JimRamse Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Gleder meg til Bellator Fighting Championships 33 inatt. Er en fin oppvarming til helgens UFC stevne. Ser for meg at Eddie Alvarez vs. Roger Huerta kan blir en knall bra kamp. Ble en fet kamp, men hadde aldri trodd at Eddie Alvarez kom til å dominere så sinnsykt. Håper virkelig det blir noe av kampen mot Melendez som begge to virker veldig sugne på å få i boks. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Husker han bare fra Dream, og regnet med det ville gå sånn. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Slang inn en bet for 121 i morgen : McGee, Kampmann, Gonzaga og Hamill...main event'en er for usikker synes jeg.. Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Den bør betale godt, hva er oddstotalen? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 ja, den er jo langt fra safe den rekka der...8.57 i odds. Største usikkerhetsmomentet er jo med dansken, men han så jævli bra ut mot Thiago...så en liten upset der er ikke umulig ! Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hadde vært morsomt. Kampmann er den i toppen av WW med det mest spennende gamet, men Shields er en vanvittig grappler. Men som du sier var dansken svært imponerende mot Thiago. I alle tilfeller ender vi opp med en contender annet enn fraggle og close-eyes, og det er jo hyggelig. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Brock så jævlig diger ut på weigh-in nå Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 han så jævli klar ut ja. Kjenner jeg er helt sinnsykt spent på den kampen assa ! Får håpe jeg klarer å holde meg våken, ikke alltid like lett ! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Brock så jævlig diger ut på weigh-in nå Er vel det minste han noensinne har vært faktisk. Men hørte han ikke engang trengte å kutte for å komme til 265. Men det er nok bare en fordel mot Velasquez. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Han er mindre enn han har vært før, ja. Men ser større ut fordi han har mindre fett på kroppen. Lenke til kommentar
geil Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Tror aldri to stykker som ser så sinte ut har møttes før Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hehe.. De 2 er fine eksempler på "unibrow" Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Tror aldri to stykker som ser så sinte ut har møttes før Der så jo faktisk Diego litt normal ut....men Thiago klarer ikke ha et annet uttrykk virker det som. ahhh..gleder meg stort til i natt nå assa ! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hvis Brock Lesnar vinner denne så er det ikke tvil lenger etter min mening, Brock er best i verden. Men det irriterer meg om Cain ikke tok lærdom av Carwin fighten. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 ^Hva mente du med det siste der? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Tror ikke det er en spoiler? Minne meg på at jeg må holde meg unna internett hele søndagen... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvis Brock Lesnar vinner denne så er det ikke tvil lenger etter min mening, Brock er best i verden. Men det irriterer meg om Cain ikke tok lærdom av Carwin fighten. Tvil er det definitivt. Han er best i UFC, og får mye ekstra kudos utelukkende fordi det er der han er champ. Hvis han hadde hatt samme record mot samme fightere i Strikeforce, ville ikke så mange rangert han som #1. Hva sikter du til med Cain? Kondis har han i hvert fall i bøtter og spann. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Må jo være kondisen....tror ikke det skal bli et problem....nå starter fighten om ca 5 min her ! jævli idiotisk av kampmann å ikke holde det stående når shields blei så gassed som han blei....en ting er hvertfall sikkert, shields har ingenting i buret å gjøre med GSP med den weightcut'en han tydeligvis må gjøre for å klare 170...snakkas ! Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 121 Full props til Cain ! Brock har tydeligvis mye å ta igjen i standup'en..og må kunne ta i mot mer enn det Cain kom med ....da er det vel satt for Cain v Dos Santos....DET kan bli en fet fight assa ! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) UFC 121 Utrolig bra event.. Endelig er det en verdig UFC HW champ. Og jeg mente at hadde han slått Cain, så hadde jeg snudd, da hadde han fått min respekt.. Men her fikk Cain frem svakhetene Brock hadde, som han og viste i mot Carwin. Brock tåler rett og slett ikke å bli satt under press.. Ellers var det Sanchez som imponerte mest, sammen med "sub of the year"? fra Daniel Roberts.. Dette eventet levde opp til hypen og vell så det.. Og Jake Shield viste at han fortjener en mulighet på tittelen. Han hadde intet mer å gi, men vant for det. Regner med han venner seg til vekta til neste gang, håper ihvertfall for hans skyld det.. Og nei, det var ikke en spoiler, om dere hadde sett tidspunktet for kommentaren. Synes folk her er flinke å legge spoilere i spoilere her i tråden jeg. Ihvertfall 1. dagen, deretter er det fritt vilt.. ************** Bare en siste ting, for en hærlig søndag, endelig kvitt Brock Lesnar, håper jeg slipper å se fyren mer i MMA Endret 24. oktober 2010 av Battone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå