IcedInsanity Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ikke som eg har fått med meg, Canal+ HD kanalen er vertfall fri for UFC kamper sålangt eg har sett. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Da får jeg nok fortsette med ufc hd streamen isteden tenker jeg....krystallklart bilde der hvertfall. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hahahaha... tidigste videon eg har sett på lenge! http://www.youtube.com/watch?v=67Z7aVb49p8 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Mark Hunt i 127'en. Muligens hans aller siste sjanse. Lenke til kommentar
geil Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Bedritent at de parrer han med wrestlere, skulle likt å se han mot en annen kickbokser. F.eks Pat Barry, Joey Beltran eller gjerne Mirko. På den annen side er det jo en fin mulighet til å bli kvitt den ekle fleskebollen Tuchscherer. Lenke til kommentar
Resonate Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Har k1 stevnet vært ennå? Finner det ingen steder på nett. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Yup. Takk for påminnelsen, laster ned 720P nå. Endret 1. januar 2011 av ;_; Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Likte årets Dynamite show veldig godt. Mye bra kamper. Men en ting er sikkert. Sakuraba må gi seg nå. Faen, mannen begynner jo å falle ifra hverandre bokstavlig talt........... Endret 1. januar 2011 av JimRamse Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Spoilertag værsåsnill 1 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) NSFW bildeserie (lettkledde damer) Full Mount...maybe she's working for a leg. Open guard...great posturing... Open guard...again, some decent posturing from the top, bottom is clearly using poor technique to hold top down. Half guard...top doesn't appear to be looking to improve her position, and the bottom clearly must've been rocked recently, because she's still trying to recover. North/South? I don't think either one is trying to improve their position...but then again, I guess we'd have to define "improve your position" This is clearly a reverse cowgirl position...that I've never seen implimented in BJJ...or maybe the bottom is trying to take her back...slowly? Another reverse cowgirl...very interesting defense... Endret 1. januar 2011 av ;_; Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Var slettes ikke ett galent UFC stevne heller inatt, selv om jeg ble litt overgitt over at dommerene klarte å gi tittelkampen en uavgjort avgjørelse. Synes også Thiago Silva og Brian Stann imponerte stort. Følte begge hadde tatt ett stort steg opp i ferdigheter siden sist jeg så de. Endret 2. januar 2011 av JimRamse Lenke til kommentar
geil Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Var slettes ikke ett galent UFC stevne heller inatt, selv om jeg ble litt overgitt over at dommerene klarte å gi tittelkampen en uavgjort avgjørelse. Meh, det var jo en helt klar uavgjort: 1. Maynard 10-8 2. Edgar 10-9 3. Maynard 10-9 4. Edgar 10-9 5. Edgar 10-9 Endret 3. januar 2011 av geil Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det er mye mulig Geil, for det var en sinnsykt jevn kamp. Men da bør de gjøre som i K1 og kjøre ekstra runde. Eller, det er nå ihvertfall min mening Lenke til kommentar
geil Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Da misforsto jeg deg i utgangspunktet, for der er jeg helt enig. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Bra event! UFC Er faktisk for en gangs skyld helt enig i dommeravgjørelsen. Ser ikke noe galt i at det ble uagjort. Ingen av dem fortjente å tape den fighten. Det jeg derimot er mest glad for er at Brandon Vera, Phil Baroni og Marcus Davis forsvinner fra UFC. Synd Jacob Volkmann ikke tapte han og, for makan til kjedelig fighter. Når du havner som unaired prelim så bør det ringe en klokke.. Jeg humret godt da Thiago Silva spilte tromme på ryggen til Vera. Er nesten så det burde bli en regel om noen kryper i fosterstilling og roper på mora si, så bør dommeren bryte fighte etter en viss tid.. Han lå jo bare der, og det var ikke så mye Thiago Silva kunne gjøre. Kunne kanskje hamret løs og brukket sin egen hand når han treffer bakhodet til Brandon "The broken nose" Vera.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå