Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Gleder meg til Bellator Fighting Championships 33 inatt. Er en fin oppvarming til helgens UFC stevne. Ser for meg at Eddie Alvarez vs. Roger Huerta kan blir en knall bra kamp.

 

Ble en fet kamp, men hadde aldri trodd at

 

 

Eddie Alvarez

 

 

kom til å dominere så sinnsykt. Håper virkelig det blir noe av kampen mot

 

 

Melendez

 

 

som begge to virker veldig sugne på å få i boks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært morsomt. Kampmann er den i toppen av WW med det mest spennende gamet, men Shields er en vanvittig grappler. Men som du sier var dansken svært imponerende mot Thiago.

 

I alle tilfeller ender vi opp med en contender annet enn fraggle og close-eyes, og det er jo hyggelig.

Lenke til kommentar

Hvis Brock Lesnar vinner denne så er det ikke tvil lenger etter min mening, Brock er best i verden. Men det irriterer meg om Cain ikke tok lærdom av Carwin fighten.

Tvil er det definitivt. Han er best i UFC, og får mye ekstra kudos utelukkende fordi det er der han er champ. Hvis han hadde hatt samme record mot samme fightere i Strikeforce, ville ikke så mange rangert han som #1.

 

Hva sikter du til med Cain? Kondis har han i hvert fall i bøtter og spann.

Lenke til kommentar

Må jo være kondisen....tror ikke det skal bli et problem....nå starter fighten om ca 5 min her !

jævli idiotisk av kampmann å ikke holde det stående når shields blei så gassed som han blei....en ting er hvertfall sikkert, shields har ingenting i buret å gjøre med GSP med den weightcut'en han tydeligvis må gjøre for å klare 170...snakkas !

Lenke til kommentar

UFC 121

 

Utrolig bra event.. Endelig er det en verdig UFC HW champ. Og jeg mente at hadde han slått Cain, så hadde jeg snudd, da hadde han fått min respekt.. Men her fikk Cain frem svakhetene Brock hadde, som han og viste i mot Carwin. Brock tåler rett og slett ikke å bli satt under press..

 

Ellers var det Sanchez som imponerte mest, sammen med "sub of the year"? fra Daniel Roberts.. Dette eventet levde opp til hypen og vell så det..

 

Og Jake Shield viste at han fortjener en mulighet på tittelen. Han hadde intet mer å gi, men vant for det. Regner med han venner seg til vekta til neste gang, håper ihvertfall for hans skyld det..

 

 

Og nei, det var ikke en spoiler, om dere hadde sett tidspunktet for kommentaren. Synes folk her er flinke å legge spoilere i spoilere her i tråden jeg. Ihvertfall 1. dagen, deretter er det fritt vilt..

 

**************

 

Bare en siste ting, for en hærlig søndag, endelig kvitt Brock Lesnar, håper jeg slipper å se fyren mer i MMA

 

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...