Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NSFW bildeserie (lettkledde damer)

 

 

 

10002862.jpg

Full Mount...maybe she's working for a leg.

 

10003991.jpg

Open guard...great posturing...

 

001zhn.jpg

Open guard...again, some decent posturing from the top, bottom is clearly using poor technique to hold top down.

 

002eku.jpg

Half guard...top doesn't appear to be looking to improve her position, and the bottom clearly must've been rocked recently, because she's still trying to recover.

 

003ls.jpg

North/South? I don't think either one is trying to improve their position...but then again, I guess we'd have to define "improve your position"

 

10005273.jpg

This is clearly a reverse cowgirl position...that I've never seen implimented in BJJ...or maybe the bottom is trying to take her back...slowly?

 

1292514422674.jpg

Another reverse cowgirl...very interesting defense...

 

 

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Var slettes ikke ett galent UFC stevne heller inatt, selv om jeg ble litt overgitt over at

 

 

dommerene klarte å gi tittelkampen en uavgjort avgjørelse.

 

 

Synes også

 

 

Thiago Silva og Brian Stann

 

 

imponerte stort. Følte begge hadde tatt ett stort steg opp i ferdigheter siden sist jeg så de.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Var slettes ikke ett galent UFC stevne heller inatt, selv om jeg ble litt overgitt over at

 

 

dommerene klarte å gi tittelkampen en uavgjort avgjørelse.

 

 

 

Meh, det var jo en helt klar uavgjort:

 

 

 

 

1. Maynard 10-8

 

2. Edgar 10-9

 

3. Maynard 10-9

 

4. Edgar 10-9

 

5. Edgar 10-9

 

Endret av geil
Lenke til kommentar

Bra event! UFC

 

 

Er faktisk for en gangs skyld helt enig i dommeravgjørelsen. Ser ikke noe galt i at det ble uagjort. Ingen av dem fortjente å tape den fighten.

 

Det jeg derimot er mest glad for er at Brandon Vera, Phil Baroni og Marcus Davis forsvinner fra UFC. Synd Jacob Volkmann ikke tapte han og, for makan til kjedelig fighter. Når du havner som unaired prelim så bør det ringe en klokke..

 

Jeg humret godt da Thiago Silva spilte tromme på ryggen til Vera.

Er nesten så det burde bli en regel om noen kryper i fosterstilling og roper på mora si, så bør dommeren bryte fighte etter en viss tid.. Han lå jo bare der, og det var ikke så mye Thiago Silva kunne gjøre. Kunne kanskje hamret løs og brukket sin egen hand når han treffer bakhodet til Brandon "The broken nose" Vera..

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...