Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

UFC 124 spoiler

 

 

Dana har vel sagt at Shields er next for GSP. Synes absolutt ikke at han fortjener GSP enda, synes at de heller burde satt opp Shields - Alves (Alves spurte om denne kampen i et intervju med Ariel).

 

Sånn ellers var det herlig å se GSP dominere enda en gang.

 

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

UFC 124

 

 

Tipper flere er uenig i det Dana sa at Anderson Silva er best p4p. Er uten tvil GSP, grunnet wrestlingen. Tåpelig sagt av Dana egentlig.

 

Helt greit event, selvsagt reddet det eventet at GSP vs Kos gikk så bra .. ;)

La også merke til Madcon. Kan ikke si det var noen kjedelig fights. Er dog litt lei av å se Doerkson fighte.

 

Lenke til kommentar

 

^Helt enig, synes det er på tide at Dana oppdaterer P4P listen sin.

 

Why is GSP scared of getting jumped in Finland?

 

Because he doesn't like two Finnish opponents!

 

Why do they love GSP at the bar?

 

Because he always buys 5 full rounds!

 

GSP was walking down the street and saw a bunch of ants carrying a leaf with awful posture.

 

GSP stopped and said "I am not impressed with your poor form, ants."

 

Lenke til kommentar

 

Nok en gang leverer Gsp, han overrasker meg gang på gang, makan til dominering har jeg ikke sett på lenge på det nivået som Kos / Gsp er på.

 

 

Så nettop et intervju med Dana og Aariel Helwani der Dana sier at Stephan Struve er i "mixen" med Brock og Carwin. Han har gjort det bra, men har vanskelig og se for meg han vs Lesnar/Carwin.

Lenke til kommentar

WEC 53

 

 

Helt sykt, var nesten så jeg hoppet i sofaen da jeg så det der. Trudde ikke det var mulig. Tipper en god del kommer til å prøve ut lignende ting nå. Det er det som er genialt med disse lette fighterne, de utvikler sporten. Og som vanlig et WEC event med bra fights.

 

Nå kan det hende det ikke blir flere utrolig kjedelige UFC events.. Vet ikke om jeg noensinne har sett et kjedelig WEC event..

 

Lenke til kommentar

WEC 53

 

 

Veldig bra event, har hørt at prelim-kampene var bra, men jeg har ikke fått muligheten til å se de enda :/

 

Sinnsykt spark av Pettis, men jeg tror dessverre ikke at han kommer til å ha mye suksess i kampen mot Gray/Edgar

 

 

UFC 125 Promo

 

Dette må være en av de kuleste promo-videoene jeg noen sinne har sett

http://www.youtube.com/watch?v=Zenmi86tPeg

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...