Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Trodde aldri at English kom til å klare å ta Michael ned, fikk det for meg at han (Michael) var en wrestler, men det stemmer vel ikke?

 

Tror også at han kommer til å få problemer hvis det er noen gode jiu-jitsu folk i huset. Tror også han får problemer hvis han sloss mot Sako eller Sevak (gleder meg forøvrig veldig til neste episode når Sevak klikker).

 

 

Edit:

 

@Oxygen07:

 

motorboat:

v. int. The act of pushing one's face in between two ample breasts, and rocking one's head side to side very rapidly while making a vigorous, lip-vibrating "brrr" sound. n. The sound produced when doing a motorboat.

 

 

Advarsel, du vil egentlig ikke se denne .gif'en :)

 

kosgsp-motorboat.gif

 

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

WEC spoilere

 

 

WEC leverer igjen! Må si at jeg blir mer og mer fan av disse eventene, dog, jeg hadde foretrukket om de hadde hatt en annen kommentator istedenfor Stephan Bonnar.

 

Chan Sung Jung - George Roop:

 

Wow! Trodde ikkje Chan kom til å bli knocket ut, jeg ble, som veldig mange andre en instant fan av han etter Leonard Garcia kampen. Ser ut som at det blir en rematch mellom The Korean Zombie og Leonard neste år, gleder meg!

 

Ellers var det herlig å se Miguel Torres og Donald Cerrone vinne igjen :)

 

Sjekket P4P listen til Sherdog og MixedMartialArts.com for å se hvor Aldo ligger, var rart å se at Fedor har forsvunnet helt fra den listen.

 

 

Lenke til kommentar

Sjekket P4P listen til Sherdog og MixedMartialArts.com for å se hvor Aldo ligger, var rart å se at Fedor har forsvunnet helt fra den listen.

Jupp, Fedor var vel #3 eller noe før Werdumkampen, og nå er plutselig ti år som undersized tungvekter ikke nok til å komme seg inn på topp ti. Hmm.

 

Over til noe annet: jeg har ikke peiling på K-1, men merker meg at Overeem er i Final 16 og går kamp en eller annen gang i morgen formiddag norsk tid. Noen som vet hvor/når man eventuelt kan se det?

Lenke til kommentar

 

Aldo var rå som alltid. Han må vel opp en divisjon i vekt for å få motstand virker det som.

 

Jose Aldo:

 

Han bør melde overgang til UFC og lightweight. Med Edgar, Penn, Kenflo, Maynard som top dogs i den divisjonen vil han få noe å bryne seg på. Alle de er kamper jeg gjerne skulle sett. Det er ingenting igjen for han i WEC. Gamburyan var dødsdømt det sekundet kampen ble annonsert. Aldo må komme seg til en sterkere divisjon for å virkelig befeste seg som en top 5 p4p.

 

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

strikeforcesanjoseposte.jpg

 

 

Flere enn meg som gleder seg til re matchen mellom Nick Diaz og K.J.Noons? Håper K.J banker dritten ut av han igjen for tåler ikke hverken trynet eller oppførselen til Diaz.

 

Er ett par til bra kamper på fight cardet, selv om det ikke er ett like sterkt card som Strikeforce pleier å levere.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Heh.... håper på det motsatte... håper diaz knocker ut KJ idioten! Diaz brødrene er helt knall! :)

 

Btw er det noen som vet om Canal+ sender UFC 120 live på sport2 kanalen neste lørdag? De sender jo UFC for tiden men håper da at de sender live også! :D

 

De gjør nok ikke det...er bare repriser. Men er jo mulig å se det i HD gjennom ufc.com hvis man ikke skal til england og se det live :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...