkel om John Olav Ikke helt enig med alt som blir sagt i den artikkelen da, "- Han er kanskje den tungvekteren med best ground game i verden", tror nok det er Werdum ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå