Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sykt! Mange, mange fete fights som kan settes opp etterhvert da! Lurer på hvordan det vil gå med Fedor og m1 med co promotering jaget dems nå!

Fedor legger vel opp snart, så det spørs om det blir noen aktuell problemstilling. Inntil kontrakten er utløpt blir det vel bare business as usual med co-promotering når han går kamper.

Lenke til kommentar

Jeg likte ikke rotet til SF, men samtidig var det vel den eneste gjenværende reelle konkurrenten til UFC. Ser ikkenoe positivt komme ut av dette, annet enn at UFC bli enda sterkere.

 

Er på tide myndighetene bryter inn og nekter UFC å kjøpe opp absolutt alle konkurrentene. Paul Daley og Dan Henderson er ihvertfall fucked, regner med Fedor forlater ganske fort og. Så må vi ikke glemme Josh Barnett og Jason Miller.

 

Ellers er det mange spennende match-ups, så jeg håper dem separerer Strikeforce som en egen organisasjon der dem kan fighte seg inn i UFC med gode resultater. Ikke noen assimilering, slik dem gjorde med Pride og til dels WEC. UFC trenger en rekruteringsorganisasjon, der hvem som helst kan komme inn. Trur det er for tøft for mange å gå rett inn i UFC idag..

 

Mine 2 cent..

Lenke til kommentar
Jeg likte ikke rotet til SF, men samtidig var det vel den eneste gjenværende reelle konkurrenten til UFC. Ser ikkenoe positivt komme ut av dette, annet enn at UFC bli enda sterkere.

Det er jo dritspennende på sikt hvis mange av de beste i Strikeforce havner i UFC. Men det er selvsagt mulig at lønningene blir enda mer kunstig lave enn det de er per dags dato når de ikke har noen reelle konkurrenter. For oss som fans tror jeg dette er positivt. For fighterne tror jeg det kan bli negativt.

 

Hvis det blir for ille kan de vel prøve å organisere seg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Det blir ingen forandringer. Strikeforce drives nøyaktig slik de drives nå...Eneste forskjellen er at UFC eier de. :)

På kort sikt, ja. Tviler på at det fortsetter spesielt lenge, mtp at det bare er noen få dager siden avtalen ble offisiell.

Lenke til kommentar

hva skjer med at det ikke går ann å bestille ppv'en til ufc i morra i Norge da ? blokkert i flere land i europa. kan vel ta det gjennom yahoo sports, men vil jo ha i hd !

hvis dem ikke greier tilby deg en vare så last ned dagen derpå.

 

Det er jo null stress, men vil jo se shitten live i hd ! eneste som tilbyr det er ufc.com eller ufc.tv eller hva det nå er ! men ikke for oss i Norge, Sverige, Danmark osv osv osv

Lenke til kommentar

UFC 128 Spoiler

 

 

Sinnsykt imponerende av Jones, han hadde full kontroll. Btw, noen andre som så at Shogun tappet like etter/mens dommeren var på vei for å stoppe Jones, eller ble han stoppet på grunn av at Shogun tappet? Sier litt om hvor mye juling han fikk...

 

Endret av andi_c
Lenke til kommentar

UFC 128 Spoiler

 

 

Sinnsykt imponerende av Jones, han hadde full kontroll. Btw, noen andre som så at Shogun tappet like etter/mens dommeren var på vei for å stoppe Jones, eller ble han stoppet på grunn av at Shogun tappet? Sier litt om hvor mye juling han fikk...

 

 

 

La merke til det jeg også. Tror nok dommeren stoppet det før han tappet, men ja..sier litt om hvor mye juling han fikk når han rett og slett ga seg !

 

Lenke til kommentar

UFC 128

 

 

Hadde på forhånd tippet at Jones skulle ta Shogun, men dette var vanvittig imponerende. Hadde regnet med at Jones skulle være litt dårligere enn Shogun stående, men vinne grunnet takedowns og GnP. Hadde ikke sett for meg en slik dominanse. Jones er helt utrolig. 3 år med MMA-trening og allerede champ. Har potensiale til å bli den største noensinne.

 

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Damn! Jon Olav Einemo skal sloss mot Shane Carwin @ UFC 131! Skulle ønske Einemo fikk en oppvarmingskamp først.

 

Kilde

 

Ser den, men når man leser dette.

 

Carwin was told by UFC officials that Einemo specifically requested a fight with him.

 

så synes jeg ikke det var så galent alikevel av UFC å gi Jon Olav Einemo en kamp med Carwin. Hadde det ikke vært for at han har vært inaktiv i nesten 5 år så tror jeg det kunne blitt en kul kamp. Nå avhenger det veldig av hvor "ringrusten" Jon Olav er........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...