ugotabanana Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Både berlusconi og putin var og så på MMA kampene i bodog fights. 8406814[/snapback] Seriøse mennesker som styrer(te) verden idag. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 det er bare gracie familien som er bra Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 det er bare gracie familien som er bra 8430452[/snapback] For 10 år siden kanskje... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Når sist gjorde Gracie familien noe stort spør jeg om da? Er jo mange år siden de hadde noe særlig å stille opp med i MMA sammenheng. Gleder meg forøvrig til imorgen. Er endel interessante kamper synes jeg, da spesielt Cro Cop å Bisping sine kamper. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Når sist gjorde Gracie familien noe stort spør jeg om da? Er jo mange år siden de hadde noe særlig å stille opp med i MMA sammenheng. Gleder meg forøvrig til imorgen. Er endel interessante kamper synes jeg, da spesielt Cro Cop å Bisping sine kamper. 8430673[/snapback] Gleder meg mye jeg og Benke meg godt ned i sofaen med en kompis, pils og pizza natt til søndag! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Her har vi ett bilde fra Pressekonferansen. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Håper at CroCop KTFO'r Gonzaga med sin venstre slegge of doom Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Den kampen eg gleder meg mest til er faktiks arlovski vs werdum! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Den kampen eg gleder meg mest til er faktiks arlovski vs werdum! 8434016[/snapback] Enig at det kan bli en skikkelig kamp. Faktisk en av de hardeste kampene for Arlovski på lenge. Kan bli en gøy natt, uten tvil Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Weigh In video til UFC 70 ligger nå på UFC.com. CroCop stiller opp med bart å greier Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 O-M-G. Nå vurderer jeg å springe hjem fra jobben for å se den videoen. Cro Cop med Bart = Kul^2. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hvor får dere sett alle disse kampene? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 woah sitter ser UFC 70 nau Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Da er straks CroCop Gonzaga igang Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 OK, Gonzaga vs Cro Cop må SEES ASAP fyfan Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Gonzaga KTFO'r Cro Cop med en sinnsvak headkick tatt ut av boken til Cro Cop fyttirakkern! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg er usedvanlig trist av ukjente grunner. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Åherregud! For en event. Tørr ikke si noe mer pga spoilere men.... Edit: Ffs eg skjelver nesten. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Pasta fra noe jeg skrev på et annet forum (gidder ikke oversette) SPOOOOOILER: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor God damn... This is a very sad evening for me. The way crocop got KO'd... I almost started crying. The poor guy broke his ankle, and went to sleep for several minutes, the doctors had to use an oxygen mask and medications to put him back on his feet. I also got so pissed off becouse Gonzaga and randy was standing in the ring laughing and congratulating, while Crocop was still asleep several minutes after. No one seemed to give a shit about how he was doing. Im starting to hate the UFC more and more, most fighters show little sportsmanship and act like fuckers. In pride, or when I fight, or in other championships, its natural to see how the opponent is doing after the fight if he is badly hurt. These guys didnt give a shit. I really hope this isn't the end for Crocops career, although im pretty sure it is. FU*K! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Synes jevnt over dette var ett kjedelig stevne. Gleder meg mer til UFC 71. Likte veldig dårlig hvordan beinet til Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Cro Cop så ut når han falt. Håper ikke det er alvorlige skader i det. Har personlig aldri likt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Cro Cop helt. Ja han er en skikkelig bra fighter, men han virker så arrogant. Men som dette bildet viser. Karma is a bitch Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 22. april 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 De toucher jo aldri gloves før staredown, derimot tar Cro Cop han i handa etter staredown'n. Cro Cop virker litt mediesky og det er kanskje greit når du er i det Croatiske parlamentet. (useriøst?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå