Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Var slettes ikke ett galent UFC stevne heller inatt, selv om jeg ble litt overgitt over at

 

 

dommerene klarte å gi tittelkampen en uavgjort avgjørelse.

 

 

 

Meh, det var jo en helt klar uavgjort:

 

 

 

 

1. Maynard 10-8

 

2. Edgar 10-9

 

3. Maynard 10-9

 

4. Edgar 10-9

 

5. Edgar 10-9

 

 

veeeel....den 5 runda der kunne lett gått begge veier, men også en helt ok avgjørelse med uavgjort.

 

Hadde håpet at Vera skulle gi litt mer motstand og skuffende med utfallet....spesielt siden jeg hadde en bet på han, Stann, Guida og Kim....litt longshot, men følte hvertfall Stann hadde en god mulighet...

 

Nå blir det jo uansett rematch med Edgar v Maynard, så da får vi forhåpentligvis se en vinner den gangen.

Ellers så synes jeg Maynard burde klart å avslutte fighten i første runde når Edgar var så ute som han var, men han blei litt for ivrig og selv om han selvfølgelig burde presse som han gjorde, så trur jeg han kunne hatt bedre mulighet hvis han hadde vært litt mer tålmodig og ikke kastet seg helt over Edgar. Bare se hvordan Stann gjorde det med Leben, mye mer kontroll over situasjonen.

 

Endret av grammasta
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra event! UFC

 

 

Er faktisk for en gangs skyld helt enig i dommeravgjørelsen. Ser ikke noe galt i at det ble uagjort. Ingen av dem fortjente å tape den fighten.

 

Det jeg derimot er mest glad for er at Brandon Vera, Phil Baroni og Marcus Davis forsvinner fra UFC. Synd Jacob Volkmann ikke tapte han og, for makan til kjedelig fighter. Når du havner som unaired prelim så bør det ringe en klokke..

 

Jeg humret godt da Thiago Silva spilte tromme på ryggen til Vera.

Er nesten så det burde bli en regel om noen kryper i fosterstilling og roper på mora si, så bør dommeren bryte fighte etter en viss tid.. Han lå jo bare der, og det var ikke så mye Thiago Silva kunne gjøre. Kunne kanskje hamret løs og brukket sin egen hand når han treffer bakhodet til Brandon "The broken nose" Vera..

 

 

Nå er vel dommeren i den kampen ikke kjent for å være den beste ;)

 

 

Synes Thiago virket rusten men har jo vært borte i lang tid så får håpe det kun var derfor, skulle gjerne sett han ta Vera stående og ikke rulle på ryggen hans selv om det var moro med tromming,karate slag i nakken, samt dobbel slap i trynet på Vera :!: ..

 

Lenke til kommentar

Merkelig med Strikeforce egentlig..

 

 

Dem blir mer og mer amatørmessig, dommerne blir dårlgere og dårligere, fighterne blir kjedeligere og kjedeligere. Så må en ikke glemme hvor jævlig dårlig kommentatorene er.

Hvordan i alle dager klarer dem å si at sparket ikke traff ballene.. Oppgitt.. :roll:

 

Lenke til kommentar

Merkelig med Strikeforce egentlig..

 

 

Dem blir mer og mer amatørmessig, dommerne blir dårlgere og dårligere, fighterne blir kjedeligere og kjedeligere. Så må en ikke glemme hvor jævlig dårlig kommentatorene er.

Hvordan i alle dager klarer dem å si at sparket ikke traff ballene.. Oppgitt.. :roll:

 

Strikeforce trenger nok litt mer tid.

 

Håper de lykkes stort med sin HW turnering siste jeg vil se er et UFC MMA monopol.

 

Min største drøm er få Pride FC tilbake :yes: husker jeg lastet ned med Japanske kommentatorer skjønte ikke en damn shit, men kampene holdt var så jævlig mye bedre en UFC..

Lenke til kommentar

Heh.... TUF13 coaches: Brock lesnar og Junior dos santos for interimbeltet.

 

jaja, Dos santos blir jo moro se kan jo såvidt Engelsk, men han prøver hvertfall noe Silva ikke gidder :!:

 

Blir nok bra da Santos vil nok ta med flere ifra black house.

Endret av Dani46
Lenke til kommentar

Kom over denne på ett annet forum å måtte le litt. Begge er jo Nederlandske og kjenner hvis nok hverandre godt :)

 

33ej1hy.jpg

 

Under siste Inside MMA så sa vel faktisk Bas at han så på Overeem som nr.1 HW i verden. Vet ikke om jeg er helt enig, men at Overeem er blandt 2 - 3 beste HW i verden er jeg ikke i tvil om.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Eg personlig ser på han som den beste i verden nå tross for at han enda ikke har gått mot fedor eller har fightet mot cain.

Eg tror han sannsynligvis hadde klart å vinne over samtlige.

 

Jeg må nesten si meg enig SnowDOG. Har han som nr.1 jeg også av den enkel grunnen at han har ett veldig godt groundgame, antageligvis det beste standup i HW ( er tross alt K1 champion )og enormt med krefter. Det eneste jeg kunne tenke meg å se var han i en skikkelig krig så vi får se hvor bra stamina'en han sin er.

Lenke til kommentar

noen her som er kjent med KFM (Keysi Fighting Method)? Det er en rimelig ny kampsport som blir brukt i MMA kamper. Og samtidig som vi lærer den sports relaterte slåss metoden i keysi, lærer vi også hvordan og i vilke situasjoner du kan bruke disse teknikkene som selvforsvar, bla. å bruke miljøet som et våpen: barstoler, flasker, biljardkøer osv. Men dette selvforsvar opplegget er jeg ikke sikker på om hører sammen med keysi, det er bare det at vi trener det rett etterpå keysi. Tror det heter UrbanX. Men tenkte også at jeg skulle føye til at jeg fikk jævlig bruk for det jeg har lært på trening en dag på skolen. En fyr svart fyr i 2 på videregående kom ned til skolen vår i friminuttet (jeg går i 10 på ungdomskolen) og begynnte og skrike til meg og påstod at jeg hadde stirra på han på kjøpesenteret, og mente derfor at jeg var rasist...Så helt uten videre hoppa han på meg og planta et kne i trynet mitt :ph34r: Da klikka det for meg. Om jeg kom til og få en gjeng negre (no offense) etter meg, dreit jeg fint i. Jeg reiste meg fra bakken og såg en knyttneve komme mot meg jeg løfta hendene mine opp til hodet og møtte neven hans med albuen min, så tok jeg opp det første hånda mi fant på bakken: en stokk. Jeg delja løs på han av all min makt, effektivt? Ja! :thumbup: Jeg var tross alt på skolen, og jeg ville ikke bli kjent som den som slo in trynet på noen med en kjepp, så jeg sikta for beina :p Det ende jo da med at han datt i bakken etter en 3-4 slag, etterfulgt av en sikkert pinlig spasertur opp til videregående igjen. Har ikke blitt noen konsekvenser for det som skjedde for jeg tror at alle di 4 som var til stede (inkl. meg og han) har holdt rimelig kjeft om det som skjedde :w00t:

 

Men anyways, her er en link til en video som demonstrerer keysi. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...