Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han virker veldig solid.. Har litt tro på han, bare han ikke går i fella til tidligere TUF-vinnere, at dem trur dem er best allerede.

Det jeg "hatet" derimot var at Pettis ikke skjønte at han måtte trene wrestling, ev. hvordan komme seg opp. Er så lei den svette ekle lille mannen som legger seg på alle motstanderne sine. Greit nok han har cardio ut av en helt annen verden, men finnes ingen som er mer irriterende å se på. Han er kryptonitten til alle spennende fightere. Men jeg skylder ikke på ham, mer på de mindre intelligente som ikke tar ham seriøst.

Pettis viste vel bare at det ikke er noen vits å komme til UFC uten noen form for wrestling defence. Kom deg til helvete opp, stopp TD eller bjj the fuck out of him..

Jiu+Jitsu+Girls.jpg

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Jon Olav Einemo 3.10 - Dave Herman : 1.30

Innsats (NOK):

800kr. Einemo.

Diego Nunes 3.40: - Kenny Florian : 1.30

Innsats (NOK):

100kr. Nunes.

Shane Carwin 2.40 - Junior Dos Santos 1.53

Innsats (NOK)

100kr på Santos

Cant make money on favorites :)

Lenke til kommentar

BJJ'en til Pettis er egentlig bra. Det er lettere å holde posisjon på toppen for brytere enn å subbe fra bunn hvis man er best i bjj. Brytinga må derimot forbedres kraftig. Han er enda ung, så det burde ikke være umulig.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Pettis hadde absolutt potensial, men som du sa var groundgamen ganske elendig! Ser bare fram til neste helg da Junior og Carwin skal gi hverandre juling!

Pettis sitt groundgame er bra. Jiu Jitsuen er knallbra, men han mangler litt på bryting. Her kan du jo se hva Clay Guida selv synes om Pettis sitt groundgame.

http://www.youtube.com/watch?v=ZTiAqKOLt70&feature=player_embedded#at=160

Lenke til kommentar

GSP Diaz kommer til å ende i nok en GSP-decision. Diaz er god nok stående, men GSP kommer til å ta han ned med letthet. På bakken er Diaz god nok til å være en trussel, men neppe god nok til å subbe GSP.

Er lei for det kan bli en lay-and-pray decision seier for GSP. Han er uten tvil fantastisk fighter, men er enig med det Joe Rogan sier. Han har blitt alt for kjip med å kun "safe" kampene sine, istedet for å prøve å knocke, eller subbe motstanderne sine. At de siste 4 kampene har gått til decision sier vel sitt..............

Lenke til kommentar

Hey folkens!

Måtte kansellere Canal+ pakken, grunna det blei for dyrt i lengda. Eg undrast om Dykk veit kvar eg kan streame UFC live i god kvalitet?

Eg brukte www.ufc.tv nokre gonger, men dei har slutta pga rettigheter. Yahoo sports?

Eg ønskjer ikkje noko piratstream av dårleg kvalitet...

Noko tips?

Lenke til kommentar

Hey folkens!

Måtte kansellere Canal+ pakken, grunna det blei for dyrt i lengda. Eg undrast om Dykk veit kvar eg kan streame UFC live i god kvalitet?

Eg brukte www.ufc.tv nokre gonger, men dei har slutta pga rettigheter. Yahoo sports?

Eg ønskjer ikkje noko piratstream av dårleg kvalitet...

Noko tips?

Kjøpte akkurat gjennom ufc.tv jeg, virker som om de har fjernet blokkeringen av Norge, Sverige og et par andre. Kun Italia, Storbritannia, Irland ++ som ikke kunne kjøpe virket det som.

Ellers brukte jeg Yahoo Sports før ufc.com kom med HD-stream og det funker helt greit, men får det ikke i HD der (gjorde hvertfall ikke det forrige gang jeg sjekket).

Kostet bare $24.99 for eventen også, pleide å være $44.99....

Lenke til kommentar

Innsats (NOK):

800kr. Einemo.

Innsats (NOK):

100kr. Nunes.

Innsats (NOK)

100kr på Santos

Ditto

Jon Olav Einemo 3.10 - Dave Herman 1.30

Donald Cerrone 1.20 - Vagner Rocha 4.10

i multispill , så satser på de ikke skuffer meg :thumbup:

Lenke til kommentar

Innsats (NOK):

800kr. Einemo.

Innsats (NOK):

100kr. Nunes.

Innsats (NOK)

100kr på Santos

Ditto

Jon Olav Einemo 3.10 - Dave Herman 1.30

Donald Cerrone 1.20 - Vagner Rocha 4.10

i multispill , så satser på de ikke skuffer meg :thumbup:

Har første 2 bets'a jeg og....men har Stout og Florian i tillegg...Synes main event'en er litt for åpen !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...