Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Faktisk vil jeg si den som går seirende ut av den turneringen er undisputed best i verden i HW. Er faktisk samlet de beste som er, vil si det kun er Cain som mangler der.. IMO

 

Vinneren av turneringen er klart i Topp 5, men og si best i verden uten og møte, JDS, Lesnar, Cain eller Carwin blir i mine øyne helt feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faktisk vil jeg si den som går seirende ut av den turneringen er undisputed best i verden i HW. Er faktisk samlet de beste som er, vil si det kun er Cain som mangler der.. IMO

 

Vinneren av turneringen er klart i Topp 5, men og si best i verden uten og møte, JDS, Lesnar, Cain eller Carwin blir i mine øyne helt feil.

Å si at man er best i verden uten å møte Fedor, Overeem og Werdum blir enda mer feil imo.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Faktisk vil jeg si den som går seirende ut av den turneringen er undisputed best i verden i HW. Er faktisk samlet de beste som er, vil si det kun er Cain som mangler der.. IMO

 

Vinneren av turneringen er klart i Topp 5, men og si best i verden uten og møte, JDS, Lesnar, Cain eller Carwin blir i mine øyne helt feil.

Å si at man er best i verden uten å møte Fedor, Overeem og Werdum blir enda mer feil imo.

 

Kanskje Fedor og Reem....men Werdum har litt mer å bevise hvis han skal bli sett på som topp 5 synes jeg...ja, han slo Fedor, men hadde aldri klart det igjen...og husker vel hvordan det gikk mellom han og JDS ?

Lenke til kommentar

Det faller på sin egen urimelighet, i så fall vil du aldri kunne si at noen er best da ingen har møtt - eller ser ut til i overskuelig fremtid å møte - de beste i begge organisasjoner.

 

Den som vinner SF HW tourneyen vil ha møtt den største andelen av verdens topp heavies og dermed også slått den totalt sett beste motstanden av noen tungvekter, alle UFC fightere inkludert.

 

 

Lenke til kommentar

Faktisk vil jeg si den som går seirende ut av den turneringen er undisputed best i verden i HW. Er faktisk samlet de beste som er, vil si det kun er Cain som mangler der.. IMO

 

Vinneren av turneringen er klart i Topp 5, men og si best i verden uten og møte, JDS, Lesnar, Cain eller Carwin blir i mine øyne helt feil.

Å si at man er best i verden uten å møte Fedor, Overeem og Werdum blir enda mer feil imo.

 

Kanskje Fedor og Reem....men Werdum har litt mer å bevise hvis han skal bli sett på som topp 5 synes jeg...ja, han slo Fedor, men hadde aldri klart det igjen...og husker vel hvordan det gikk mellom han og JDS ?

JDS vant mot Werdum, men det var mildt sagt overraskende da det skjedde. Anser han som bedre enn Carwin og Lesnar, jevn med JDS (gir fordel til JDS siden han har vunnet mot han), og hakket under Cain.

 

Det blir vanskelig å konkludere med hvem som er best etter at turneringen til strikeforce er over. Det går ihvertfall ikke noe automatikk i at Cain bør rankes som #1 bare fordi han er UFC champ, slik mange MMA-journalister som ikke ønsker å bli fratatt gratisbillettene sine vil påstå.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Faktisk vil jeg si den som går seirende ut av den turneringen er undisputed best i verden i HW. Er faktisk samlet de beste som er, vil si det kun er Cain som mangler der.. IMO

 

Vinneren av turneringen er klart i Topp 5, men og si best i verden uten og møte, JDS, Lesnar, Cain eller Carwin blir i mine øyne helt feil.

Å si at man er best i verden uten å møte Fedor, Overeem og Werdum blir enda mer feil imo.

 

Kanskje Fedor og Reem....men Werdum har litt mer å bevise hvis han skal bli sett på som topp 5 synes jeg...ja, han slo Fedor, men hadde aldri klart det igjen...og husker vel hvordan det gikk mellom han og JDS ?

JDS vant mot Werdum, men det var mildt sagt overraskende da det skjedde. Anser han som bedre enn Carwin og Lesnar, jevn med JDS (gir fordel til JDS siden han har vunnet mot han), og hakket under Cain.

 

Det blir vanskelig å konkludere med hvem som er best etter at turneringen til strikeforce er over. Det går ihvertfall ikke noe automatikk i at Cain bør rankes som #1 bare fordi han er UFC champ, slik mange MMA-journalister som ikke ønsker å bli fratatt gratisbillettene sine vil påstå.

 

Nei, enig der. Hadde vært så sinnsykt morsomt å sett Cain og JDS mot Fedor og/eller Reem. Reem har jo sett fryktelig god ut i K1 i tillegg til i mma, men skal bli morro å se ham mot litt høyere mma motstand nå i turneringen som kommer. Satser på det blir Fedor v Reem i semi'n !

Lenke til kommentar

Strikeforce Diaz vz Cyborg

 

 

God fight mellom Lawler og Jacare. Synd ikke lawler holdt seg unna guarden til jacare etter å ha ristet han. Så også ut som om lawler gav opp etter å ha unngått de subbene jacare nesten tok han på. Kanskje noe i armen røk i forsøkene? Jacare smilte og var glad etter endt runde så mulig han kjente at noe gav etter?

 

Diaz og Cyborg var like bra som forventet. Diaz er bare konge! :)

 

Lurer på ka oppstyret var etter kampen? Sies at det var noen "cholos" som drev og slengte drit til diaz før og etter kampen?

 

b3ec4e.jpg

 

 

 

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Var ett bra stevne igår.

 

Synes dette var litt festelig.

 

 

Har liksom aldri sett for meg Steven Seagal trene sammen med MMA folk, men burde kanskje ikke være så overrasket. Han har faktisk svart belte i 7.Dan i Aikido, pluss han er har masse erfaring innen andre kampsporter.

 

Silva credits Seagal for UFC 126 win, eyes Brazil or Las Vegas for GSP showdown

 

"As far as the kick goes, the last time I did my training camp here, I was training at Black House with Steven Seagal, and he helped me a lot with that kick," Silva said through his interpreter and manager, Ed Soares. "He perfected it. I did that kick for a long time, and he actually helped me perfect it."

 

4:41 ser man han trener på det.

 

http://www.youtube.com/watch?v=FaVDFW_o1cA

 

og her er også ett intervju med Steven Seagal etter Anderson vant kampen mot Belfort.

 

http://www.youtube.com/watch?v=UcNgrp2Ftew

 

 

Endret av JimRamse
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ja, de store gutta har rett og slett blitt bedre. Og da har størrelsen mye å si. Fedor er fortsatt GOAT, men er ikke verdens beste HW. Han glemte på et eller annet stadie å utvikle seg. Håper ikke vi ser ham i flere HW fighter, vi kan være glad det ikke ble noe av fighten med Overeem.

 

Og Arlovski da, hmm. Du har ikke noe i MMA å gjøre med en glasskjeve. LEgg opp, bli skuespiller eller noe..

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...