JimRamse Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Bas Rutten vant jo over Kevin Randleman på den måten Noe jeg også er enig i. Ligger en wrestler bare oppå deg å prøver å holde deg nede, men ikke prøver å avslutte kampen bør de kjøre det japanske straffesystemt. Ta ett poeng, og ta 10% av pengene. Er det plutselig ikke så kult å bare ligge å tørrjukke motstanderene lengre. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg har tittet igjennom noen fighter der hvor motstanderen sitter oppå magen/brystkassen til motstandere med bena på begge sider. Aner ikke hva stillingen heter, og i alle tilfeller som jeg kan huske har den som lå med ryggen på matta aldri klart å komme seg ut av ground'n'pound som følger. Hva kan de egentlig gjøre? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Posisjonen kalles for mount, så søker du på youtube etter mount escape, så finner du en del. En vanlig er å dytte ned beina på han over, så bruke hoftene til å få lurt det ene beinet ditt imellom beina på han over, så du har han i det som kalles half-guard. Derfra kan du få han i guarden din, eller jobbe for å sweepe han. En annen variant som ofte brukes, spesielt i organisasjoner der knær på bakken ikke er lov, er å snu ryggen til, så reise seg opp derfra mens du kjemper for at han ikke får tatt ryggen din. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg har tittet igjennom noen fighter der hvor motstanderen sitter oppå magen/brystkassen til motstandere med bena på begge sider. Aner ikke hva stillingen heter, og i alle tilfeller som jeg kan huske har den som lå med ryggen på matta aldri klart å komme seg ut av ground'n'pound som følger. Hva kan de egentlig gjøre? Det er vanskelig å komme seg ut av hvis han på toppen har god balanse og en bra base. Men det finnes en del forskjellige escapes fra den posisjonen som funker bra på mange folk. http://www.youtube.com/watch?v=2sH7fF_Rcss http://www.youtube.com/watch?v=HbQM2Y8qwf8 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nøyaktig det jeg nettopp så på Lurer på når og mot hvem Cain skal fighte da Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Tito Ortiz statistikken over Ken Shamrock Win Ken Shamrock TKO (Punches) 10/10/2006 1 2:23 Win Ken Shamrock TKO (Elbows) 07/08/2006 1 1:18 Win Ken Shamrock TKO (Corner Stoppage) 11/22/2002 3 5:00 De to det er dårligst blod mellom av alle fordi Ken Shamrock hele tiden snakker ned om Tito Ortiz, og hver gang får han juling. HAHAHA!!!! Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Bas Rutten vant jo over Kevin Randleman på den måten Noe jeg også er enig i. Ligger en wrestler bare oppå deg å prøver å holde deg nede, men ikke prøver å avslutte kampen bør de kjøre det japanske straffesystemt. Ta ett poeng, og ta 10% av pengene. Er det plutselig ikke så kult å bare ligge å tørrjukke motstanderene lengre. Selvfølgelig. Bare se på statistikken fra fight metric over antall slag som landa. Link Ser statistikken til Dunham v Sherk kampen har kommet også...utenom takedowns'a (hvor Sherk ikke fikk til en dritt) vant Dunham ganske klart i alle områder... Endret 28. september 2010 av grammasta Lenke til kommentar
;_; Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Endret 28. september 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Synes KO og TKO ikke er likt definert alltid. Hva er KO og TKO i UFC? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 KO = knocked out cold TKO = refereen stopper kampen hvis han ene får for mye juling. Slik jeg har forstått det Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) ko er knockout og tko er dommeren som stopper det fordi den ene ikke klarer å forsvare seg på en intelligent måte. Endret 29. september 2010 av grammasta Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Wtf?! Det der var jo bare urovekkende. Endret 29. september 2010 av stian_molvik Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Gleder meg til WEC nå. Alltid et høydepunkt å se Aldo gå kamp. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Fra TUF ep 3: Gaddemit vattefak. Lo godt av den. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hva var det? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Når de parkerte inn bilen til GSP. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hehe åja. Neste gang er det treningstrusa. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Tuf episode 3 spoiler Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 English var overraskende god. Synes egentlig han vant andre runden. Men det var bra at det ble en tredje runde. Bra gjort av Michael å komme så sterkt tilbake etter de to første rundene i 3. runde. Siden dette er 155-folk kunne det egentlig vært standard med 3 runder i TUF siden de ikke gasser like mye. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå