Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

 

Ja, de store gutta har rett og slett blitt bedre. Og da har størrelsen mye å si. Fedor er fortsatt GOAT, men er ikke verdens beste HW. Han glemte på et eller annet stadie å utvikle seg. Håper ikke vi ser ham i flere HW fighter, vi kan være glad det ikke ble noe av fighten med Overeem.

 

Og Arlovski da, hmm. Du har ikke noe i MMA å gjøre med en glasskjeve. LEgg opp, bli skuespiller eller noe..

 

 

 

hehe, ja...Arlovski burde finne på noe annet å gjøre....4 tap på rad og skikkelig glasskjeve er ikke noe å bygge videre på !

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, er egentlig enig der. Ingen vits i å oppsøke denne tråden rett etter kamper hvis man ikke har fått sett de enda. Synes en moderator/trådstarter kan slenge opp en spoilerwarning i tittelen slik Battone foreslår.

 

 

 

Ble skuffet over Fedor-kampen i helga. Følte meg veldig sikker på at han skulle vinne mot Bigfoot på knockout. Skjønner godt hvis han velger å legge opp nå.

Lenke til kommentar

Ok da kan jeg snakke fritt.

 

Jeg ble ikke overrasket i det helle tatt i Fedor kampen, har sagt det i minst 4år han burde ha gått ned til LHW, vi så for 4-5år siden trenden med meget store HW fightere.

 

Nå er han 34år gammel og med M-1 mafia global bak seg håper jeg faktisk på at han gir seg, selv om han er et idol for meg mener jeg det er best.

 

Evt en re match mot Werdum så ta det derifra men han vil fortsatt få store problemer med alistair,bigfoot osv.

 

Fedor VS bigfoot ble som en Staff VS pitbull begge gir seg ikke men han ene blir bare for stor og da ender som oftest med tap for den minste..

 

Fedor viste hjerte i kampen skulle gjerne sett en 3runde men slik ble det ikke..

 

Andrei burde gi seg han tåler jo ikke en jab på kjeven engang lenger, synd å se at fightere går nedover som man ser opp til..

 

Fedor er uansett best i mine øyne et prakt eksemplar på et godt menneske.

Lenke til kommentar

Vel, ble egentlig ikke overrasket over at Fedor tapte, desverre... Håpte på at han skulle komme sterkt tilbake etter Werdum tapet, noe som ikke skjedde... Syns egentlig han så dårligere ut denne kampen enn mot Werdum (Nei, ikke bare på grunn av at han fikk grisebank), han så ut til å være i dårlig form, han så ut til å være treigere, og han ble også tatt lett ned... (Så har det kanskje noe å si at han hadde en kamp mot en kjempe, men uansett...).

 

Jeg er en stor fan av Fedor, men for hans skyld, så håper jeg egentlig han legger opp nå, han virker ikke spesielt motivert til å fortsette, og han har heller ingenting mer og bevise, han kommer uansett til å bli husket som en av de beste og mest populære MMA utøverene gjennom tidene.

Lenke til kommentar

Vel, ble egentlig ikke overrasket over at Fedor tapte, desverre... Håpte på at han skulle komme sterkt tilbake etter Werdum tapet, noe som ikke skjedde... Syns egentlig han så dårligere ut denne kampen enn mot Werdum (Nei, ikke bare på grunn av at han fikk grisebank), han så ut til å være i dårlig form, han så ut til å være treigere, og han ble også tatt lett ned... (Så har det kanskje noe å si at han hadde en kamp mot en kjempe, men uansett...).

 

Jeg er en stor fan av Fedor, men for hans skyld, så håper jeg egentlig han legger opp nå, han virker ikke spesielt motivert til å fortsette, og han har heller ingenting mer og bevise, han kommer uansett til å bli husket som en av de beste og mest populære MMA utøverene gjennom tidene.

Meget enig i det du skriver, merket også at han var veldig uforsiktig generelt og jeg så tape komme i første runde.

Teamet til bigfoot viste jeg kom til å be han ta Fedor ned å bruke str sin noe han lett gjorde i 2runde..

 

Pride dagene var Fedor der kun for en ting VINNE han føler ikke noe motivasjon nå ser det ut til, han ser mer motivasjon i gud,sine barn,kone & venner en fighting..

 

Han har aldri vært som andre fightere, Fedor vil alltid være et idol i mine øyne uansett hva han velger..

 

Blir emosjonell av tanken på han mulig skal gi seg følgt han siden Pride Fc.

 

Lenke til kommentar

Egentlig kunne man droppet spoiler i det hele og store, for om jeg ikke har sett et event så er jeg ikke innom denne tråden. Og følger du ikke med så bryr du deg heller ikke om det kommer en spoiler eller 2.

 

Spoiler warning i trådtittel kanskje?

 

Mine 2 cent..

Har hendt et par ganger at jeg har klikket meg inn på denne tråden ubevisst før jeg har fått sett eventet, så jeg er i hvertfall for spoiler-tags litt i etterkant av eventet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si meg enig der. Fedor har liksom ikke hatt den skikkelige "killer instinct" de siste par tre kampene, som han hadde før. Virker rett å slett som han ikke har vært ordentlig motivert. En annen ting er selvsagt at de STORE tungvekterene har blitt mye bedre enn de var før. Denne gangen møtte han en enorm tungvekter ( Silva sa selv han veide ca 285 under kampen ) som er vanskelig å slå ut ( bare sjekk størrelsen på det hodet da mann ) og svart belte i BJJ. Ikke noe særlig å få en slik mann på toppen av seg. Er faktisk snakk om like stor forskjell i vekt som om en lettvekter skulle gått mot en lett tungvekter. Det er liksom nødt til å gå galt. Personlig håper jeg Fedor trekker seg tilbake nå. Han har bevist mer enn noen annen tungvekter, og jeg ønsker ikke å se han forsette å få juling av enorme tungvektere fordi han både er for liten, og ikke er motivert nok lengre...

Lenke til kommentar

Enig med dere, han bør nå bare gi seg. Trossalt , han er blitt mye tregere og man kan se at han ikke har den rette motivasjonen til å vinne kamper lenger. Når det er sagt, har han vunnet over folk som er mye større en han selv flere ganger før. Men han begynner å trekke på årene, dessuten er han ikke av den typen som bygger muskler.

 

Fedors tid er over , men fyfaen for et utrolig tiår det har vært å følge denne mannen. Jeg får hjertebank i hver eneste kamp han deltar i , det sier litt :)

Lenke til kommentar

Grunnen til at Fedor plutselig ikke er verdens beste lenger er det faktumet at han fremdeles trener på lekeplasser mens mange av de yngre, fremadstormende lever og ånder etter vitenskaplig testede treningsmetoder (dette inbefatter alt fra teknikk, til styrketrening og ernæring). Alderen har sikkert ingen positiv effekt heller.

Lenke til kommentar

Grunnen til at Fedor plutselig ikke er verdens beste lenger er det faktumet at han fremdeles trener på lekeplasser mens mange av de yngre, fremadstormende lever og ånder etter vitenskaplig testede treningsmetoder (dette inbefatter alt fra teknikk, til styrketrening og ernæring). Alderen har sikkert ingen positiv effekt heller.

sier noe der, tenkte ikke over det..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Strikeforce slår ordentlig på lyset med sine show nå, som er stappfulle med store navn! Tror de går fullt inn for å skaffe seg payperview kunder nå rundt og etter turneringa.

 

Over de 2 neste showene skal Gina Carano, Muhammed Lawal, Alistair Overeem, Fabricio Werdum, Nick Diaz, Paul Daley, Shinya Aoki, Gilbert Melendez og Gegard Mousasi sloss!

 

Strikeforce går virkelig inn for full, og satser store penger :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...