Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Når sist gjorde Gracie familien noe stort spør jeg om da? Er jo mange år siden de hadde noe særlig å stille opp med i MMA sammenheng. Gleder meg forøvrig til imorgen. Er endel interessante kamper synes jeg, da spesielt Cro Cop å Bisping sine kamper.

8430673[/snapback]

 

Gleder meg mye jeg og :) Benke meg godt ned i sofaen med en kompis, pils og pizza natt til søndag!

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Pasta fra noe jeg skrev på et annet forum (gidder ikke oversette)

 

SPOOOOOILER:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

God damn...

 

This is a very sad evening for me. The way crocop got KO'd... I almost started crying. The poor guy broke his ankle, and went to sleep for several minutes, the doctors had to use an oxygen mask and medications to put him back on his feet.

 

I also got so pissed off becouse Gonzaga and randy was standing in the ring laughing and congratulating, while Crocop was still asleep several minutes after. No one seemed to give a shit about how he was doing. Im starting to hate the UFC more and more, most fighters show little sportsmanship and act like fuckers. In pride, or when I fight, or in other championships, its natural to see how the opponent is doing after the fight if he is badly hurt. These guys didnt give a shit.

 

I really hope this isn't the end for Crocops career, although im pretty sure it is.

 

FU*K!

Lenke til kommentar

Synes jevnt over dette var ett kjedelig stevne. Gleder meg mer til UFC 71. Likte veldig dårlig hvordan beinet til

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Cro Cop

 

så ut når han falt. Håper ikke det er alvorlige skader i det.

 

Har personlig aldri likt

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Cro Cop

 

helt. Ja han er en skikkelig bra fighter, men han virker så arrogant. Men som dette bildet viser. Karma is a bitch ;)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Karma.gif
Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...